Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis olenko ihan kauhean pinnallinen

Vierailija
23.03.2015 |

Olen jo viitisen vuotta miettinyt että haluaisin laitattaa silikonit nahkapussieni tilalle. 3 lasta olen imettänyt, jokaista noin vuoden, ja nyt ei ole rasvasoluakaan jäljellä rinnoissani. Olen 172cm pitkä ja painan 56kg, nykyinen kuppikoko on 70A, ja sen täyttää pelkästään se nahka.
Olen jo muutamaan otteeseen ottanut miehen kanssa puheeksi tämän aiheen, mutta joka ikinen kerta hän suuttuu ja sanoo että olen liian ulkonäkökeskeinen ja haluan vain näytellä itseäni muille. Ainoa mitä haluaisin on etten näyttäisi 10v pojalta, että olisi edes vähän naisellinen muoto ja olo. Olenko siis vain tyhmä, pinnallinen nainen?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei pidä ajatuksesta, että rinnoissa on silikonia. Minullakin on viiden imetyksen jälkeen jäljellä ja vain venyneet pussukat muuten isossa vartalossa (ylipainoinen), mutta mies pitää näitä "aitoja" just hyvinä. Ei haluasi mitään silikoneja hänkään.

Tietysti jos se olisi minulle hurjan tärkeätä, hankkisin korjausleikkauksen vaikka millä menetelmällä. Minun kehoni ja itsetuntoni on se, joka päättää.

Vierailija
2/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet. Ja todennäköisesti liian laiha. Siksi ei rasvaa ole rinnoissakaan. Silokonit on aina rumat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:36"]Olen jo viitisen vuotta miettinyt että haluaisin laitattaa silikonit nahkapussieni tilalle. 3 lasta olen imettänyt, jokaista noin vuoden, ja nyt ei ole rasvasoluakaan jäljellä rinnoissani. Olen 172cm pitkä ja painan 56kg, nykyinen kuppikoko on 70A, ja sen täyttää pelkästään se nahka.
Olen jo muutamaan otteeseen ottanut miehen kanssa puheeksi tämän aiheen, mutta joka ikinen kerta hän suuttuu ja sanoo että olen liian ulkonäkökeskeinen ja haluan vain näytellä itseäni muille. Ainoa mitä haluaisin on etten näyttäisi 10v pojalta, että olisi edes vähän naisellinen muoto ja olo. Olenko siis vain tyhmä, pinnallinen nainen?

[/quote]

Olet. Ja mitäs teit ne mukulat saati menit imettämään.

Vierailija
4/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen muoto on karsea.

Vierailija
5/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovia ihannoiva paskamedia on saanut sinut sekaisin ja tehnyt huonoitsetuntoiseksi, kannattaa miettiä leikkauksen ja vieraiden aineiden kehoon viennin seurauksia ja riskejä ensin.

Vierailija
6/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin hyväitsetuntoiset ulkomaalaiset naiset tekevät; jos rinnat eivät ole paras puoli, korosta pyllyä tai sääriä. Jos kasvot eivät ole hyvä puoli, korosta päätä kauniilla kampauksella.

Ulkomailla silikoneja poistetaan rinnoista haittojen takia ja luomu sekä jopa hieman riippuva muoto on nyt ihanne, jostain syystä Suomessa niitä innostuttu laitattamaan mutta Suomihan tulee muodissa muita maita jäljessä jopa 5 vuotta.

Vierailija
7/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla se rasva ei vaan kerry rintoihin, teki mitä teki. Viitaten tuohon paino-kommenttiin. Itse olen sinuun verrattuna "isompi" 163/52 ja painoa ollut joskus 46 ja 60. Rinnat aina samankokoiset eli hädin tuskin a-kuppi.

Vierailija
8/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole pinnallinen. Saat itse päättää, mitä rinnoillesi teet. Miehen asenne on typerä, kyllä aiheesta pitäisi pystyä puhumaan kunnolla puolison kanssa. Silikonit eivät muuten automaattisesti tarkoita rumia jättihinkkejä, muistakaa se. Elät vain kerran, ja jos olet jo vuosia tuosta kärsinyt eivätkä rinnat ole vieläkään palautuneet, ehkä asialle kannattaisi tehdä jotain.

Vierailija
9/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiass tämmöinen kaula-aukko on nyt Jenkeissä muotia, joko annetaan olla luomut tai poistetaan silikonit.

http://cdn3-www.realitytea.com/assets/uploads/2014/04/rhony-recap-amanda.jpg

Jenkit eivät enää halua niitä sinertävän valkoisia hammasvalkaisuja tai -kuoriakaan, nyt muotia on European smile eli todella kevyt valkaisu ja luonnollisempi lopputulos.

Kannattaa katsoa vähän mikä muualla on muotia ja ottaa terveitä ajankohtaisia vaikutteita, eikä seurata että millaisia seiskajulkkistyylisiä osamaksusilikoneja väki ottaa täällä.

Vierailija
10/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitanut kauan vanhuksia. Miltähän näyttää silikonit vanhan naisen ryppyisessä vartalossa? se ryppyinen vartalo on kaunis, koska siinä on eletty elämä

Vierailija
11/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että muissa maissa ei pahemmin enää saa push-up rintsikoitakaan, vain Briteissä ja Suomessa niitä myydään enemmän kuin tavallisia ilman toppauksia. Suomityyli alkaa vaan muistuttamaan enemmän brittityyliä, vaikka Brittien silikonikuningatar Jordankin kävi poistattamassa silikoninsa vähän aikaa sitten.

Vierailija
12/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:57"]

Olen hoitanut kauan vanhuksia. Miltähän näyttää silikonit vanhan naisen ryppyisessä vartalossa? se ryppyinen vartalo on kaunis, koska siinä on eletty elämä

[/quote]

Tältä! :-o

http://www.instanthumour.com/wp-content/uploads/2013/06/why-women-should-not-get-implants.jpg

Vierailija
13/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua. Mä itse olen 21 vuotta ja mulla on eripari riipparit ja olen miettinyt tuota kanssa, mut en mä nyt laittais, ehkä sitten jos imetys (olen viimeisilläni raskaana) pilaa niitä entisestään, mutta ei niihin mulla varaa ole siltikän. Mun mies ei myöskään hyväksy silikoneja, jos olen ottanut asian esille, niin alkaa kauhea mun tissien kehuminen, vaikkane on oikeasti rumat. Jos päätät laittaa, niin puhu miehen kanssa ja laita mahd. pienet ja luonnolliset.

Vierailija
14/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää naisilla palvelus ja koulikaa niitä poikalapsianne ja selittäkää niille että lehdissä näkyvät ilmassa kelluvat pallotissit eivät ole oikeita vaan muovia, ja että naisen ei kuulu näyttää pumpattavalta nukelta, ja että oikean miehen ei tule kiihottua muoviyhdisteiden kuten muovinuken, muovikassin, silikoni-rakennuseristysmateriaalin jne puristelusta.

Vierailija
15/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut tilannetajuiset miehet eivät halua vieraita aineita naisensa rintoihin. Kuka normaali mies haluaisi myrkyttää naisensa muutenkaan??!

Vierailija
16/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa sille että ukkos on epävarma itsestään jos suuttuu ja väittää että haluaisit vaan näytellä itseäs.
Itse olen imettänyt myös 3 lasta ja vuosia surin jäljelle jääneitä nahkasäkkejä eikä ollut puhettakaan että olisin ollut ilman rintsikoita edes sängyssä.6 vuotta asiasta haaveilin ja sit kävin silarit ottamassa.Eihän kukaan sano että pitää ottaa jotkut jäätävän kokoset barbi-tissit ja implanttejaki alkaa olla joka lähtöön.

Vierailija
17/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaa tollaset silikonit. Omal muijalla hyvä et on edes tissejä, mutta eipä ole haitannut päivääkään. Kyllä siinä painaa ihan muut asiat suhteessa... m34

Vierailija
18/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Typerä kommentti. Ei ne silikonit ryppyjä vähennä. Samalla tavalla niitä on kropassa silikonirintaisellakin. Sitä paitsi mitä väliä kropan tai tissien ulkonäöllä on vanhuksen elämässä? Ei kai nuorena pitäisi tehdä ulkonäköä koskevia päätöksiä vain sitä ajatellen, miltä näyttää jonkun lähihoitajan silmissä 60 vuoden kuluttua? Pitäisikö ihmisen kärsiä koko nuoruus- ja aikuisikänsä, koska silikonit eivät sovi 80-vuotiaalle mummolle? Ja varmaan moni poistattaakin silikoninsa ennen kuin vuodepotilaaksi joutuminen tulee ajankohtaiseksi.

Vierailija
19/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:57"]

[/quote]

Typerä kommentti. Ei ne silikonit ryppyjä vähennä. Samalla tavalla niitä on kropassa silikonirintaisellakin. Sitä paitsi mitä väliä kropan tai tissien ulkonäöllä on vanhuksen elämässä? Ei kai nuorena pitäisi tehdä ulkonäköä koskevia päätöksiä vain sitä ajatellen, miltä näyttää jonkun lähihoitajan silmissä 60 vuoden kuluttua? Pitäisikö ihmisen kärsiä koko nuoruus- ja aikuisikänsä, koska silikonit eivät sovi 80-vuotiaalle mummolle? Ja varmaan moni poistattaakin silikoninsa ennen kuin vuodepotilaaksi joutuminen tulee ajankohtaiseksi.
[/quote]
Olin juuri tulossa sanomaan samaa!

Vierailija
20/41 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:07"]

[/quote]

[/quote]

Jokainen vanhenee ja se on lähempänä kuin luulisi. Kyllä se vanhuskin ajattelee ulkonäköään ja on kiitollinen, jos on pystynyt pysymään luonnollisena ja vanhenemaan arvokkaasti.

Ihan nuorena sitä ei vielä tajua, että vanhanakin on sama ihminen kuin nyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi