Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heseläinen paikalla, saa kysyä!

Vierailija
24.03.2015 |

Kyselkää Hesburgerissa työskentelevältä tyttöseltä!

Olen ollut hesessä nelisen vuotta, mutta nyt olen ollut jonkin aikaa saikulla pitkittyneiden leikkauksien takia, Leikkauksistani ei sen enempää ettei minua tunnisteta, muuten saa kysellä mitä vaan työstä tai vapaa-ajasta :)

Piristäkää tylsää saikkupäivääni! :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:41"]

Tehdäänkö asiakkaille "erikois" tuotteita? Eli jos jokin asiakas ei vaikkapa miellytä/käyttäytyy huonosti niin saako hän jotain asiaankuulumatonta ruokaansa?

Mies77

[/quote]

Minä en ainakaan tuollaista tee, eikä toivottavasti kukaan muukaan :s

AP

Vierailija
22/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:08"]

Kerroshampurilaisen välissä oleva oranssi majoneesi on suosikkini. Mikä sen nimi on ja voiko sitä ostaa vaikka kaupasta? 

[/quote]

Se on paprikamajoneesia ja sitä ei kyllä valitettavasti taideta myydä muualla kuin heseissä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soosit on ihan jees, mutta miksi niitä laitetaan niin paljon?

Vierailija
24/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:20"]

Olen todella allerginen sipulille. Uskallanko syödä mitään hampurilaisia hesessä? Olen kuullut että hampurilaisten täytteet otetaan kipoista kädellä jossa on kumihanska. Kumihanskaa ei vaihdeta välissä eli täytteet sekoittuvat keskenään.

[/quote]

No vittu luuletko että jokaisen hampparin valmistamiseen käytetään se viisi kumihanskaparia, kun jokaisen täytteen välillä vaihdetaan hanskat??!! 

Allergisen lisäksi olet vähän tyhmä.

Vierailija
25/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:36"]

Soosit on ihan jees, mutta miksi niitä laitetaan niin paljon?

[/quote]

Mielestäni muihin tulee ihan sopivasti mutta esim. megaan tulee aika hemmetisti sitä majoneesia, en ymmärrä kuka semmoista voi syödä.

Meillä on käytössä majoneeseihin ja ketsuppiin annostelijat joten niitä pitäisi tulla aina se oikea määrä, eli siihen ei voi itse kauheasti vaikuttaa kuinka paljon sitä laittaa.

AP

Vierailija
26/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:40"]

Olen todella allerginen sipulille. Uskallanko syödä mitään hampurilaisia hesessä? Olen kuullut että hampurilaisten täytteet otetaan kipoista kädellä jossa on kumihanska. Kumihanskaa ei vaihdeta välissä eli täytteet sekoittuvat keskenään.

[/quote]

No vittu luuletko että jokaisen hampparin valmistamiseen käytetään se viisi kumihanskaparia, kun jokaisen täytteen välillä vaihdetaan hanskat??!! 

[/quote]

Tämä on kyllä totta, kumihanskoja menisi miljoona päivässä jos joka aineksen jälkeen vaihdettaisi hanska. Ja olisi tosi hidasta jos salaatit ja muut otettaisiin jollain ottimella, paljon nopeampaa käsin. :)

AP

Vierailija
27/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:40"]

[/quote]

[/quote]

Tämä on kyllä totta, kumihanskoja menisi miljoona päivässä jos joka aineksen jälkeen vaihdettaisi hanska. Ja olisi tosi hidasta jos salaatit ja muut otettaisiin jollain ottimella, paljon nopeampaa käsin. :)

AP

[/quote]

Ja en siis tarkoittanut että on totta että tuon ensimmäisen kirjoittaja olisi tyhmä tai muuta.. Ihan vaan ettei tule väärinkäsityksiä..:)

AP

Vierailija
28/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan vielä paikalla... Justiin pari päivää sitten hesessä käydessä mietin, että yritetäänkö teiltä usein tilata esim. BigMacia tai euron juustoja tms? Tai jos telkkarissa pyörii joku mäkkärin kampanja, niin sitten sitä tullaan teiltä etsimään? Mikäli näin on, aiheuttaako asiakkaassa närää se, että ette nyt pystykään hänen toivettaan toteuttamaan?