Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttä kasvoista jotenkin kamalan vanhalta, etenkin suun seudulta varsinkin jos vertaa kuviin, mitä hänestä aiemmin olen nähnyt. Kroppa kyllä aivan mielettömän upea.
Kaulasta myös huomaa, ettei ole enää parikymppinen.

Vierailija
2/9 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kaunis, mutta eipä ihmekään, kun hän oli vuosikausia kauneuden ylin ilmentymä luonnostaankin. Mutta ei silti kelpaa kaikille - tälläkin palstalla oli aivan hirveä älämölö niistä käsittelemättömistä kuvista, joissa hän esiintyi vatsanahka rutussa ja naama roikkuen. Sellaista se julkisuus on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tohon kyrpää työntäis.

Vierailija
4/9 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin noiden nuorehkojen miesten työtä ... Mitenhän heidän vaimonsa suhtautuvat siihen, kun näkevät miestensä toljottavn jonkun kuvattavan naisen liki paljasta peffaa (yksi kuva noista), tai viettävät aikaansa päivätolkulla rannoilla puolialastomia naisia kuvaten. Mahtaa olla vaimoilla mukavaa... Entä niiden vaimoilla, joiden miehet kuvaa rivoja kuvia? No, jospa ne naiset ovat niin vahvoja ja itsenäisiä. Minusta ei olisi tuollaisten kuvaajien vaimoksi. Ällöttäis olla intiimissä suhteessa mieheen, jolla olisi kuvaamansa naiset mielessään päälimmäisenä.

Vierailija
5/9 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:27"]

Mä mietin noiden nuorehkojen miesten työtä ... Mitenhän heidän vaimonsa suhtautuvat siihen, kun näkevät miestensä toljottavn jonkun kuvattavan naisen liki paljasta peffaa (yksi kuva noista), tai viettävät aikaansa päivätolkulla rannoilla puolialastomia naisia kuvaten. Mahtaa olla vaimoilla mukavaa... Entä niiden vaimoilla, joiden miehet kuvaa rivoja kuvia? No, jospa ne naiset ovat niin vahvoja ja itsenäisiä. Minusta ei olisi tuollaisten kuvaajien vaimoksi. Ällöttäis olla intiimissä suhteessa mieheen, jolla olisi kuvaamansa naiset mielessään päälimmäisenä.

[/quote]

Hihii. Entäpä olla gynen vaimo? mies pääsee läheiseen kosketukseen kymmenien pimperoitten kanssa päivässä. Ja sekaan mahtuu erittäin kauniita ja synnyttämättömiä yksilöitä.

Vierailija
6/9 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti sitä helpommin pysyy nuorekkaan näköisenä, kun on rahaa ja aikaa pitää ulkonäköä huolta.

Vierailija
7/9 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cindy on kyllä kaunis, mutta minä olen kyllä nuoremman näköinen ja ihan yrittämättä :). Noin kaunis en ole, mutta tissit mulla on kyllä ihan älyttömän paljon paremmannäköiset, vaikka oon imettänyt 3 lasta, vartalo varmaan muuten samaa luokkaa. Ai niin, mutta mähän olenkin nuorempi, 46 v.

Vierailija
8/9 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen edelleen, joskin keskivartalo alkanut pönäköitymään, kuten usein käy tuon ikäisillä naisilla. N+50

Vierailija
9/9 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että Tuula Polvi on 49-vuotiaana kauniimpi:

https://instagram.com/p/0TAoyjyyVK/

Uskomattoman kaunis edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi