Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi varmasti jäädä sossun elätiksi.t.ammattivalittaja

Vierailija
24.03.2015 |

Kun ei jaksa tuota miehen kiukuttelua ja mökötystä aina.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Viisas pääsee vähemmällä!

Vierailija
2/16 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että sä olisit jo. Sunhan piti erota jo jokin aika sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:35"]

[/quote]

Ei se ole ihan helppoa. Pienet tuet ja monet vaikeudet siitä seuraisi.ap

Vierailija
4/16 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta .  Nyt kannattaa ottaa kaikki edut itselleen kun vielä saa . Muutaman vuoden kuluttua tukia on kiristetty ja eivät tule niin helpolla .

Nyt on mahdollisuus pitää muutaman vuoden sapattivapaa , ja nauttia lomailusta ja panostaa itseensä .

Vierailija
5/16 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:40"]

Ilman muuta .  Nyt kannattaa ottaa kaikki edut itselleen kun vielä saa . Muutaman vuoden kuluttua tukia on kiristetty ja eivät tule niin helpolla .

Nyt on mahdollisuus pitää muutaman vuoden sapattivapaa , ja nauttia lomailusta ja panostaa itseensä .

[/quote]

Mulla ei tule töitä olemaan ikinä joten siksi joka päätöstä on mietittävä tarkkaan.ap

Vierailija
6/16 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ero helppottaisi elämää kun joutuisin varmaan totaali yh.ksi?ap

Vierailija
7/16 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:40"]

[/quote]

Mulla ei tule töitä olemaan ikinä joten siksi joka päätöstä on mietittävä tarkkaan.ap
[/quote]

Eilenhän sanoit olevasi koko kesän töissä. Kääntyikö taas tuulen suunta?

Vierailija
8/16 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä ammattivalittajan nikkiä! Viimeksi jäit heti kiinni, kun kirjoitit haluavasi eron. Oikea ammattivalittaja paljasti, ettei ollut avausta kirjoittanut! Mene tiehesi täältä!

Vierailija
9/16 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:35"]

[/quote]

Ei se ole ihan helppoa. Pienet tuet ja monet vaikeudet siitä seuraisi.ap

[/quote]

Älä valehtele! Oikea ammattivalittaja ei ollut eroamassa! Häpeä, kun esiinnyt täällä hänenä!!

Vierailija
10/16 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:40"]   Ilman muuta .  Nyt kannattaa ottaa kaikki edut itselleen kun vielä saa . Muutaman vuoden kuluttua tukia on kiristetty ja eivät tule niin helpolla .  Nyt on mahdollisuus pitää muutaman vuoden sapattivapaa , ja nauttia lomailusta ja panostaa itseensä . [/quote] Mulla ei tule töitä olemaan ikinä joten siksi joka päätöstä on mietittävä tarkkaan.ap [/quote] Eilenhän sanoit olevasi koko kesän töissä. Kääntyikö taas tuulen suunta? [/quote]

Ei kääntynyt. Puhelinmyyjänä tienaa ehkä 200€/kk ei sillä eletä ja kyllä olen ihan alkuperäinen ja oikea ammattivalittaja mies alkanut niin paljon kiukuttelemaan yms että mietin että ehkä yksin olisi helpompaa mutta en totaali yh.ksikaan haluaisi.ap

Vierailija
11/16 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se mies ottaa lapsen asumaan, ennen kuin elareita maksaa, saa lapsilisät ja vielä kelan elarit. Saa hänkin lopettaa sitten työnteon.

Vierailija
12/16 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:40"]   Ilman muuta .  Nyt kannattaa ottaa kaikki edut itselleen kun vielä saa . Muutaman vuoden kuluttua tukia on kiristetty ja eivät tule niin helpolla .  Nyt on mahdollisuus pitää muutaman vuoden sapattivapaa , ja nauttia lomailusta ja panostaa itseensä . [/quote] Mulla ei tule töitä olemaan ikinä joten siksi joka päätöstä on mietittävä tarkkaan.ap [/quote] Eilenhän sanoit olevasi koko kesän töissä. Kääntyikö taas tuulen suunta? [/quote]

Ei kääntynyt. Puhelinmyyjänä tienaa ehkä 200€/kk ei sillä eletä ja kyllä olen ihan alkuperäinen ja oikea ammattivalittaja mies alkanut niin paljon kiukuttelemaan yms että mietin että ehkä yksin olisi helpompaa mutta en totaali yh.ksikaan haluaisi.ap

[/quote]

Et ole ammattivalittaja! Olet se nikin väärentäjä, joka muutama päivä sitten väitti täällä ammattivalittajan nimissä hakevansa eroa. Oikea ammattivalittaja päivää myöhemmin kiisti ikinä kirjoittaneensa sitä ketjua. Mene pois täältä valehtelemasta.

Vierailija
13/16 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille lukijoille varoitus! Tämä ketju ei ole palstan oikean ammattivalittajan avaama. Hän on ihan muutama päivä sitten kiistänyt miettivänsä eron hakemista. Tämän ketjun on avannut trolli. 

Vierailija
14/16 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen elätistä valtion elätiksi.

Vierailija
15/16 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:21"]

Kai se mies ottaa lapsen asumaan, ennen kuin elareita maksaa, saa lapsilisät ja vielä kelan elarit. Saa hänkin lopettaa sitten työnteon.

[/quote]

Ei mun mieheni todellakaan ottaisi lasta luokseen asumaan.ap

Vierailija
16/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi