Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos voi aidosti kokea onnellisuutta vain pikku hiprakassa?

Vierailija
19.09.2024 |

Syön terveellisesti, luen fiksua kirjallisuutta, harrastan liikuntaa, meditoin. Nukun! Pidin jopa taukoa täältä, (ja muualtakin netistä) voitteko kuvitella. Mutta mikään ei tunnu miltään, tasapaksua pöhnää vain.  Ainoastaan silloin joskus harvoin, muutaman kerran kuussa, kun sallin itselleni muutaman lasin viiniä... Ah se ihana tunne, kun joku tulppa irtoaa, suomut tippuu silmiltä ja ihan hetken tunnen sen uskomattoman tunteen, että olen yhtä maailman kanssa, kelpaan, olen MINÄ ja kaikki, mikä vaan, on mahdollista. Asiat loksahtaa paikoilleen, ja jopa ankea kämppäni saa kultaisen leikkauksen mittasuhteet. Nuoruudesta muistan, että se olo saattoi tulla usein, milloin vain. Sellainen kaiken lävistävä onnellisuus. Nyt olen turta, kuin elävä kuollut. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus, jotka vain alholisti geenin omaavat kokevat. Sinuna en joisi enää ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvälle 😳

Vierailija
4/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että tuo on "aitoa onnellisuutta" ?

Vierailija
5/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole pitänyt taukoa ja sanoit muutkin koska tiesit että tulen paasaamaan niistä

Mutta jos se rentouttaa sut niin mikäs siinä. Muista vaan ettei mee yli. Kyllähän se lasillinen myös vetreyttää paikat, mutta niiku sanoin, älä vedä yli. Se ei oo ratkasu sä tiiät sen itekki.

Mä annan neuvon: kaikesta mistä tulee jälkimorkkis, pysykää erossa. Se on niin yksinkertasta. 

Jos sulla ei tuu morkkista kun sä lasillisen imaset niin ok. 

Voi hyvin

Henkinen palstamiehenne

<3

Vierailija
6/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis vielä tiedä, mitä onni on.

Vierailija
7/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä tunsin eräässä vaiheessa elämääni itseni onnelliseksi ainoastaan reilusti humalassa.

Vierailija
8/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuolleenhan se toimii, että arki on arkea ja sitten kuten sinä kun muutaman kerran kuussa ottaa viiniä, niin olotila on mukava ja rento. Mutta se toimii vain juuri noin. Sitten kun alat ottamaan viiniä useammin ja useammin, niin äkkiä huomaat että se alkaa toimia juuri päinvastoin. Alkoholin liiallinen käyttö tekee ärtyneeksi ja alkaa laskea mielialaa. Vielä jos tuosta mennään syvemmälle, että viiniä menisi päivittäin, niin olo on ihan sysipaska koko ajan. Aivan kamala olo.

Joten pidä kiinni tuosta miten se sulla nyt on.

Vierailija
9/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi jonkun päihteen käyttö kuuluu ihmisten käytökseen. On aina kuulunut ja tulee kuulumaan. Päihde vain vaihtuu.

Vierailija
10/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että tuo on "aitoa onnellisuutta" ?

AP ei tiedä siitä mitään 

Vierailija
11/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi nuorena pystyi tuntemaan onnellisuutta ihan tuosta vaan? Mihin h elvettiin se kyky häviää ja miksi?

Vierailija
12/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi nuorena pystyi tuntemaan onnellisuutta ihan tuosta vaan? Mihin h elvettiin se kyky häviää ja miksi?

Vanha sanonta. Tieto lisää tuskaa. Mitä vanhemmaksi tulee sen enemmän tulee kokemuksia ja tietoa.

Vierailija
13/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saat sen tunteen edes viinasta. Mä koin 5 v ntohimosuhteen, joka päättyessään poltti lopullisesti mun reseptorit.

Viinistä ei enää tullut autuasta tunnetta.

Vierailija
14/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus sydämessä kokee rauhaa ja tyytyväisyyttä aina.

Vierailija
15/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuo aina, mutta en mä sitään minään ongelmana pidä. Otan sitten vaan niitä pikku hiprakoita aina välillä. Kerran-pari viikossa. Viisikymppiseksi jo olen elänyt näin, tyytyväisenä ja hyvinvoivana. En aio lopettaa.

Vierailija
16/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varmaan sanoisi, ettet ole kokenut vielä mitään onnellisuutta, jos et ole huumeita kokeillut. 

Vierailija
17/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä juuri sinne kirjaimellisesti. Jeesus Kristus on pelastus.

Vierailija
18/18 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Minä ainakin tykkään etanolipohjaisesta virkistysjuomasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi