Flirttailusta
Minkälaisen käytöksen, keskustelun jne koet, että se on flirttailua?
Kommentit (12)
Mulle myös tietoa aiheesta!! Oon jotenkin niin höntti näissä jutuissa, etten tajua. Onko esim. jatkuva leikkimielinen kiusoittelu flirttiä??
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:09"]Mulle myös tietoa aiheesta!! Oon jotenkin niin höntti näissä jutuissa, etten tajua. Onko esim. jatkuva leikkimielinen kiusoittelu flirttiä??
[/quote]
Niin ja fyysisen kontaktin ottaminen näissä tilanteissa?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:09"]
Mulle myös tietoa aiheesta!! Oon jotenkin niin höntti näissä jutuissa, etten tajua. Onko esim. jatkuva leikkimielinen kiusoittelu flirttiä??
[/quote]
Siis kenen kanssa? En ole kyllä mikään asiantuntija
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:09"]
[/quote]
Siis kenen kanssa? En ole kyllä mikään asiantuntija
[/quote]
Mun koiran kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:09"] Mulle myös tietoa aiheesta!! Oon jotenkin niin höntti näissä jutuissa, etten tajua. Onko esim. jatkuva leikkimielinen kiusoittelu flirttiä?? [/quote] Siis kenen kanssa? En ole kyllä mikään asiantuntija [/quote] Mun koiran kanssa.
[/quote]
Ok, kiusoitelkaa toisianne oikein luvan kanssa ja kiehnäytykää. Ihanaa flirttiä, varmaan molemmat nauttii
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:09"] Mulle myös tietoa aiheesta!! Oon jotenkin niin höntti näissä jutuissa, etten tajua. Onko esim. jatkuva leikkimielinen kiusoittelu flirttiä?? [/quote] Siis kenen kanssa? En ole kyllä mikään asiantuntija [/quote] Mun koiran kanssa.
[/quote]
Ok, kiusoitelkaa toisianne oikein luvan kanssa ja kiehnäytykää. Ihanaa flirttiä, varmaan molemmat nauttii
[/quote]
Jes! AV on paras!
Mullekin miesasiakkaat sanovat välillä "tiedän ainakin mistä sut löytää" kun puhuvat liikkeeseen palaamisesta. Ei vaan raksuta, onko flirttiä vai ei, ei kai.. Olen ajatellut, että nuo on erikseen sellaista iloista flirttiä nätille myyjälle ohimennen, mutta sitten olisi asia erikseen Flirttailla pitkällä katseella vaikka samalla nojaten niin, että tyhmäkin huomaa iskuyrityksen.
Kiinnostaa. En ikinä tajua itse flirttiä. :D
Vinkit kehiin! :)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:47"]
Kiinnostaa. En ikinä tajua itse flirttiä. :D Vinkit kehiin! :)
[/quote]
Hmm...olen nyt varmaan huono sanomaan, mutta eihän siihen tarvita välttämättä kuin kauniin hymyn. Se varmaan näkyy silmistäkin
Upitan ;)