Millä korvaisi muotovaahdon?
Tukkani on mallia ohut ja päänmyötäinen. Onko siihen aina pakko tunkea myrkkyjä painepulloista? Tietäisipä joku vaihtoehdon...
Kommentit (5)
Et kertonut onko sinulla pitkät vai lyhyet hiukset. Oma suosikkikonstini tilanteisiin, joissa ei ole mukana muotovaahtoa, on se että harjaan kosteita hiuksia aamulla kymmenisen minuuttia hiustenkuivaajan kanssa - pää alaspäin. Lopetan vasta kun juuret ovat aivan kuivat ja muutenkin hiukset tuntuvat kuivilta. Tärkeää on kohdistaa puhallus alussa etenkin juuriin ja haroa hiuksia sormilla eikä siis tavallisella harjalla. Tuo ilmavuutta ihan eri tavalla kampaukseen. Näppärää, ei vie kamalasti aikaa ja pystyy tekemään myös ilman aineita. Ikävin puoli toki on energiankulutus, joten jos olet sitä vastaan ekologisista syistä, niin toki tuokaan ei sitten toimi sinulle.
Sitä vahaa ei kyllä kannata laittaa pitkiin hiuksiin, mutta on kyllä hyvää lyhyissä hiuksissa.
on tätä (lyhyehköä) tukkaa tullut harottua suunnasta ja toisesta ja on mulla isorullainen ilmakiharrinkin, mutta hiuslaatu on sellainen että lässähdys on edessä väistämättä tunnin kuluessa. Siis ilman aineita. Mutta vahaa voisin harkita taas kokeilevani.
No, on tässäkin ongelma!
Kuulostaa ihan mun tukalta: päänmyötäinen ja liukasta, ohutta laatua. Kaikki vahat ei ole hyviä. Suosittelisin Osis-sarjan Mess up kumimaista vahaa, joka ei tee niin rasvaisen oloiseksi kuin muut kokeilemani. Pieni hopeanvärinen peltipurkki, punamusta teksti OSIS. Ainakin ollut. Kestää mun käytössä vähintään vuoden yksi purkki.
Onko olemassa ympäristöystävällisempää hiuslakkaa tai lakan korviketta?
Oletko kokeillut vahaa? Esim. oasis (pieni punainen peltipurkkki) on minusta tosi kätevää ja riittoisaa, pieni sipaus kuiviin hiuksiin riittää. Jos laittaa liikaa, tulee tosi " rasvainen letti" .
Myydään kampaamoissa, kysy samalla käyttöohje. Olen kokeillut markettien vahoja, mutta niissä ei ole kyllä ollut samanlaista apua.
Ei nyt aivan korvaa muotovaahtoa, mutta auttaa kuitenkin.