Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kouluttanut miestäsi parisuhde- tai seksitaidoissa?

Vierailija
14.12.2021 |

Mikä vaati koulutusta? Oppiko? Pysyittekö yhdessä vai lähtikö oppineena muille teille?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli mietin, että kannattaako yrittää "kouluttamalla saa hyvän" miehen kanssa, vai pysyä suosiolla sinkkuna. Mies aika kokematon, molemmat jo 4-kympin pahemmalla puolella. 

Vierailija
2/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetaidoissa kyllä, seksissä enempi niin päin että hän on opettanut minua. Olemme yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kouluttamista", voi jeesus sentään.

Vierailija
4/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään toista ihmistä kouluteta. Tarpeeksi fiksu ihminen oppii uusia asioita ihan itsekseen.

Vierailija
5/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta tuo muija nalkuttaa. Ehkä se pitää sitä omasta mielestään "kouluttamisena"

Vierailija
6/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää nostaa kissa pöydälle tietyissä asioissa. Ei kukaan ole ajatustenlukija.

Kehityskelpoiselle miehelle voi yrittää kertoa asioita, esim. erogeenisiä alueita ja muuta parisuhteeseen liittyvää, kuten että hän ei voi ripustaa hikiverskoja kuivumaan pyykkinarulle minun pestyjen vaatteideni PÄÄLLE.

Ihan perusjuttuja siis ja vain kehityskelpoiselle. 30 vuotta tässä on keskusteltu jo.

Vierailija
7/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhinotossa olen joutunut neuvomaan mikä tuntuu hyvältä. Naisilla harvoin on käsitystä oikeasta tekniikasta.

Vierailija
8/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa suutaan auki, niin turha avautua huonosta seksistä. Jokainen on vastuussa omasta nautinnostaan.

Vierailija
9/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kouluttaa exää suutelemisessa. Alkuun hän ei yhtään osannut imeä ja hampaat kolisi yhteen suudellessa. Hän vain hinkkasi huuliaan minun huulia vasten. Sitten kun pyysin vähän imua, hän imaisi minun huuleni kokonaan suuhunsa hampaidensa väliin. Tämä raivostutti minua niin paljon, että tämä oli suurin syy, miksi hänet jätin. Ei suutelu niin hankalaa ole!

Vierailija
10/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole seppä syntyessään. Kannattaa kertoa mistä tykkää ja mikä tuntuu hyvälle. Se edellinen on luultavasti tykännyt vähän eritavoista. Niin parisuhteessa, kuin seksissäkin.

Ja varsinkin seksissä.

Vierailija
11/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei saa suutaan auki, niin turha avautua huonosta seksistä. Jokainen on vastuussa omasta nautinnostaan.

Juuri näin.

Ruokapäydässä osataan pyytää, maistella ja kehua ruokaa. Samoin se täytyy olla sängyssäkin. Pikkuhiljaa opitaan valmistamaan eväitä, jotka kelpaa molemmille. Erikoisherkut sitten tilauksesta.

Vierailija
12/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarvetta. Mies tykkää, kun on monipuolista seksiä. Ex oli lahnana kaislikossa.

Vierailija
13/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Laita sormi perseeseen”

*ähinää*

”Eikun MUN perseeseen”

Vierailija
14/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin miehen Kamputseaan 2 kuukaudeksi hankkimaan seksitaitoja.

Vierailija
15/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutus ehkä vääräsana, mutta tää mun nyxä ei kyllä tiennyt suuseksin antamisesta yhtään mitään. Edellinen vaimo ei aiheesta välittänyt tuon taivaallista, kun minulle se on oikeastaan ainoa tie orgasmiin(jos omia sormia ei lasketa)

Vierailija
16/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikäli mietin, että kannattaako yrittää "kouluttamalla saa hyvän" miehen kanssa, vai pysyä suosiolla sinkkuna. Mies aika kokematon, molemmat jo 4-kympin pahemmalla puolella. 

Huokaus. Olen yli 40 vuotias, enkä eläessäni ole ollut parisuhteessa. Mutta sen luulen oppineeni, että elämässä voi yleensä muuttaa ja muokata vain itseään.

Toki toiveita ja pyyntöjä voi ja saa toiselle varmasti esittää. Olen joskus kysynyt täällä esimerkiksii seksistä, että ,mikä olisi sellainen taito tai tapa, jolla voisin varmasti tuottaa ja iloa ja nautintoa mahd. kumppanilleni.

No. Huolimatta tästä kysymyksestä, niin uskon vakaasti, että tällaista "tapaa" ei ole; mikä toimii toisen kanssa ei onnistu tai pelaa yhtä hyvin tosien kanssa. Minun olisi aivan turha minusta jopa loukkaavaakin, jos sanoisin kumppanille, että kuule sinun tulee naittia ja iloita tästä koska N ja Nn:n tykkäsivät ja pitivät ja vaikutti, ettei N3:n ollut kovin erimieltä.   

Mutta koska olen verraten hyvin kokematon, niin voi olla, että en vain toistaiseksi ole kohdannut kahta samalla tavoin toimivaa ja käyttäytyvää naista. Ja mistä lienee sitten kertoo se, että voisihan sitä tietysti yrittää "ottaa" naisen niinkuin itse haluan ja toivon ja sivuuttaa kokonaan hänen mahd omat halunsa ja toiveensa, jotka olisi mutta se ei olisi enää minusta seksiä, vaan jotain ihan muuta ja jotain sellaista, mitä en missään nimessä halua tehdä.  

Vierailija
17/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanotaan naiselle jolla on musta silmä?

Ei mitään, sille sanottiin jo.

Vierailija
18/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koulutus" on outo sana käyttää tässä. "Opettanut", tottakai, kuten hänkin minua. Mutta "kouluttanut", kuten koiraa - ei sentään!

Vierailija
19/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koulutus" on outo sana käyttää tässä. "Opettanut", tottakai, kuten hänkin minua. Mutta "kouluttanut", kuten koiraa - ei sentään!

Mutta tämä palsta on kyllä opettanut, että on naisia mutta edelleen luullakseni vähemmistö kaikista naisista ja varmasti myös miehiä, joiden mielestä miehen elämä voi nousta täyteen arvoonsa paljossa parisuhteen kautta. 

Tai kuinka turhauttavan usein tälläkin palstalla kohtaa kirjoituksia, joissa pelkästään seksikumppanien määrä arvotetaan aivan eritavoin naisilla ja miehillä. Siinä missä miehen arvoa lisää, jos tiedetään hänellä olleen useampi seksikumppani niin naisen arvon katsotaan vähenevän, jos h

nellä uskotaan olleen useampu seksipartneri. Ei tämä tietenkään ihan näin yksioikoista ole mutta jos ajattelee millainen mielikuva tulee avauksesta, jossa kerrotaan, että n.n on 40 vuotias nainen, eikä ole koskaan harrastanut seksiä tai ollut parisuhteessa  on se usein kyllä "vähän" erilainen kuin vastaavan miehen kohdalla.

Vierailija
20/22 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana miehenä yritin joskus varovaisesti opettaa muutamia naiskumppaneitani elämän suhteen (toki opettivat myös minua monissa asioissa).

No sehän ei juurikaan onnistunut. Kohtuullisen varma tapa päästä eroon naisista :D

Miehet ehkä vähän sallivampia. Vastaanottavuus sitten vaihtelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi