Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä yhtään siivoustyön tekijää?

Vierailija
15.12.2021 |

Hei,

olen aloittamassa siivoustyön ja minua kiinnostaa, miten teihin suhtaudutaan työssänne? Jos teette porrassiivousta, miten asukkaat suhtautuvat teihin? Vai huomioidaan mitenkään? Entä toimistosiivous? Kohdellaanko teitä hyvin, vai nillitetäänkö pienistä asioista tai kohdellaan muuten ylimielisesti?

Onko siivoaminen raskasta ja riittävätkö lasketut tunnit työn tekemiseen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen omassa rapussa rappusiivoajan, hymyilen ja tervehdin, hänen työnsä kuitenkin koskettaa myös minua koska asun rakennuksessa. Jos näen julkisessa rakennuksessa siivoajan, en sano mitään, olen aika neutraali. Toki jos siivoaja jostain syystä tervehtii minua tai hymyilee minulle, vastaan tervehdykseen. Pidän siivoajan työtä arvokkaana.

Vierailija
2/2 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein porrassiivousta eli rappusiivousta kesätyönä, siitä on jo hetki, alueet ehti tehdä alle puolessa ajassa mitoitukseen ja 2kk harjoittelun jälkeen sain jo 10,5 tunnin alueen tehtyä noin 3 tunnissa, oli kiva tulla kesällä kotiin klo 10 kun aurinko juuri noussut ja parvekkeelle kahville - ajaijaijiajijaijiajijaijajij

Kaveri teki koulun ohelle toimistosiivousta iltaisin, en tiedä tehdäänkö sitä edes päivisin?

Pääsääntöisesti siivoojia ei juuri huomioida mutta näkisin sen melkein hyväksi asiaksi, ennen meni niin, että jos joku jotain sanoi niin se oli jotain asiatonta valitusta tai piruilua.

Nykyään myös oletaan, että siivooja tuskin osaa suomea, joten heille ei juuri puhuta, ellei itse avaa suutaan ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä