Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin ystävää - onko nettideittailu tuhoon tuomittu yritys?

Vierailija
24.03.2015 |

Olen sen verran vanhanaikainen, että toivoisin löytäväni itselleni ystävän. Nettideittailu on jotenkin kilpailuhenkistä, ja minulle osuneet tutustumisyritykset ovat kariutuneet siihen, että toinen osapuoli olisi tavattavissa vain torstai-iltaisin 17-22 ja joka toinen sunnuntai-iltapäivä tms, jos ei tule telkasta jotain urheilukilpailua. En haluaisi tavata illalla baarissa, enkä varsinkaan kutsua ventovierasta kotiini, vaan jotenkin neutraalisti, vaikka menemällä kävelylle. En haluaisi käydä tarjouskilpailua siitä miten suorasukaisesti vihjaillen toisen saisi haluamaan tutustumista kanssani. Minusta on outoa, että pitäisi lähettää oma kuvani ihmiselle, josta en tiedä mitään. En todellakaan halua keskustella seksitavoistani puhelimessa vieraan ihmisen kanssa. Etsin siis ystävää ensisijaisesti, mutta jos molemmista siltä tuntuu, niin voisimme parisuhteeseenkin edetä. Olisi onnellista rakastua ihmiseen, johon luottaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään vinkkejä?

Vierailija
2/4 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa neulan voi löytää heinäsuovastakin, mutta enimmäkseen olen ainakin itse tavannut sillä saralla tyyppejä, joiden tapaamattomuus ei olisi ollut minkäänlainen menetys. Jos ei laita omaa kuvaansa profiiliin, mikä on ainoastaan viisasta jos siis ei laita, saattaa tulla heti ekoissa viesteissä jopa manipulointia, siis ihan painostusta kuvan saamiseksi mahdollisimman pian. Ja muutenkin todella kylmää menoa. Useiden kohdalla voin hyvin ymmärtää, miksi etsivät... etsivät... etsivät aina vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisnainen, ikisinkku, nyt naimisissa, kaksi lasta. Tutustui mieheensä netissä, sieltä sitten löysi ja täytyy sanoa että kuin vakka ja kansi ovat.

Vierailija
4/4 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:12"]

Kaipa neulan voi löytää heinäsuovastakin, mutta enimmäkseen olen ainakin itse tavannut sillä saralla tyyppejä, joiden tapaamattomuus ei olisi ollut minkäänlainen menetys. Jos ei laita omaa kuvaansa profiiliin, mikä on ainoastaan viisasta jos siis ei laita, saattaa tulla heti ekoissa viesteissä jopa manipulointia, siis ihan painostusta kuvan saamiseksi mahdollisimman pian. Ja muutenkin todella kylmää menoa. Useiden kohdalla voin hyvin ymmärtää, miksi etsivät... etsivät... etsivät aina vaan.

[/quote]

tuo kuvan kärttäminen on ihan omituista. vaikka kuinka yritän selittää, että haluan tutustua ensin, ennenkuin kuvaani lähetän (tai annan puhelinnumeroani) niin saan vastaukseksi vain tiuskaisuja "mitä sitten haluaisit tietää". Pyysin vain ihan nätisti kertomaan itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän