Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten parantaa seksielämää?

Vierailija
23.03.2015 |

Olisiko mitään vinkkejä kun olen suht tuoreessa parisuhteessa ja vieläkin jännitän seksin aikana. En uskalla heittäytyä tilanteeseen ja tuntuu että mies pitää minua ällöttävänä. Ennen ei ole ollut tälläistä ongelmaa, mutta nytkun mies on niin paljon komeampi ja parempi kroppainen kuin entiset niin olen huomannut että jännitän ja sen takia seksi on ehkä jopa tylsää. En uskalla tehdä alotteita ja jotenkin menen ihan jäihin aina seksin aikana. Kaikki vinkit tervetulleita:D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies olisi sun kanssa ellei haluaisi sua, muista tämä:)

Vierailija
2/4 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärettömän harvoin suosittelen alkoholia lääkkeeksi, mutta juuri sinun tapauksessasi ihan pieni kipottelu juuri ennen seksiä saattaisi auttaa parempaan alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:54"]

Äärettömän harvoin suosittelen alkoholia lääkkeeksi, mutta juuri sinun tapauksessasi ihan pieni kipottelu juuri ennen seksiä saattaisi auttaa parempaan alkuun.

[/quote]

Hyvä neuvo! Ap kuulostaa juuri sellaiselta, että kun huppeli piristää, niin pippeli huristaa.

Vierailija
4/4 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:54"]Äärettömän harvoin suosittelen alkoholia lääkkeeksi, mutta juuri sinun tapauksessasi ihan pieni kipottelu juuri ennen seksiä saattaisi auttaa parempaan alkuun.
[/quote]
voishan sitä joskus koittaa ottaa vaikka lasillisen, mutta etsin pidempi aikaisia ratkaisuja:D alkaa mietityttään että ehkä meitä ei ole vaan tarkotetty yhteen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä