Mitä tekisit kymppitonnilla?
Olen niin masentunut paska, etten keksi mitään, mitä haluaisin tehdä. Makuutan kai sitten tilillä.
Kommentit (22)
Annan istua tilillä kunnes tulee jotain fiksua käyttöä. Välillä vähän kuumottaa käyttää niitä rahoja, koska en halua palata persaukiseksi. Mutta varmaankin harrastukset on ihan jees paikka laittaa rahaa. Jos tykkäät musiikista, voit käyttää vaikka koko rahan yhteen instrumenttiin. Matkailu on myös vaihtoehto. Tolla rahalla voisit ostaa itselles kaverin maailmanympärimatkalke.
Kotiin saa aina tuhlattua. Uudet verhot, tapetti tai matto? Minun olisi tarkoitus laittaa terassi kesäkuntoon.
Maksaisin luottokorttivelat pois. Loput menis varmaan elämiseen. Mies on lomautettuna, joten helpottaisi arkea edes vähän.
Lähtisin miehen kanssa kuukaudeksi road tripille Usa:an.
Velat maksaisin nopeasti pois. Nyt noin 5000€. Ei riitä työssäkäynti elämiseen.
Osalla maksaisin velat pois, osan laittaisin rahastoihin.
Noh tonnin käyttäisin vaatteisiin, saisi uusittua vähän tyyliä. Toisella tonnilla ostaisin auton (kyllä, en käyttäisi autoon tonnia enempää:D) loput säästöön vaan.
Itse laittaisin ehkä indeksirahastoon mutta toiselle saattaisin suositella suoria osakesijoituksia vaikkapa 10 kertaa a' 1000 euroa vakaisiin osinkoyhtiöihin. Keväisin kertyvät osingot antaisivat kipinän uudelle koko elämän kestävälle harrastukselle tyyliin opeta mieluummin kalastamaan kuin anna kalaa.
Velat pois ensin. Tonnin auto mullekin kuten yllä. Veisin perheen matkalle. Loput säästöön.
Maksaisin velat pois ja antasin hyväntekeväisyyteen(kunhan ne rahat oikeesti menis sinne kohteelle, ei työntekijöitten kahvirahaksi tms.)
Kävisin huorissa. Oikeastaan pyytäisin tänne. Se on ainoa varma asia minkä tiedän.
Maksaisin velat, vältyttäisiin häädöltä... Masentunut paskiainen täälläkin.
Sama "ongelma"... Vaikka eipä mua haittaa että makaavat toistaiseksi tilillä. Varmaan joku matka tulossa jossain vaiheessa.
Velat pois opintolainaa lukuunottamatta (ei ole kyllä "kuin" pari tonnia), tonni sisustukseen, mitä ollaan jo nyt kaavailtu. Sitten se ulkomaanmatka perheen kanssa, varmaan 2000 euroa. Loput laittaisin säästöön, mutta vaimo haluaisi varmaan uusia keittion :-/
19 jatkaa. Säästöön, tarkoittaa pitkäaikaista sijoitusta. Yhteistä eläketurvaa ETF:ssä.
Olen niin pihi, että pitäisin visusti tallessa. En todellakaan alkaisi tuhlaamaan.
Ostaisin osakkeita tai muutamaa indeksi-ETF:ää.