Lotta Hintsa ja Don Bowie seurustelevat!
Kuten aiemmin on uumoiltu heidän suhdettaan, niin nyt saatiin virallinen ilmoitus suhteesta. 52-vuotias kiipeilyvalmentaja hurmasi Lotan.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008470251.html
Kommentit (1216)
Näyttää 45 ukolta.
Hintsa hakee nostetta uralleen ja kun mies vanhenee niin ero. Uskokaa pois. Eivät vanhene yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös hintsan perheessä ole toinenkin todella ison ikäeron pariskunta, Hanna-Maria Seppälä ja Aki hintsan veli, jos en väärin muista?
Aki Hintsakinhan vaihtoi vaimon nuorempaan, eli Lotta tosiaan tulee piireistä joissa naisen arvo on nuoruus ja ikäerosuhteet noin päin normaaleja.
Hänelle siis tavallista, että kolmikymppinen nainen pyörii viiskymppisen miehen kanssa.
Piirejä on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te Donin kuvan näette? Miekin haluan.
Ihan googlella
Don näkyy myös Netflixin 14 huippua dokumentissa. Siinä paljastuu että Don on pelkuri joka esittää sankaria. Muut lähti pelastamaan pulaan joutuneen vuorikiipeilijän niin Don lähti basecampiin kahville.
Älä jaksa. Don päinvastoin on tunnettu siitä että hän on jatkuvasti mukana pelastusoperaatioissa. Se on niin perseestä että joku ottaa elämäntehtäväkseen mustamaalata jotain ihmistä jolle on kade. Nämä tyypit pyöritti sitä muinaista Lotta-ketjuakin, jossa kukaan täysjärkinen ei voinut olla minuuttia kauempaa.
Moi Lotta! Miten Meksikossa menee? Onko kiva juoksennella?
Katso itse se dokumentti niin näet mistä on kysymys. Don uikuttaa kuin pikkupoika ja haluaa jättää huiputtamisen kesken useita kertoja. Joka kerta nepalilainen oikea kiipeilijä potkii perseelle ja lopulta Don on ihan ihmeissään, että oho mä olin jo luovuttamassa. Sitten ne tulee takas johonkin kolmosleiriin ja kuulee, että siellä on kiipeilijä jäänyt pulaan. Nepalilaiset oikeat kiipeilijät lähtee pelastamaan. Donista ei puhuta siinä vaiheessa enää mitään. Lopulta uhri lennätetään basecampiin helikopterilla ja kuka siellä onkaan paikalla? DON! FARKUT JALASSA! Don kokeilee uhrin kaulasta pulssia vakava ilme naamallaan ja kertoo, että joo sydän lyö mutta heikosti. Että sellainen sankaripelastaja.
Tammikuustako lähtien samassa makuupussissa?
Heh!
Don on luottanut Tukholma-syndroomaan: pitänyt kokematonta neitosta vankinaan vuoristossa ja luonut luottamusta kokeneena kettuna. Ainoa päämäärä hankkia itselleen hyväkuntoinen omaishoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hintsan perheessä ole toinenkin todella ison ikäeron pariskunta, Hanna-Maria Seppälä ja Aki hintsan veli, jos en väärin muista?
Aki Hintsakinhan vaihtoi vaimon nuorempaan, eli Lotta tosiaan tulee piireistä joissa naisen arvo on nuoruus ja ikäerosuhteet noin päin normaaleja.
Hänelle siis tavallista, että kolmikymppinen nainen pyörii viiskymppisen miehen kanssa.Piirejä on monenlaisia.
Ja Näkyvälle antoi kenkää siksi että hän oli liian pikkupoikamainen. Kristianin olisi kannattanut kasvattaa parta ja olla vähän enemmän sellainen... no siis just sellainen isähahmo.
Hyvännäköinen mies. Omakin mieheni (49v) treenaa paljon ja näyttää ikäistään nuoremmalta. Olen kyllä itsekin 48v mutta ymmärrän, että tuollainen kelpaisi nuoremmillekin.
Vierailija kirjoitti:
Don on luottanut Tukholma-syndroomaan: pitänyt kokematonta neitosta vankinaan vuoristossa ja luonut luottamusta kokeneena kettuna. Ainoa päämäärä hankkia itselleen hyväkuntoinen omaishoitaja.
Osuvasti sanottu. Lotta ei ole huomannut itsekään kuinka vaivihkaa "Kukaan muu ei ymmärrä mua kuin sä Don" -tyyppiset ajatukset on täyttäneet mielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa yhdessä miettivät perusleiriteltassa, että miten saataisiin latistettua muiden suorituksia ja kiillotettua omaa kuvaa.
Yksi hyvä tapa latistaa on piileskellä teltassa ja huudella radiopuhelimella ohjeita vuorella kuoleville kanssakiipeilijöille.
LOL Just tollanen on Don Bowie. Montako yli kasitonnista Don on huiputtanut pitkän "uransa" aikana? Lähinnä mies on viime vuosina jaellut skypessä ohjeita Lotalle kuinka tämän tulee treenata 4-5h matolla joka aamu ja syödä riisiä.
Tässä nämä Lotan kiipeilyä koskeneen pilanneet sääliöt nyt jauhaa Donista ja kassien tyhjentämisestä. Ei ole monta vuotta kun Don kiipesi Annapurnalle ilman lisähappea. Se on about niin kovaa kuin tuossa lajissa pystyy.
Tuo mies on todella nuorekas 52-vuotias! Verratkaa Maajussille morsian Mattiin, joka on häntä kaksi vuotta nuorempi. Ei kahta kysymystä kumman valitsisin. Tuosta aina itsekin haaveilen, että menevänä naisena löytäisin kumppanin, joka pysyy vauhdissa eikä tarvitsisi vain miehen menoja myötäillä. Onnea Lotta ja Don! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa yhdessä miettivät perusleiriteltassa, että miten saataisiin latistettua muiden suorituksia ja kiillotettua omaa kuvaa.
Yksi hyvä tapa latistaa on piileskellä teltassa ja huudella radiopuhelimella ohjeita vuorella kuoleville kanssakiipeilijöille.
LOL Just tollanen on Don Bowie. Montako yli kasitonnista Don on huiputtanut pitkän "uransa" aikana? Lähinnä mies on viime vuosina jaellut skypessä ohjeita Lotalle kuinka tämän tulee treenata 4-5h matolla joka aamu ja syödä riisiä.
Tässä nämä Lotan kiipeilyä koskeneen pilanneet sääliöt nyt jauhaa Donista ja kassien tyhjentämisestä. Ei ole monta vuotta kun Don kiipesi Annapurnalle ilman lisähappea. Se on about niin kovaa kuin tuossa lajissa pystyy.
*koskeneen ketjun
Onko näillä Hintsoilla joku suuruuskuvitelma. Keisarin uudet vaatteet kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen mies. Omakin mieheni (49v) treenaa paljon ja näyttää ikäistään nuoremmalta. Olen kyllä itsekin 48v mutta ymmärrän, että tuollainen kelpaisi nuoremmillekin.
Mun mies on 78-vuotias vuorikiipeilijä. Tavattiin Kilimanjarolla ennen koronaa. Sovittiin että hän alkaa mun valmentajaksi. Sit mä lähdin Suomeen ja aloin kuntoilemaan vimmatusti kun 78-vee jakeli mulle joka päivä ruokaohjeita ja kommentoi mun sydämen sykettä kun taivalsin aamuisin 7 tuntia juoksumatolla. Lopulta rakastuttiin palavasti. Mä täytin just 19 viime kesänä. Nyt asutaan onnellisena yhdessä Nepalissa ja haaveillaan, että joskus valloitetaan maailman korkeimmat vuoret ilman lisähappea pelkän salmiakin ja proteiinipatukan voimalla.
Tsempit Lotalle ja Donille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*koskeneen ketjun
Don ei kiivennyt Annapurnalle ilman lisähappea. Hän käytti "hybridimallia" niiden nepalilaisten kanssa mistä joku mainitsi sen Netflixin dokumentin. Eli käytti lisähappea 8000m yläpuolella.
Don on kiivennyt monen lajilegendan kanssa, mm Ueli Steck. Uelin ja Donin ero on se että Don on vielä hengissä 52-vuotiaana. Se kannattaa muistaa kun vatkaa Donin tekemisiä.
Mikä pettymys. Olisi ottanut edes edes sherpan, jotka ovat oikeita vuoristoihmisiä, eivätkä mitään vuoristoposeeraajia.
Cimenti said the following after the rescue: “Denis Urubko, Don Bowie and the two Poles Jaroslaw Zdanowich and Janusz Adamski were angels, without them we would never have made it and Francesco would not have been able to spend another night at 6300 meters. The guys immediately offered to help rescue operations, they did everything they could to help us. They had just finished climbing an 8000er and raced up to us. Don gave up on his expedition to save Francesco, he had actually been due to make his summit bid.
Vierailija kirjoitti:
Don on kiivennyt monen lajilegendan kanssa, mm Ueli Steck. Uelin ja Donin ero on se että Don on vielä hengissä 52-vuotiaana. Se kannattaa muistaa kun vatkaa Donin tekemisiä.
Ei pidä koskaan verrata Ueli Steckin saavutuksia Don Bowien suorituksiin. Ueli Steck oli kiipeilijänä aivan eri planeetalta, kuin Bowie. Bowie kiipesi helpoimman kasitonnisen Steckin kanssa eli Cho Oyu vuoren Tibetissä. Pelkkää tallustelua kiipeilyteknisesti.
Tais huiputtaa yhden. Just sen mistä mainitsee Netflixsissä. Senkin olisi jättänyt kesken jos ei ollut nepalilainen oikea kiipeilijä potkimassa persuksille meidän Donia.