Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikarin lentobonukset

Vierailija
15.12.2021 |

Olin valtiolla te-toimistossa työssä vuonna 2002-2017. Viimeisinä vuosina useampaan kertaan luin matkusohjeita, ettei lentopistebonuksia voi käyttää henkilökohtaisiin matkoihin, vaan ne pitää hyödyntää seuraavaa työmatkaa varatessa. Miten tämä on voinut olla valtiontarkastusvirastossa muka epäselvä asia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet säännöt.

Työntekijän ja johdon

Vierailija
2/10 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VTV:ssa ei ole ollut ohjeistusta asiasta.

Siellä kun ei paljoa ulkomailla työmatkoilla matkusteltu, ennen Yli-Viikaria.

Saas nähdä tuleeko tuosta jotain rangaistusta Yli-Viikarille?  Sitä ei vielä tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huvittavaa.

Tietää varsin hyvin miten asiassa olisi oman virastonsa antamien ohjeiden mukaan meneteltävä.

Ei menettele niin, ja loukkaantuu, kun ei saa käyttää valtion rahoja lastensa Ranskan matkojen rahoittamiseen.

Tyypillinen vihreä, minua ei rajoitukset koske, te muut - älkää matkustelko edes omilla rahoillanne.

Vierailija
4/10 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VTV:ssa ei ole ollut ohjeistusta asiasta.

Siellä kun ei paljoa ulkomailla työmatkoilla matkusteltu, ennen Yli-Viikaria.

Saas nähdä tuleeko tuosta jotain rangaistusta Yli-Viikarille?  Sitä ei vielä tiedä.

No tottakai on ollut kun VTV itse on ohjeistanut muita virastoja miten ko asiassa pitäisi toimia.

Toki sama ohjeistus koskee heitä, miksi ei koskisi?

Vierailija
5/10 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokkimatkat on maukkaanpia.

Vierailija
6/10 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokko lie miehellä ja lapsilla ottanut omalletunnollekaan lennellä varastetuilla lentopisteillä ?  Sellaista on etuoikeus  ? Tehkeehän tuottavaa duunia ja kulkekaa kävellen  , jotta ilmat säästyy .

Vierailija
7/10 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään ulkomaan matkoja työmatkoina tehnyt. Ohjeistus koski myös kotimaan matkoista kertyviä pisteitä. Minulla matkoja oli niin harvoin, ettei pisyeitä juurikaan kertynyt, mutta ohjaistus oli täysin selvä. Ei voi Yliviikari mielestäni tästä nyt selittelemällä selvitä.

Vierailija
8/10 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo akka on niin psykoosissa, että elää jossain rinnakkaistodellisuudessa ja kaiken lisäksi on pesunkestävä narsisti. Suomalaiset veronmaksajat ovat rahoittaneet tämän lehmän matkustamisen ja tietenkin myös lasten ja ukon. Täytyyhän sitä Pariisissa käydä lomailemassa ja muuallakin, tietenkin ilmaiseksi. Vain rahvaat maksavat omat matkansa. Näin se Tytti kuulkaas selittelee siellä naistenvessassa itselleen. Varmaan kiva olla ton akan kakara. Ihme jos eivät pakkaa kimpsujaan ja muuta Ranskaan.

https://img.ilcdn.fi/P66Yww0vm0EmsQvahykCusg-WgQ=/full-fit-in/612x0/img…

Vierailija
9/10 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoralismia. Ottamatta nyt kantaa mikä VTT:n ohjeistus on, niin tiedän monta tuttavaa, jotka matkustelevat työkseen ja käyttävät lentopisteet omiin henkilökohtaisiin matkoihin. 

Vierailija
10/10 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkien ruokakauppojen bonuskorttien käyttö  , omien siis , työpaikan ostoksiin ei ollut sallittu aikoinaan  . Eli en käyttänyt wc-paperien ja muiden ostosten yhteydessä korttia  , lainkuuliainen kun olen .