Pysytkö ystävänä naisen kanssa, joka on valmis iskemään miehesi?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:40"]
Riippuu ihan kaverin ulkonäöstä suhteessa sinun ulkonäköön. Jos olet itse tosi hyvännäköinen ja kaveri ruma, niin se on todellakin huvittavaa.
Jos kaveri on hottis ja sinä tavis, niin välit poikki heti. Jos olette samaa tasoa, niin etäisyyttä. Ei enää tapaamisia miehesi läsnäollessa.
[/quote]Heh, ehkä teininä noin, aikuisena ei ole mitään ulkonäköasioita, sekä sen lisäksi mikä toisesta on kaunis ei toisesta taatusti ole!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:20"]
No ei kai se kaverin himo ja halu haittaa, jos mies ei lähde siihen mukaan. Enemmänhän tuossa on kyse sinun ja miehesi välisestä luottamuksesta kuin sinun ja ystäväsi väleistä. Ja minusta kertoo tosi paljon ystäväsi luottamuksesta sinua kohtaan, että on uskaltanut kertoa sinulle tuollaisen asian.
[/quote] Hah haa. Tää oli paras! Ai kertoo luottamuksesta? Että on valmis iskemään toisten miehiä. Järki käteen nyt.
[/quote]
Niin, nimenomaan kertoo luottamuksesta, että uskaltaa kertoa tuollaisen asian. Moni jättää negatiivissävytteiset asiat kertomatta siksi, että pelkää toisen suuttuvan/hylkäävän jne. Jos luottamussuhde on kunnossa, pystyy puhumaan myös vaikeista asioista.
Epäluotettavampana pitäisin kaveria, joka pitää tuollaiset ajatukset itsellään mutta olisi valmis tekemään niin, kuin kaveria joka olisi valmis tekemään noin mutta kertoo sen rehellisesti. On minunkin ystäväni kertonut, että haluaisi panna minun miestäni. Ja mieheni on kertonut minulle, että haluaisi panna tuota ja tuota ja tätä (myös tuota samaa ystävää joka miestäni haluaisi panna). Ja minä olen kertonut miehelleni, kun olen ollut ihastunut toiseen mieheen. Tunteilleen ei aina voi mitään, mutta niistä tunteista on hyvä pystyä puhumaan ja käsittelemään niitä yhdessä, vaikeistakin (tai ennen kaikkea vaikeista) sellaisista. Mutta jos luottamusta ei ole, ei niistä vaikeista asioita voi puhua ja ne haudataan itselleen.
Mulla oli nuoruudessa sellainen kaveri, joka testasi vetovoimaansa kavereidensa kumppaneilla.
Ennen kuin hän oli edes tavannut silloista poikaystävääni hän kysyi, että entä jos poika ihastuukin häneen minun sijastani.
Ajattelin asian vain niin, että mies ei ole arvoiseni, jos olisi toiseen haksahtanut joten päästin kaverin jutut toisesta korvasta ulos. Ei se ikinä saanut poikaystävääni pokattua. Huonosta itsetunnostahan tuollainen johtuu ja kunnon mies sen huomaa ja tajuaa.
En tietenkään. Oikea _ystävä_ ei ala iskemään ystäväviensä miehiä. Ihastua toki voi ja se on ihan inhimillistä, sille ei mitään voi. Mutta oikea ystävä antaa siinä vaiheessa tunteiden olla ja laantua, eikä ala punomaan juonia. Mulla ei itselleni tulisi mieleenikään mennä iskemään ystävieni miehiä, sillä oikeat ystävät ovat todella kallisarvoisia. Ja tiedän, että ystäväni tekisivät samoin. Jos joku ystäväni rupeaisi miestäni iskemään, niin se ystävyys olisi siinä. Sellaisilla "ystävillä" ei tee mitään.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:52"]
Aloittaja jatkaa: Kysyn tätä lähinnä siltä kannalta että pystyttekö enään olemaan ystävä naiselle, jonka moraali on noin alhainen että ottaisi kaverinsa miehen. Ei ole kyse iskuyrityksistä, tai siitä että nainen voisi saada haluamansa, sillä siitä ei ole pelkoa. Vaan kyse on siitä millainen asenne tällä naisella on. Minua se häiritsee, mutta mietin onko liian pieni syy ottaa etäisyyttä.
[/quote]
Jos minun ystävä yrittäisi miestäni, en olisi enää ystävä. Ystävyys viilenisi myös siinä tapauksessa että ystävä kertoisi että ei näe mitään väärää siinä että yrittää ystävän puolisoa. Siis vaikka ei yrittäisikään mutta jos alkaisi selittelemään että kerranhan me vaan täällä eletään ja pitää olla onnellinen, ja rakkauden vuoksi...
Yksikään nainen ei saisi mun miestä iskettyä. Eikä mulla olekaan yhtään naista ystävänä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:29"]
En. Horo! jos sattumalta molemmat toisiinsa rakastuisi niin ei kai sille mitää voi, mutta oon hyvinhyvin hämmästynyt, että on edes olemassa niin moraalittomia ja itsekkäitä ihmisiä, jotka tahallaan halajavat toisen omaa.
[/quote]
Eipä tässä maailmassa kukaan ole kenenkään omaisuutta.
Jos kaverini viehättävä kumppani vaikkapa osoittaisi kiinnostusta minuun, en takuulla vastustaisi.
sellanen ämmä olis ystävänä varmaan kokoajan kuolaamassa just sitä samaa muffinsia minkä sä kahvilassa valitsit, just samaa kevättakkia jonka sä ostit, hiusväri, harrastukset.... en olis tollasen frendi vaikka olis kuinka epätoivonen single "lady". Ihan sama oliko saumaa sit siihe mun mieheen vai ei. En jaksais tollasta tyyppii.
Hmm, yritetty on.
Erosin 5v kestäneestä suhteesta ja majailin jopa tämän ystävän kanssa, joka heti seuraavana vuikonloppuna istui mieheni sylissä baarissa ja pyyteli leffailtaan :) voi vittu miten vihainen olin. Oli hiukan kiusallista majailla siellä, kun tämä kaikki tuli ilmi.
Ajatus tästä ystävästä puistattaa edelleen, miehen kanssa naimisissa ja lapsi 2kk vanha. :)
En, ei olisi ystävä enää siinä vaiheessa jos alkaisi miestäni iskemään. Saisi mieskin kenkää, jos sortuisi syöjättären pauloihin. Ja jos näin kävisi, satsaisin rilleihin itselleni = ihmistuntemustani kehittäisin.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:22"]
Yksikään nainen ei saisi mun miestä iskettyä. Eikä mulla olekaan yhtään naista ystävänä.
[/quote]
Miksei sinulla ole naisia ystävänä? Ymmärrän kyllä paljonkin, mutta miksei sinulla? Minulla ei ole ollut enää vuosiin, mieskavereita oli, nyt on vain tuo yksi luotettava kalliomies.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:29"]
En. Horo! jos sattumalta molemmat toisiinsa rakastuisi niin ei kai sille mitää voi, mutta oon hyvinhyvin hämmästynyt, että on edes olemassa niin moraalittomia ja itsekkäitä ihmisiä, jotka tahallaan halajavat toisen omaa.
[/quote]
Eipä tässä maailmassa kukaan ole kenenkään omaisuutta.
Jos kaverini viehättävä kumppani vaikkapa osoittaisi kiinnostusta minuun, en takuulla vastustaisi.
[/quote]
Rakkautta onneksi on. Minua on yritetty iskeä useat kerrat, sinkut ja muutama varattukin. ilman miesystäväni läsnäoloa, enkä ole iskeytynyt.
Muodon vuoksi näemme.