Oletko kouluttanut miestäsi parisuhde- tai seksitaidoissa?
Mikä vaati koulutusta? Oppiko? Pysyittekö yhdessä vai lähtikö oppineena muille teille?
Kommentit (22)
Mies oli täysin kokematon nuorena. Kyllä piti ihan oikeasti opettaa kaikki! Suutelemaan ei oppinut koskaan, mikä oli todella harmi. Ei osannut vastata, vaan piti vaan suuta auki kun hauki! Toisaalta olihan se kivaa kun pääsi jostain jutuista jyvälle. Oppi olisi mennyt paremmin perille, jos olisi saanut käyttää sanoja! Seksistä ei saanut kuitenkaan puhua. Niinpä se oli ohjailua muutoin. Keskinkertainen rakastaja tuli lopulta. Seksi oli nautinnollista ehkä eniten sen vuoksi, että hänellä oli juuri sellainen penis kun minulle hyvä ja sopiva. Lisäksi kohtuullisen kokeilunhaluinen kumminkin. Kehuilla ja kannustuksella pääsee kyllä pitkälle tumpelonkin kanssa.
Juu.
Kun tavattiin, olin 22 ja hän oli 23. Minä olin seurustellut aiemmin, hän ei. Hän ei ollut edes harrastanut seksiä. Parisuhdetaitoja ja muuta opeteltiin sitten yhdessä. Ei hän osannut edes suudella mutta sitäkin harjoiteltiin ja nykyään on tosi hyvä suutelija (ja hyvä sängyssä). :D
Kai nyt kun itse opetin ;D