Help. Unitulkitsijan mukaan olen turvassa eikä ongelmia seurannut. Voinko huolettaa elää ja tehdä ratkaisuja jotka tuntuvat hyviltä. Olen siis turvassa eikä tarvitse olla erityisen tarkkaavainen.
Esimerkiksi usein se mainitaan mukana esim olet kuivilla vaarasta, mutta ole tarkkana!
Mutta minulle ei sanottu mitään, mutta!
Eli olen siis turvallisesti kuivalla maalla ja tästä edes voin tehdä ratkaisuja ja ne eivät pahenna tilaani enää?
Onko asia näin!?
Kommentit (12)
Eli suosittelen hyvin hyvin suurta tarkkaavaisuutta toimiisi.
T. 1
Suosittelen hakemaan apua mielenterveysongelmaan.
Kaikki on hyvin, kunhan pysyttelet kuivalla maalla. Varo siis sadetta, räntää, lunta, jäätä ja tietenkin suihkua. H2O on sulle vaaraksi, jos se on maaperällä tai lattialla, muutoin olet selvillä vesillä.
Niin tietenkin järkikäteen eikä ENÄÄ mitään älyttömyyksiä, mutta voinko elää rauhassa normaalia elämää? Ilman vaaroja?
T. Ap
En pysty alkaa kertomaan teillä koko juttua tai en edes halua jakaa sitä tänne, mutta tästä lähtien olen aikeissa keskittyä omaan elämääni.
T. Ap
Ei se unitulkitsija sitä sitten kertonut?
Ole rauhassa vain, mutta elä omaa elämääsi äläkä sotkeudu muiden asioihin. Näin vältät ongelmat.
Moi ap, älä välitä ilkimyksistä! Olet turvassa ja voit jatkaa nyt elämääsi. Muista, unitulkitsijat ovat tarkkoja näissä jutuissa, se on niiden duunia! Jos olisi pelättävää ja varottavaa, hän olisi kyllä sen kertonut.
Joten porskuta eteenpäin rohkeana ja hyvillä fiiliksillä!
Olet todella sekaisin ap 🤭😕😯