Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisin asian suhteen...

Vierailija
23.03.2015 |

Kun olen niin käsittämättömän ihastunut työkaveriini!

Mä haluaisin kertoa hänelle omista tunteistani mutta en uskalla koska hän on niin paljon vanhempi mua... En edes käsitä miten oon voinut ihastua itseäni niin paljon vanhempaan ihmiseen (melkein 30v. Ikäeroa!!)... Mutta näköjään tunteille ei voi mitään :/

Olen ollut huomaavinani että hänkin esimerkiksi pitää minusta. Esim. Kahvitunnilla hän tulee aina minun viereeni istumaan ja hymyilee ja katselee minua...

Kun aloitin kyseisessä paikassa työskentelyn aloin huomaamaan vähän ajan päästä että hän aina tuijotti minua...

Ollaan tässä tutustuttu muutamien kuukausien aikana ja pidän hänestä aina vain enemmän ja enemmän...

Löysin tämän miehen myös facebookista ja laitoin kaveripyynnön. Hän on tykännyt muutaman kerran tilastani (videoista jossa kamujen kanssa soitetaan musiikkia) mutta ei muuta.

Kerran laitoin hänelle yksityisesti viestin jossa toivotin hyvää viikonloppua johon hän ei vastannut... Olisin halunnut aloittaa keskustelemisen hänen kanssaan mutta se on vaikeaa jos toinen ei yhtään yritä...

Tänään sitten laitoin sellaisen päivityksen josta hän varmasti tajuaa että pidän hänestä... Tai ainakin pitäisi tajuta...

Kertokaa mitä teen!? Haluan oikeasti tutustua tähän ihmiseen paremmin ja nähdä mitä tuleman pitää! Ihan sama sille ikäerolle! En ole ikinä tuntenut ketään kohtaan näin vaikka olen jo kolmekymppinen!

Eli hyvät niksit ois nyt tarpeen!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vähän samantapainen tilanne, mies n. 15 v vanhempi. 

Vierailija
2/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdottoman huono provo. Kirjoitustyylisi kertoo ap:n olevan vatsa teini, mutta vastaan kuitenkin.

60 vuotias mies on aivan liian vanha 30 vuotiaalle naiselle, joka mahdollisesti haluaa vielä saada lapsia. Sitä paitsi naisen seksuaalisuus on huipussaan vasta n. 40 vuotiaana. Kuinka ajattelit sovittaa seksuaaliset halusi esim. kymmenen vuoden päästä 70 vuotiaan miehen olemattomiin haluihin/kykyihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä näitä ihmisiä jotka tulevat huutelemaan aina provoksi kaikkea vähän erikoisempaa aloitusta! Ja toiseksi kaikki eivät osaa kirjoittaa niin hienosti kuin muut! T. Ap

Vierailija
4/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tiedän että hän on aivan liian vanha minulle mutta minkä minä sille voin jos vain ihastun toiseen?? -Ap

Vierailija
5/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap surkuttelee, kun toinen ei YHTÄÄN YRITÄ :D, se että se pappa juttelee sulle ja istuu viereesi EI tarkoita, että olisi sinuun ihastunut, ainakaan siinä mielessä, että haluaisi mitään suhdetta.

Älä nyt enää jatka sitä yksipuolista viestittelyäsi.

Vierailija
6/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä se ihastuksesi kohde vaikka leffaan kanssasi, jos hän lähtee niin voit olettaa hänen olevan kiinostunut ja vaikka ei olisikaan, saisit ainakin selvyyden asiasta. Aika vaikea sitä on muuten saada jos et toimi ja vaikka mieskin olisi kiinnostunut sinusta, hän tuskin ikäeronne vuoksi on valmis itse sinua lähestymään, eli se aloite pitää tulla sinun suunnalta.

Vierailija
7/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 9 sulle asiallisesta vastauksesta!

Voihan se olla että olen asian käsittänyt väärin, että olisi kiinostunut minusta mutta itse en ainakaan voi tunteilleni mitään...

Tässä elämässä pitää tehdä juurikin niin kuin itsestään parhaimmalta tuntuu ja jos tää papparainen nyt mun olon saa hyväksi, niin olkoon sitten niin!

En sen vuoksi ole mitään sanonut ihastumisesta jos olenkin ymmärtänyt hänet väärin...

Nyt vähän kaduttaa että olen facebookissakin keronut aika avoimesti että olen ihastunut itseä aika paljon vanhempaan ihmiseen...

Vierailija
8/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:16"]

Kiitos 9 sulle asiallisesta vastauksesta! Voihan se olla että olen asian käsittänyt väärin, että olisi kiinostunut minusta mutta itse en ainakaan voi tunteilleni mitään... Tässä elämässä pitää tehdä juurikin niin kuin itsestään parhaimmalta tuntuu ja jos tää papparainen nyt mun olon saa hyväksi, niin olkoon sitten niin! En sen vuoksi ole mitään sanonut ihastumisesta jos olenkin ymmärtänyt hänet väärin... Nyt vähän kaduttaa että olen facebookissakin keronut aika avoimesti että olen ihastunut itseä aika paljon vanhempaan ihmiseen...

[/quote]

Siinä ei ole mitään hävettävää jos olet kertonut asiasta, senhän voi jokainen nähnyt tulkita haluamallaan tavalla, niin tämä sinun ihastuksen kohteesikin, jos et nyt maininnut kyseessä olevan työkaverisi jne. Mitään et saa ainakaan jos et ole valmis sitä haluamaasi tavoittelemaan, eli suosittelen toimimaan sen eteen jos sitä tosissasi haluat?

Jos asiat ei kuitenkaan mene toivomallasi tavalla, voit olla ainakin tyytyväinen siihen kun yritit. Pettymyksiäkin sattuu, mutta älä asennidu ainakaan ennakkoon niin vaan positiivisella asenteella myrskyä päin.

Kun kyseessä on kaksi aikuista ihmistä, ei tunteiden paljastaminen ole mikään ylitsepääsemätön asia, eikä se kaada maailmaa jos vastapuoli ei siihen vastaakaan myönteisesti, se on vain osa elämää.

Vierailija
9/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11:sta. Olet kyllä aivan oikeassa! En kertonut päivityksessä kyseessä olevan työkaveri, mutta semmoiset tuntomerkit kuitenkin annoin että kyllä siitä pitäisi olla helppo tunnistaa itsensä..

Se vain juuri onkin niin tuskaista että kun kyseessä on työkaveri! Koska on todella inhoittavaa olla töissä jos toinen ei sinusta pidäkkään ja toinen on ihan lääpällään niin miten siinä sitten ollaan...

Ja sekin vielä että vaikka meillä onkin hauskaa yhdessä niin mitä yhteistä meillä sitten olisi työajan ulkopuolella... Ja onkohan se ihminen ihan erinlainen muualla kuin töissä..

Mitä sitten jos tapailisimme ja tulisikin sellainen tilanne ettemme pitäisikään toisistamme...

Vierailija
10/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut rivien vaihdosta yms. Kännykällä kirjoittaessa ei osaa näköjään rivittää tekstiä -ap

Vierailija
11/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samatilanne!! :D nyt av mammat helppiä kehiin!! Tai jos jollain omakohtaista kokemusta niin kertokaa miten juttu meni!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme