Kuinka usein miehesi tappelee?
Kommentit (15)
Vain vähä-älyiset ääliöt tappelee.
Riippuu siitä, kuinka usein minä otan mökäöljyä. Koska sitten painitaan!
Vierailija kirjoitti:
Ottelee, ei tappele.
Se on ihan eri asia. Mutta joutuuko koskaan tappeluihin vaikka on ottelija?
Vierailija kirjoitti:
Vain vähä-älyiset ääliöt tappelee.
Aina ei pääse pakoon, valitettavasti :(
Ei se juo rähinäviinaa eikä tappele. Se ottaa hilpeää ja nukuttavaa.
Tappeluun tarvitaan kaksi. Kenen kanssa miehesi tappelee?
Ei meillä useinkaan riidellä. Vuosikymmeniä yhdessä ja on opittu jo ettei riitely auta mitään. Ei ole sen arvoista. Mieluummin pidetään huumoria yllä ja läheisyttää.
Kyllä grillijonossa tappelu syntyy vähintään kerran viikossa.
Kapakassa pitää lyödä turpaan jotain pari kertaa/viikonloppu.
Kadullakin tulee joku välillä urputtamaan ja pitää vähän kouluttaa.
Tappeli kuulemma nuorempana, alle 30 v.. Nyt 50+, eikä tappale koskaan. Tosi rauhallinen ja sovitteleva.
Minä miehenä joudun altavastaajaksi aina, kun vaimo on ollut päivän pois kotoa. Kuulemma en tehnyt niitä viittä asiaa jotka vaimo oli omassa mielessään olettanut minun tekevän sillä aikaa kun hän oli kaverin tai sukulaisten luona käymässä.
Jos teenkin kotitöitä sillä aikaa - ja uskokaa pois, en pysähdy kovin pitkäksi aikaa vaikka olisi mahdollisuus "vapaailtaan" - niin ne ovat aina epäolennaisia hommia.
Ei koskaan. Meillä mies on se, joka tulee toimeen ihan kaikkien kanssa ja keskustelee sujuvasti myös riidanhaluisten idioottien kanssa. Hänestä olisi varmaan tullut hyvä poliisi. Itsehän en kestä esim. kännisiä ääliöitä puolta sekuntia. Mutta ennemmin otan jalat alleni kuin käytän nyrkkejä. Tappelevaa miestä en katselisi myöskään.
Ei tappele, mutta sanan säilä iskee ajoittain. Riidellään tosi usein kyllä, mutta minä olen aina se, joka sanoo ilkeämmin ja enemmän. Kumpikaan ei harrasteta mököttämistä
On se kerran joutunut korvaamaan jonkun hammaskaluston, mutta nykyään välttää viimeiseen asti käsikähmään joutumista.
Ottelee, ei tappele.