Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Yo-juhlissa ei ole todistus esillä

Vierailija
23.03.2015 |

Pyydän suureen ääneen, että missäs se on, haluan nähdä. Noloa, jos ei ole esillä jo joutuu sen B:n paperin kuitenkin kaivamaan esiin.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi kenenkään sotkea sormenjälkiään kahvipöydästä tullessa minun todistuspapereihini, joiden on tarkoitus säilyä ikuisesti! Tarvitsen niitä taas, 31 v. lakkiaisten jälkeen...

Vierailija
22/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:50"]

En antaisi kenenkään sotkea sormenjälkiään kahvipöydästä tullessa minun todistuspapereihini, joiden on tarkoitus säilyä ikuisesti! Tarvitsen niitä taas, 31 v. lakkiaisten jälkeen...

[/quote]

No ei kai kukaan niitä ilman suojaa laitakaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko ihmiset on noin uteliaita?!?
Eikö riitä että ylioppilalla on se lakki päässä ja sen perusteella hän on läpäissyt tarvitavat vaatimukset ja suorottanut kokeet hyväksytysti läpi!

Vierailija
24/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se todistus on esillä, niin älkää missään tapauksessa alkako mollaamaan sitä!!

Itselläni oli tosi kiva EEMC-rivi, joka oli paljon parempi kuin koskaan olin ajatellut. Sitten täti tulee ja katsahtaa todistusta "mjaaa, nojoo.... Onhan tää ihan tällanen oookoo". Just, kiva homma. Yritä nyt ite iloita siitä, ja toinen tulee nyrpeänä viereen ihmettelemään kun ei ollut yhtään ällää. Joskus vieraiden on parempi vain pitää suu supussa. 

Vierailija
25/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:39"]

Mulla ei ollut esillä. Kirjoitin LLLEMB muutama vuosi sitten, eli en kovin hyvin mutta ei mitkään A:nkaan paperit.

Mulle tärkeintä oli, että olin ylioppilas. Se oli vaatinut mm. monta romahtamista, ahdistuksen, masennuksen ja syömishäiriön. En olisi jaksanut sitä, että oltaisiin tivattu miksi noin huonosti kirjoitin. Jos joku olisi alkanut tivata todistusta kovaan ääneen, olisin lennättänyt vieraan pihalle. En ylipäätään halunnut mitään juhlia, mutta vanhemmat järjestivät ja pakottivat olemaan paikalla.
Ja ennen kuin kukaan tulee inisemään kiittämättömyydestä; vieraita ei ollut kovin montaa, enkä heidän lahjoillaan päässyt rikastumaan.

Ap:n kaltaiset ihmiset nolaavat käytöksellään vain itsensä.

[/quote]

ai et kirjoittanut "kovin hyvin"? Kolme ällää! Etköhän nyt pikkasen vähättele itteäs :) Mutta aika tyypillinen kympin tyttö syömishäiriöineen ja masennuksineen. Toivottavasti sulla menee nyt jo paremmin <3

Vierailija
26/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiennyt, että se pitäisi olla esillä... En tosiaan huutelisi mitään ap;n kaltaista!

Vierailija
27/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulaiset ei edes olis ymmärtänyt niistä arvosanoista mitään, vaikka olisivatkin olleet esillä juhlissa. Lubenteria olis voinu väittää älläksi kirkkain silmin! :D

Vierailija
28/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EEEEM todistus oli aikoinaan lahjapöydässä esillä, mutta ei varmaan sanonut monellekaan vieraalle juuri mitään. Olin sukuni ensimmäisiä ylioppilaita.

Vierailija
29/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut todistus esillä, enkä sitä näyttänyt vaikka muutama pyysikin. Miksi olisin näyttänyt? Eihän se muille kuulu millaset paperit sain?
Eikä syynä ollut se, että olisin todistusta hävennyt. Sain M:n paperit joista olin ihan tyytyväinen. 

Vierailija
30/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:02"]

ai et kirjoittanut "kovin hyvin"? Kolme ällää! Etköhän nyt pikkasen vähättele itteäs :) Mutta aika tyypillinen kympin tyttö syömishäiriöineen ja masennuksineen. Toivottavasti sulla menee nyt jo paremmin <3

[/quote]

Olisinpa kympin tyttö :) Kympin tytöillä ei ollut niitä ceitä siellä, ja mun lukiotodistuksen ka on kasin luokkaa. Hirveästi oon tehnyt hommia, mutta siitä huolimatta se "vaan" kolme ällää...  kaikki noi luettelemani ongelmat oli jo ennen lukiota (+ ptsd), mutta esim. syömisen kanssa tapahtui selvä käänne. Kunnolliset ja tyypilliset kympin tytöt sairastuu ja sitten pääsee siitä yli, yhteensä muutamissa vuosissa. Mulla tää tila on kestänyt kohta 15 vuotta vähän muuntuen, etten oo niitä tähtityttöjä kuitenkaan.

Ohis, mutta pitipä päästä sanomaan. :)

t. 17

Vierailija
31/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska todistus, esille laitoinkoska mitä väliä jonkun sukulaistantan mielipiteellä

Vierailija
32/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei menny hyvin" ja 15 ällää? Huhhuh taas.

t: CCCAA

Vierailija
33/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, olen APn kaltainen. Saattaisin jopa ääneen epäillä onko sitä edes oikesti päästy ylioppilaaksi jos ei todistusta löydy. Lakkeja saa kaupasta. Olen vähän särmikkäämpi persoona :D

Vierailija
34/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö varten ne juhlat järjestetään, että vieraat pääsee vittuilemaan B:stä?

Vierailija
35/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:18"]Olen vähän särmikkäämpi persoona :D
[/quote]

Etkä ole, vaan juntti tollo.

Vierailija
36/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö vappunakin kysymässä kaikilta että onko todistus mukana ettei vaan ole vale-ylioppilas... kun saahan niitä lakkeja kaupasta...

Vierailija
37/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkullani ei ollut todistusta eikä lehdessä tai netissäkään näkynyt että olisi valmistunut.. Taisi olla rahankeruu juhla vaan!!

Vierailija
38/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:29"]Serkullani ei ollut todistusta eikä lehdessä tai netissäkään näkynyt että olisi valmistunut.. Taisi olla rahankeruu juhla vaan!!
[/quote]

Voi kääk, valeyo.

Vierailija
39/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:14"]Mun ylioppilasjuhlissa kävi juuri noin, oli paljon vieraita ja tätini miehensä kanssa alkoivat kovaan ääneen ihmetellä että missä se todistus oikein on kun ei ole näytillä. Tähän nauroin vaan että "sitäkö te tänne tulitte katsomaan? Se on tuolla lipaston laatikossa piilossa, ei tullut seitsemää ällää joten eipä siinä katselemista ole. Mutta hakekaa nyt kakkua ja kahvia kumminkin." Ei puhunut kukaan todistuksesta mitään tämän jälkeen, jälkikäteen kyllä moni ihmetteli pariskunnan huonoa käytöstä.

Ylioppilasjuhliin ei ole kenenkään pakko mennä, ei edes ap:n.
[/quote]

No mitä sinne juhliin tullaan katsomaan, jos ei todistusta..?

Vierailija
40/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:01"]

Meillä on sitten avoinna toukokuun lopussa. Poika pettyy jos ei saa pitkästä matematiikasta L. Huonoin taitaa olla ruotsin M

[/quote] arvelen että ruotsista tuleeM ja pitkä matematiikka on pojalla vahva, kymppejä vedellyt joskus 9,5 mutta jos epäonnistuu että tulee vaan E niin ilmeisesti pettymys. Ei se mulle oo, E on ihan ok  

Hauskaa, että päätät poikasi puolesta.

[/quote]

[/quote]

Sinunko se pitäisi päättää? Entä jos pojalla itsellään ei ole mitään sitä vastaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi