Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja ja muut voihkimiset

Vierailija
14.12.2021 |

Mitä kumppaninne/hoitonne sanoo seksin aikana, ja onko se mielestänne ok?
Eräs exä kiroili: "voi hel**tti, voi vi**u, Voi vi****tuuuuu. Ja siihen tuli sit.

Yks entinen kiihkeä rannikon likka oli aina luoja mielessä. "Voi luoja,voi luoja, kovempaa" eikä ollut lähelläkään uskovaista.

Toinen exä huusi suoraa huutoa. Se oli hieman turnoff. Pelotti että naapuri soittaa poliisin, tms, kun se ei kuulostanut nautinnolta pätkääkään.
Kiihottavia han noi ääntelyt ovat, mut suora huuto oli kyllä erikoista.
Loput, reilu 10 naiskokemusta ovat voihkineet ilman sanoja.

Vastaavasti eräs exä kertoi, että baarista random pano (suom. mies) oli puhunut sängyssä vaan huonoa englantia. Oh my good, jne 😂

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kuulu vaimolta kuin Umh. Ja vähän Tuhinaa päälle. Lapsiperheelliselle hyvä juttu. 😂

Vierailija
2/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku japanialainen kimuli joskus panon aikana huokaili "oishii, oishii" mutta siinä se.

En oo saanut kotimaan mimmejä hihkumaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ollaankohan me oltu sängyssä?

Nim. merk. Rannikolle matkaa 50 metriä ja "voi luoja" saattaa hyvinkin lipsahtaa suusta seksin aikana vaikken uskovainen olekaan :D Usein saattaa myös päästä että "tuntuu niin taivaallisen hyvältä" tms. En oikeasti tiedä mistä nuo viittaukset yläkertaan tulee siinä kohtaa.

Itse tykkään kun mies sanoo "kohta tulee" ja orkun hetkellä voihkii tai murahtelee jotakin epämääräistä.

Vierailija
4/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon pannut tuota luojan huutajaa. Mutta se ei ollut rannikolla =)

Vierailija
5/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolta tullut väkisin aina pieni voihkaisu orgasmin tullessa, vaikka yrittänyt pidätellä. Itse hokenut monesti, että voi luoja kuinka tiukka ja pieni, kun vaimon pillu ottanut kalusta hanakasti kiinni. Se on sellainen träppi mikä laukeaa kun sinne työntää kalun.

Vierailija
6/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaristo, vaalea, hieman harvinainen nimi. 🤔😂

Vierailija
7/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiroilee Vi..u Saa..a mä panen tätä sun pientä p....ua, janiinedelleen.

Aluks tuo nuorempana huvitti mut nykyisin tykkään.

Vierailija
8/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun ***saaressa ja olen tietääkseni ainoa tämänniminen 😂 Mutta ihan platinablondi en ole. Toivottavasti oli kivaa kumminkin 😘

3

Vierailija
9/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen täytyy hoitaa hommat mahdollisimman hiljaa, koska kaksi varhaisteini-ikäistä poikaamme asuu viereisissä huoneissa. Joskus tosin vaimolta lipsahtaa napakka ähkäisy, kun saa orgasmin. Silloin harvoin kun kumpikaan pojista ei ole kotona, kyllä huohotetaan vapautuneesti ja kuin viimeistä päivää.

Vierailija
10/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun ***saaressa ja olen tietääkseni ainoa tämänniminen 😂 Mutta ihan platinablondi en ole. Toivottavasti oli kivaa kumminkin 😘

3

Jos sinun etunimesi alkaa samalla kirjaimella kuin loppuu, niin joo, kivaa oli. 😋 Voidaan ottaa uusiksi.

Vierailija
11/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen toistaa vaan "apua" sitä useammin mitä lähempänä orkku.

Vierailija
12/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Apua on seksikästä. Vaimo tekee myös noin.

T. M40

Vierailija
13/16 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarituttavuus kutsui pojaksi sängyssä. Hyvä poika, tee noin. Poika nuolee, nyt poika panee hyvin, ja siihen sai orkut.

Olin hieman wtf, olen sentään 190 pitkä ja 100 kg.

Vierailija
14/16 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, onkos toi Voi luojan huutelu yleistäkin?

Tuosta tulee mieleen vuosien takaa tosi muhkealla rintavarustuksella oleva vaaleaverikkö.

Kertokaa naiset hieman miesten ääntelyistä?

Vierailija
15/16 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen heikkona kun nainen voihkii tullessaan, pääsen heti kliimaksiin äänistä ja tulen samaan aikaan.

Vierailija
16/16 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies lähinnä karjuu saadessaan. Ei siis kuitenkaan täysillä. Välillä saattaa sanoa oh fu ck tai i dont want c um yet. On siis englannin kielinen. Itse lähinnä voihkin, joku oh god tuntuisi teennäiseltä tai por nolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi