AV:n lukemisesta tulee todella paska olo
Mutta jostain syystä pyörin täällä päivittäin. Onko kohtalontovereita?
Kysymys ei ole mistään aiheista sinänsä, vaan ihmisten suhtautumistavasta. Sellaista alaluokkaista rähjäämistä ja nilkkiyttä.
Kommentit (32)
Youtuben kommettiosiot on kyllä vielä pahempia.
Sama! Suosittelen, että pidät parin päivän totaalitauon :)
Minulle kävi niin, että mieheni huomautti minun olevan aina tosi kireä ja sulkeutunut sen jälkeen, kun olen ollut täällä. Tulin siihen tulokseen, että avaan vain sellaisia ketjuja, joissa aihe on minulle neutraali ja jätän kaiken naisvihan omaan arvoonsa. Lisäksi päätin, etten enää yritä opettaa toivottomia tapauksia. Erittäin hyvä ratkaisu :)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:59"]Minulle kävi niin, että mieheni huomautti minun olevan aina tosi kireä ja sulkeutunut sen jälkeen, kun olen ollut täällä.[/quote]
Minä olen "kieltänyt" mieheltäni koko foorumin. Täällä on niin hävytön määrä miesvihaa.
Tosin luulen, että senkin takana on vain hyvin pieni joukko kirjoittajia. Eikö ylläpito voisi tehdä rekisteröitymisestä pakollista. Nimettömyydellään se ainoastaan tukee henkistä väkivaltaa. Ihan oikeasti. Ylläpito antaa nimettömyydellä siunauksensa henkiselle väkivallalle.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:55"]
Omasta mielestäni suomi24 on negatiivisempi kuin AV.
[/quote]
No siellä en ole vielä koskaan käynytkään, ja taidan jättää jatkossakin käymättä. Toki nyt googlella hakiessa on tullut jotain suomi24 aiheisia, mutta siihen jää kokemukset siitä sivustosta.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:01"]
Eikö ylläpito voisi tehdä rekisteröitymisestä pakollista. Nimettömyydellään se ainoastaan tukee henkistä väkivaltaa. Ihan oikeasti. Ylläpito antaa nimettömyydellä siunauksensa henkiselle väkivallalle.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Tosin sitten alkaan sananvapaus huuto, joidenkin mielestä se on sanavapauden rajoittamista jos ei pääse anonyyminä kommentoimaan. Ihan kun se keksitty nimimerkki rajoittaisi sananvapautta.. :)
AV on kuin matoja kuhiseva raato jota on silti pakko tuijottaa. Täällä roikkumisesta tulee paha olo.
Lainaus:
"Tämä aloitus on kyllä ehkä loukkaavin ja rasistisin aikoihin. Ja keskustelu myös. Eiköhän netti ole täynnä suomi24:sia ja vauva-palstoja, jonne voi mennä omia pelkojaan ja ennakkoluulojaan oksentamaan. Ja hommalta löytyy aina samanmielisiä, jos omille mielipiteilleen haluaa hurraa-huutoja."
Tuosta syystä jätän nykyään suosiolla tietyt ketjut avaamatta. Täällä pyörii kuitenkin myös paljon fiksun ja mukavan oloista porukkaa, ja jotkut keskustelut ovat tosi hauskoja.
Mulle täällä aavellä roikkuminen taisi aiheuttaa eron. 25 v jälkeen.
Täällä on kyllä siinä mielessä psykologisesti taitavaa porukkaa, että kaikista ihmisistä ja asioista löydetään kyllä ne oikeasti arat paikat ja niihin isketään. No, kai sitä sanotaan myös kiusaamiseksi..onhan koulussakin paljon pahempaa, jos ne sosiaalisesti taitavat tyypit kieroilee ja manipuloi oman olon paskaksi, kuin silloin kun takapenkin häiriköt huutelee jotain epämääräistä. Mutta pitäisi ajatella, että jos joku haluaa käyttää aikaa ja energiaa tuntemattomille ihmisille vittuiluun, niin ei sillä voi kovin hyvin mennä. Kyllähän noita julkkiksiakin arvostelee vain sellaiset ihmiset, jotka kokee jääneensä jotain paitsi, ja se "kostetaan" haukkumalla sellaisia, joilla sitä jotain (esim. suosiota, huomiota, rakkautta, ei välttämättä yksittäisiä taitoja) näyttäisi olevan.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:20"]Miehet varsinkin tuo paljon negatiivisuutta tänne. Koko ajan pitää olla tekemässä hassunhauskoja provojaan.
[/quote]
Mun mielestä naiset on niitä negatiivisempia nillittäjiä. Aina kaikki on miesten vika.
Provoihin en ite edes viitsi tarttua, oli kirjoittaja sitten mies tai nainen.
Onhan täällä tosi negatiivisia kirjoituksia ja paljon mutta joukossa on myös asiaa. Omasta mielestäni suomi24 on negatiivisempi kuin AV.
En kyllä koskaan ole päivääni saanut pilattua näitä juttuja lukemalla vaikka usein täällä vierailenkin.