Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat tärpit Helsingin lapsimessuille 10.-12.4.?

Vierailija
23.03.2015 |

Otsikossa olennaisin. Itse menossa ensimmäistä kertaa (ilman lapsia) enkä tiedä mitä odottaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai harmi siellä ei vissiin olekaan sitä lähiruokaa tänä vuonna. Model expo on hieno. Itse tosin olen joinain vuosina ollut siitä hiljaa lapselle kun tiesin, että kaikki aika olisikin mennyt siellä. Tänä vuonna ajattelin 1- ja 5-vuotiaiden kanssa kiertää ensin muut ja sitten lopuksi sinne. Meillä varmasti menee siellä messuilla koko päivä. Lemmikkipuolelle en taas itse halua mennä kun mua itseä ahdistaa se, että eläimiä tuodaan tuollaisiin paikkoihin kaikkien töllättäviksi ja kosketeltaviksi vaikka meidän vuosikas on tosi innostunut eläimistä mutta näkeehän niitä vähän vapaammissakin oloissa vaikkei kotona lemmikkejä ole. Anteeksi ohis.

Vierailija
2/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pitää miestään itsestäänselyytenä = Miehen vika kun ei ole miehekäs ja harrasta ja ole alfa.

Nainen harrastaa ja "tuulettuu" = Jo oli aikakin, naiset ovat liikaa vastuussa lapsistaan.

Mies on miehekäs, harrastava alfa = Kusipää narsisti , joka ei välitä perheestään.

Mies pitää naistaan itsestäänselvyytenä = Kusipää narsisti, joka ei välitä perheestään.

Nainen joka ei huomoi parisuhteessa miestään = Uupunut, masentunut, hormonit.

Mies joka ei huomioi parisuhteessaan naistaan = Kusipää narsisti, joka ei välitä naisesta.

Huomaatteko mikä kaava tässä toistuu? Listaa voisin jatkaa loputtomiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tuo edellinen "vastaus" mahtaa liittyä aiheeseen :D Ap:n perheessä ainakin on kaksi tasavertaista aikuista ja vanhempaa, kiitos kysymästä :D

Vierailija
4/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene?

Vierailija
5/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen tärpit? Ne on messut. Kiertelet ja katselet, mikä sinua kiinnostaa.

Vierailija
6/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on aika paljon kierrettävää ensikertalaiselle parin tunnin ajalle... Muiden suosikit tms. kiinnostaa. Että ne "ihmeen tärpit".
Ap

Vierailija
7/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion etsiä Elvari-korujen kojun ja ostaa tytölle pinnejä ym ihanaa. :)

Vierailija
8/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Juuri tämän tyylisiä vinkkejä kaipailen :)

Vierailija
9/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lelutarjouksia, askartelu- ja puuhavinkkejä. lapset tykkäsi viimevuonna siitä touhuradasta. 

Vierailija
10/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan siellä olku koko aukioloaika. Saa varmasti katetta rahoille. :D
kantsii ostaa iput netistä niin säästää sen pari euroa per lippu.

Vierailija
11/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän vaikea antaa vinkkejä, kun ei tiedä, mistä tykkäät, minkä ikäisiä lapsia, tarkoititko myyntikojuja vai oletko kiinnostunut ohjelmasta jne. Näytteilleasettajat löydät varmasti netistä, samoin ohjelman.

Vierailija
12/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo  messut ihan tupaten täynnä, ts. kannattaako vaunuilla lähteä liikenteeseen? Onko siis sama fiilis, kuin olisi vaunujen kanssa hulluilla päivillä?

Vierailija
13/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarkoituksella jätin kertomatta lasten iät ja sukupuolet, että mahdolliset vinkit ei ole niiden mukaan sävyttyneitä. :) minulla ei ole mahdollisuutta olla messuilla koko päivää, sillä tulen kauempaa julkisilla ja lapset voivat olla hoidossa vain rajallisen ajan.
Tuo vaunuasia kiinnostaa, sillä ystäväni on mahdollisesti lähdössä mukaan alle vuoden ikäisen lapsensa kanssa. Millaisia ne messukeskuksen lainattavat matkarattaat ovat?
Ap

Vierailija
14/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:44"]

Ihan tarkoituksella jätin kertomatta lasten iät ja sukupuolet, että mahdolliset vinkit ei ole niiden mukaan sävyttyneitä. :) minulla ei ole mahdollisuutta olla messuilla koko päivää, sillä tulen kauempaa julkisilla ja lapset voivat olla hoidossa vain rajallisen ajan. Tuo vaunuasia kiinnostaa, sillä ystäväni on mahdollisesti lähdössä mukaan alle vuoden ikäisen lapsensa kanssa. Millaisia ne messukeskuksen lainattavat matkarattaat ovat? Ap

Suosittelen alle vuoden ikäiselle ehdottomasti kantoreppua tai kantoliinaa, ei siellä kannata rattailla kulkea. Olin itse alle vuoden ikäisen kanssa viime vuonna. Kiertelin lähinnä myyntikojuja ja kävin jossain kuntomittauksessa Pajulahden kojulla, muistaakseni kävimme myös muskarissa seurakunnan kojulla. Siellä ruokamessujen puolella kävin sitten syömässä. Yleensä on ollut myös isompi lapsi mukana ja on lähinnä etsitty kivaa lastenohjelmaa. Tänä vuonna menen kahden lapsen kanssa ja pienemmän laitan kantoreppuun ja teatteriesitykset ovat varmaan ensi sijaiset kiinnostuksen kohteet, poliisiautoa käymme varmasti myös katsomassa ja etsimme mukavia leikkipaikkoja. Sitten lisäksi käyn muutaman valitsemani vaatepaikkakojun katsomassa. Siellä on kivaa itsekseenkin mutta ehkä vielä kivempaa lasten kanssa!

[/quote]

Vierailija
15/28 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvästä vinkistä! Ystävällä ei taida olla kantoreppua joten lainaan hänelle omani :)

Vierailija
16/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
17/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messuilta on saanut kantovälineitä lainaan yhdestä kojusta. Kannattaa tsekata:) itse olen ollut vaunujen kanssa liikkeellä ja mahtui tarpeeks hyvin

Vierailija
18/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niissä Messukeskuksen ravintoloissa kovin kallista?

Vierailija
19/28 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vinkkejä?

ap

Vierailija
20/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi