Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Yo-juhlissa ei ole todistus esillä

Vierailija
23.03.2015 |

Pyydän suureen ääneen, että missäs se on, haluan nähdä. Noloa, jos ei ole esillä jo joutuu sen B:n paperin kuitenkin kaivamaan esiin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:29"]

Serkullani ei ollut todistusta eikä lehdessä tai netissäkään näkynyt että olisi valmistunut.. Taisi olla rahankeruu juhla vaan!!

[/quote]

Serkkusi ei ollut lehdessä tms. koska oli tehnyt sen viimeisen puuttuvan kurssin valmiiksi vähän liian myöhään. Näitä on lähes joka vuosi, yo -kokeet tehty, mutta kurssimäärä päättötodistukseen vajaa ja ei ajoissa ehdi sitten mihinkään. Mutta meillä ainakin lakitetaan, jos siihen mennessä hoidettu. Eli ihan oikea yo :-) t. lukion ope

Vierailija
42/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli esillä piruuttaan molemmat todistukset, 6 ällää ja päättötodistuksen keskiarvo 7,6, ja koulusta  

poissaolotunteja parisataa. Oli siinä jutun aihetta juorutädeillä.

Liikunta 5 vaikka olin sinä vuonna erään lajin suomenmestari. Saatiin hyvä keskustelu arvosteluperiaatteista ja osaamisen oikeanlisesta mittaamisesta. 

Koulu sinänsä ei kiinnostanut kun oli niin paljon muuta tekemistä ja harrastus joka vei 4 tuntia päivästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on törkeetä. Se on vaan paperinpala. Itellä torkka oli hukassa pari päivää, johki sen vaan tungin, kun lakituksesta kotiuduin. Oiski ollu hauska sitä ruveta ettiin :D

Vierailija
44/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:01"]

Meillä on sitten avoinna toukokuun lopussa. Poika pettyy jos ei saa pitkästä matematiikasta L. Huonoin taitaa olla ruotsin M

[/quote] arvelen että ruotsista tuleeM ja pitkä matematiikka on pojalla vahva, kymppejä vedellyt joskus 9,5 mutta jos epäonnistuu että tulee vaan E niin ilmeisesti pettymys. Ei se mulle oo, E on ihan ok  

Hauskaa, että päätät poikasi puolesta.

[/quote]

[/quote]

Sinunko se pitäisi päättää? Entä jos pojalla itsellään ei ole mitään sitä vastaan?

[/quote] nimenomaan poika haluaa tietenkin laudaturin luonnontieteistä koska ne ovat vahvat ja varsinkin pitkä matematiikka niin ARVELEN että olisi pojalle pettymys jos ei saa laudaturia, se on mun arvelu

Vierailija
45/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No mitä sinne juhliin tullaan katsomaan, jos ei todistusta..?" - Ei tuo päivän sankarin näkeminen yhtään hetkauta? - Toisaalta olen kerran jos toisen miettinyt, että mitä merkitystä oikeastaan on koko ylioppilaskirjoituksissa, kun ei muuta kuin erinomaisilla arvosanoilla ole merkitystä jos tai kun hakee (jatko-)opiskelupaikkaa.. Mutta onhan se kiva juhlia yhden kouluputken päättymistä, ennekuin alkaa pääsykoe rumba. En halua latistaa, mutta pelkällä ylioppilastodistuksella tekee varsin vähän; kummallakohan loppupeleissä tekee enemmän ylioppilaslakilla vai keskinekertaisella ylioppilastodistuksella...? Yhtä kaikkki onnea kaikille tuleville ylioppilaille ja jo ylioppilaaksi päässeille.

Vierailija
46/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista juhlia, joissa yo-todistus olisi ollut esillä.

Mutta jos morsiamella on häissä huntu, kyselen isoon ääneen, että oikeastiko olet vielä neitsyt, todista se!

Vierailija
47/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:18"]

Hih, olen APn kaltainen. Saattaisin jopa ääneen epäillä onko sitä edes oikesti päästy ylioppilaaksi jos ei todistusta löydy. Lakkeja saa kaupasta. Olen vähän särmikkäämpi persoona :D

[/quote]

Ja meillä tuore ylioppilas sanoisi, että jos todistus todistaa ylioppilaaksi, niin sun puheet todistaa typeryydeksi.

Vierailija
48/48 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen viitaten huonoa käytöstä on se, jos ei näytä todistusta edes pyydettäessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi