Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisit Turku. Tuohan on ihan sekasin tuo poliisi..

Vierailija
22.03.2015 |

Hullu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se mikä karjui ihan raivona? Joo, taisi olla vähän lyhyt pinna...

Vierailija
2/10 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi oo vielä mitään, ilman kameroita suurin osa poliiseista ihan sekopäitä. Itseänikin on poliisit heitellyt naama edellä asfalttiin käsiraudoissa ja toinen puoli päästä aamulla ihan ruvella ja vekkejä täynnä. Oma syy silti että oon niitten kanssa tekemisiin joutunut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 23:57"]Ei toi oo vielä mitään, ilman kameroita suurin osa poliiseista ihan sekopäitä. Itseänikin on poliisit heitellyt naama edellä asfalttiin käsiraudoissa ja toinen puoli päästä aamulla ihan ruvella ja vekkejä täynnä. Oma syy silti että oon niitten kanssa tekemisiin joutunut..
[/quote]
Juuri olin tulossa sanomaan, että tuskin ne sua on viskonut ilman syytä

Vierailija
4/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eero on aika hermoheikko

Vierailija
5/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomas saa tulla käsitteleen mua tänne makkariin miten päin vain ;-)

Vierailija
6/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä olen Poliisit-sarjaa ja Youtuben poliisivideoita seurannut, niin olen ihmetellyt kuinka poliisit pystyvät olemaan niin rauhallisia, kun känniörisijät tulevat aukomaan päätään. Minulla ei taatusti kestäisi pinna tuollaisten idioottien edessä.

Vierailija
7/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:04"]Sen mitä olen Poliisit-sarjaa ja Youtuben poliisivideoita seurannut, niin olen ihmetellyt kuinka poliisit pystyvät olemaan niin rauhallisia, kun känniörisijät tulevat aukomaan päätään. Minulla ei taatusti kestäisi pinna tuollaisten idioottien edessä.
[/quote]

Pitäisi kestää, jos poliisiksi ryhtyy

Vierailija
8/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:04"]Sen mitä olen Poliisit-sarjaa ja Youtuben poliisivideoita seurannut, niin olen ihmetellyt kuinka poliisit pystyvät olemaan niin rauhallisia, kun känniörisijät tulevat aukomaan päätään. Minulla ei taatusti kestäisi pinna tuollaisten idioottien edessä.
[/quote]

Mietin samaa. Respectit heille. Varsinkin kun katsoo perään noita Amerikan poliisit sarjoja, joissa vedetään jokainen asiakas sähkölamauttimen kanssa maahan ja huudetaan saman tien

Vierailija
9/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 23:57"]Ei toi oo vielä mitään, ilman kameroita suurin osa poliiseista ihan sekopäitä. Itseänikin on poliisit heitellyt naama edellä asfalttiin käsiraudoissa ja toinen puoli päästä aamulla ihan ruvella ja vekkejä täynnä. Oma syy silti että oon niitten kanssa tekemisiin joutunut..
[/quote]

Missä niitä sekopäitä poliiseja on töissä? Itse olen työn puolesta joutunut paljon olemaan heidän kanssaan tekemisissä enkä ole kohdannut yhtään sekopäätä. Asun Helsingissä. Olisikohan, että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan? Jos riehut ja rääyt hajottamassa paikkoja ja hakkaamassa poliisihevosia, ajattelitko että ne poliisit silittää päätä ja sanoo "Ai ai Viljami, lähdetäänpä kotiin mamman luo?"

Vierailija
10/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:01"]Tomas saa tulla käsitteleen mua tänne makkariin miten päin vain ;-)
[/quote]

Mihin makkariin vai käykse kaikki läpi :-D :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme