Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä ne on ne ihmiset jotka Instassa tykkäilevät kaikista mahdollisista julkkisjulkaisuista, mutta eivät tavisseurattujensa kuvista?

Vierailija
14.12.2021 |

Esim. kun Vappu lähti Losiin tai Sara biletti tai Sofia keikisteli, niin näistä tykätään, mutta esim. minun ja muiden tavisten itsenäisyyspäivän toivotuksista ei? Ja hei näitä on paljon! Itse en edes seuraa julkkiksia, ettei tavisten päivitykset hukkuisi sinne sekaan. Heidät oikeasti haluan huomata. Julkkiksia voi käydä kurkkimassa ilman että seuraa, sillä heillähän on poikkeuksetta julkiset profiilit. Mitä mieltä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat julkkisbongareita. Ehkä kokevat tuntevansa heidät hyvin koska tiiviisti seuraavat heidän liikkeitään somessa. Itse huomaan että monikin katsoo heidän stoorejaan ja sitten vahingossa on mennyt yksi minunkin tarinani siihen perään, mutta ei vahingossakaan yhtään enempää.

Vierailija
2/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska luulee, että julkkiksista tulee heti heidän bestiksii. Työkaveri tykkäilee Sara Siepin kuvista, koska kuvittelee pääsevänsä tykkäysten ansiosta treffeille.

Ihmisiä on moneen junaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska luulee, että julkkiksista tulee heti heidän bestiksii. Työkaveri tykkäilee Sara Siepin kuvista, koska kuvittelee pääsevänsä tykkäysten ansiosta treffeille.

Ihmisiä on moneen junaan.

Mun kaveri kans tykkää Siepin kuvista, mutta ei mun. Ööööö....? No, mulla ei ookaan teennäisiä herutuskuvia.

Vierailija
4/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun sukulaisnainen tykkäilee ja kommentoi julkkisten kuviin, mutta ei meidän tavisten. Jo saa Beata, Mikko, Jannika B jne peukkuja ja sydämiä, mutta esim. minä en koskaan. Tapansa joo kullakin, mutta onko vähän hassua? 🤔😁😅

Vierailija
5/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on L.A. ei Los.

Maailmassa kun on hyvin monta Los-alkuista paikkaa.

Vierailija
6/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weetee. Ne tekee näin.

Vierailija
7/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tykätty-napin painallus on sinulle niin tärkeää?

Vierailija
8/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Weetee. Ne tekee näin.

TOTTA MUUTEN!

Vierailija
9/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulle sitten oo?

Vierailija
10/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulle sitten oo?

Miksi siihen taviksen kuvaan on niin vaikeaa painaa tykkää-nappia tai kommentoida, mutta julkkiksen ei?!

Vierailija
11/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulle sitten oo?

Miksi siihen taviksen kuvaan on niin vaikeaa painaa tykkää-nappia tai kommentoida, mutta julkkiksen ei?!

Joo antakaa taviksen kuvallekin tykkäyksiä! Julkkiksilla niitä on jo muutenkin hurjasti. Hei voisiko saada tähän kommenttia joltain joka tykkäilee kaikista julkkisten julkaisuista, mutta eivät "alennu" tekemään samaa Liisa-serkun tai Pauli-vävyn kuville?

Vierailija
12/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulle sitten oo?

Joo antakaa taviksen kuvallekin tykkäyksiä! Julkkiksilla niitä on jo muutenkin hurjasti. Hei voisiko saada tähän kommenttia joltain joka tykkäilee kaikista julkkisten julkaisuista, mutta eivät "alennu" tekemään samaa Liisa-serkun tai Pauli-vävyn kuville?

No hei tämä!!! 👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
13/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin instassa seuraamaan mun serkkua, mutta hän ei seuraa mua takaisin. Seuraa kuitenkin kaikkia mahdollisia Suomi-julkkuja ja jättää heille sydämiä ja tykkäyksiä. Kyllä mä vähän vähäpätöiseksi ja loukkaantuneeksi itseni tunnen, kieltämättä.

Vierailija
14/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta ne aikuiset jaksaa mielensä pahoittaa

Vierailija
15/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monikin.

Vierailija
16/16 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro meille sitten miksi et tykkäile tavisten kuvista. Eivät ole tarpeeksi jännittäviä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi