Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni mies pettää avioliiton aikana

Utelias
14.12.2021 |

Kuinka yleistä on että mies pettää pitkän parisuhteen aikana? Ja jos pettää niin mikä siihen ajaa? Onko nykyään enää suhteita jotka kestää ja joissa ei tule pettämistä... Haluan luottaa puolisoon ja uskoabeträ näin ei tule käymään mutta kukaan ei voi tietää miten elämä menee.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän rouvani käyvän jossain naimassa, annan olla siinä uskossa etten tietäisi.

Kotona silti meillä seksiä, ehkä huonoa hänen mielestään sitten.

Ehkä se jopa mua hieman kiihoittaa.

Vierailija
22/39 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tarvittaessa tilanteissa jossa vaimo on päättänyt että ei anna seksiä kun kiristää sillä aviomiestään. no se kolahtaa omaan nilkkaan koska käyn vieraissa sen ajan, ei se minulle ongelmaa tuota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettänyt! Henkilö jolla on voimakas libido pettää, jos puoliso vähentää seksiä 5-10vuoden avioliiton jälkeen, niin hyvät neuvot ovat vähissä. Seksiä, kosketus ja hellyyttä joutuu pyytämään, kinuamaaan ja anelemaan, puoliso kertoo pärjäävänsä hyvin ilmankin(käy itsetunnon päälle), mutta kun pannaan ja annetaan  suuseksiä molemmat nauttii. Jos yrittää puhua asiasta, sitten ei ainakaan saa vähän aikaan tai ehdottaa seksin ulkoistamista, ettei puolison tarvitse vaivautua, niin sekään ei ole hyvä. Niin tulee mieleen kaikenlaisia vaihtoehtoja, ero ei ole vaihtoehto rakkaastaan, jäljelle jää pettäminen.

Samanlainen parisuhde. Oltu naimisissa melkein 20 vuotta. Viimeiset 6 vuotta on mennyt huonosti, vaimoa ei kiinnosta seksi. Olen naimisissa haluamani naisen kanssa. Tuhansia pakkeja takana. Vaimo sanoo, että rakastaa. Jos aloite tulee minulta, tulee ongelmia. Pitää odottaa koska vaimo haluaa. Minulla menee yöunet, kun päivien taukojen jälkeen seksi pöyrii mielessä. Pakit syö itsetuntoa.

Olen miettinyt pettämistä, mutta en ole. Tilaisuuksia on ollut työreisuilla ja muualla. Haluan uskoa, että vaimo joskus innostuisi. Tuntuu että menen hukkaan miehenä ja se syö itsetuntoa. Vaimon mielestä itsetunto on seksikästä. Juuri sen hän latistaa minussa. Jos hän näyttäisi haluavan minua, tuntisin itseni vahvaksi. Riittävän säännöllinen seksi saa minusta tarmokkaan.

Vaimon mielessä ei ole seksi ja siitä puhuminen ahistaa. Mistään muusta ei tule riitaa kuin seksistä. Kun saan seksiä, voin ottaa kaikkea paskaa vastaan ilman että itsetunto ottaa kolaustakaan, mutta seksittömänä kaikista tulee kolhu.

Pettäjäntie

Vierailija
24/39 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pettänyt! Henkilö jolla on voimakas libido pettää, jos puoliso vähentää seksiä 5-10vuoden avioliiton jälkeen, niin hyvät neuvot ovat vähissä. Seksiä, kosketus ja hellyyttä joutuu pyytämään, kinuamaaan ja anelemaan, puoliso kertoo pärjäävänsä hyvin ilmankin(käy itsetunnon päälle), mutta kun pannaan ja annetaan  suuseksiä molemmat nauttii. Jos yrittää puhua asiasta, sitten ei ainakaan saa vähän aikaan tai ehdottaa seksin ulkoistamista, ettei puolison tarvitse vaivautua, niin sekään ei ole hyvä. Niin tulee mieleen kaikenlaisia vaihtoehtoja, ero ei ole vaihtoehto rakkaastaan, jäljelle jää pettäminen.

Pettäjäntie

Meni oudosti sekaan. Piti olla erikseen.

Samanlainen parisuhde. Oltu naimisissa melkein 20 vuotta. Viimeiset 6 vuotta on mennyt huonosti, vaimoa ei kiinnosta seksi. Olen naimisissa haluamani naisen kanssa. Tuhansia pakkeja takana. Vaimo sanoo, että rakastaa. Jos aloite tulee minulta, tulee ongelmia. Pitää odottaa koska vaimo haluaa. Minulla menee yöunet, kun päivien taukojen jälkeen seksi pöyrii mielessä. Pakit syö itsetuntoa.

Olen miettinyt pettämistä, mutta en ole. Tilaisuuksia on ollut työreisuilla ja muualla. Haluan uskoa, että vaimo joskus innostuisi. Tuntuu että menen hukkaan miehenä ja se syö itsetuntoa. Vaimon mielestä itsetunto on seksikästä. Juuri sen hän latistaa minussa. Jos hän näyttäisi haluavan minua, tuntisin itseni vahvaksi. Riittävän säännöllinen seksi saa minusta tarmokkaan.

Vaimon mielessä ei ole seksi ja siitä puhuminen ahistaa. Mistään muusta ei tule riitaa kuin seksistä. Kun saan seksiä, voin ottaa kaikkea paskaa vastaan ilman että itsetunto ottaa kolaustakaan, mutta seksittömänä kaikista tulee kolhu.

Vierailija
25/39 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä kuinka moni pettää, toivottavasti kaikki. Eihän ne naisetkaan itseään sinulle vain säästele.

Vierailija
26/39 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pettää. Naiset ei petä ainakaan enää keski iällä. Muuten vaan muutama kerta vuoteen Turkissa tms. käy tarkistamassa onko nähtävyyspatsas paikallaan.

Vierailija
27/39 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kotona on riittävästi hyvää seksiä ei pettäminen käy mielessäkään.

Jos taas ei niin sitten kyllä.

Vierailija
28/39 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikea sanoa kuinka moni pettää. Onhan näistä tutkimuksia tehty, mutta miten luotettavia ovat, en tiedä.

Itse olen ollut aviossa yli 27 v., enkä koskaan ole pettänyt. Olen sitä mieltä, että jos olen vakisuhteessa niin olen uskollinen, ja jos en voi olla uskollinen niin sitten ei pidä olla vakisuhteessakaan. Jonkun mielestä tämä voi olla 'vanhanaikaista' tms., mutta näin mennään.

Vierailija
29/39 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oikein hyvä parisuhde, mutta parinkymmenen vuoden myötä vaimolle ei maistu ihan niin kuin minulle maittaisi.

Noh, mitä tekikään rakastava vaimoni muutama vuosi sitten?

Ehdotti ihan oma-aloitteisesti, että jos vaan siltä tuntuu, niin ei ole häneltä pois, jos käyn toisaalla. Sanoipa vaan, että ei tarvitse tarkoin raportoida, mutta paineenpoistovisiittejä ei tarvitse myöskään erityisesti piilotella.

Rakastan häntä tällaisena aina vaan enemmän. Luottamus on mitä parhaimmalla asteella.

Ja suon ja toivon hänelle niin mieluusti myös jonkun upean, ehkä viettejä herättävän seikkailun.

No miten on käynyt? Yhden kerran menin kolmanneksi pyöräksi tuttavapariskunnalle kun pyysivät. Näytin viestiä vaimolle, ja hän hymyillen yllytti menemään apuun kun tarvitaan 😊

Ja vaimolle ei ole osunut vielä miestä leikkikaveriksi, vaikka monesti siihen olen häntä yllyttänyt.

Jo tietoisuuskin siitä, että olisi vapaus tilanteen salliessa edetä tuntuu hienolta, vaikkei tuota vapautta käyttäisikään.

Voidaankin sitten varmaan keskustella siitäkin, mikä on ”pettämistä”?

Vierailija
30/39 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso kirjoitti:

Meillä on oikein hyvä parisuhde, mutta parinkymmenen vuoden myötä vaimolle ei maistu ihan niin kuin minulle maittaisi.

Noh, mitä tekikään rakastava vaimoni muutama vuosi sitten?

Ehdotti ihan oma-aloitteisesti, että jos vaan siltä tuntuu, niin ei ole häneltä pois, jos käyn toisaalla. Sanoipa vaan, että ei tarvitse tarkoin raportoida, mutta paineenpoistovisiittejä ei tarvitse myöskään erityisesti piilotella.

Rakastan häntä tällaisena aina vaan enemmän. Luottamus on mitä parhaimmalla asteella.

Ja suon ja toivon hänelle niin mieluusti myös jonkun upean, ehkä viettejä herättävän seikkailun.

No miten on käynyt? Yhden kerran menin kolmanneksi pyöräksi tuttavapariskunnalle kun pyysivät. Näytin viestiä vaimolle, ja hän hymyillen yllytti menemään apuun kun tarvitaan 😊

Ja vaimolle ei ole osunut vielä miestä leikkikaveriksi, vaikka monesti siihen olen häntä yllyttänyt.

Jo tietoisuuskin siitä, että olisi vapaus tilanteen salliessa edetä tuntuu hienolta, vaikkei tuota vapautta käyttäisikään.

Voidaankin sitten varmaan keskustella siitäkin, mikä on ”pettämistä”?

Tällaista pitäisi olla enemmän, kateeksi käy...

Vierailija
31/39 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oltu vaimon kanssa yhdessä 12 vuotta ja olen sinä aikana pettänyt kymmeniä kertoja, väärin se on ja kaduttaa, vielä kun kenenkään muun kanssa seksi ei tunnu hyvältä kuin oman vaimon. Seksin vähyys, kun sitä ei lupauksista huolimatta ole kuin kerran pari viikossa ja mä haluan joka päivä (en oleta että vois olla joka päivä), seksiaddiktio. Nykyään iso syy ovat tinder ja muut vastaavat, niistä kun on liian helppo hankkia panoja ja ongelmia elämään, joiden läpi tie on kokoajan haastava, voi kuinka elämä olisi helppoa jos ei joka toinen minuutti olisi paneminen mielessä.

Kassit tyhjänä ei tee mieli, kerran olin varannut lapsille yöpaikan mummolaan, vaimo oli lähdössä yöksi töihin, minulla oli tinder pano tiedossa yöksi. Vaimon töihin lähtöön oli pari tuntia, mutta hän veti minut sänkyymme ihan kuin jotain olisi aavistanut ja lypsi parit lastit ulos sillä kaikkein parhaimmallaan. Niin jäi tinder panolta saamatta sinä yönä, lämmitin kotona saunan ja join pari olutta, menin nukkumaan. Parempi niin... M36v

Vierailija
32/39 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oltu vaimon kanssa yhdessä 12 vuotta ja olen sinä aikana pettänyt kymmeniä kertoja, väärin se on ja kaduttaa, vielä kun kenenkään muun kanssa seksi ei tunnu hyvältä kuin oman vaimon. Seksin vähyys, kun sitä ei lupauksista huolimatta ole kuin kerran pari viikossa ja mä haluan joka päivä (en oleta että vois olla joka päivä), seksiaddiktio. Nykyään iso syy ovat tinder ja muut vastaavat, niistä kun on liian helppo hankkia panoja ja ongelmia elämään, joiden läpi tie on kokoajan haastava, voi kuinka elämä olisi helppoa jos ei joka toinen minuutti olisi paneminen mielessä.

Kassit tyhjänä ei tee mieli, kerran olin varannut lapsille yöpaikan mummolaan, vaimo oli lähdössä yöksi töihin, minulla oli tinder pano tiedossa yöksi. Vaimon töihin lähtöön oli pari tuntia, mutta hän veti minut sänkyymme ihan kuin jotain olisi aavistanut ja lypsi parit lastit ulos sillä kaikkein parhaimmallaan. Niin jäi tinder panolta saamatta sinä yönä, lämmitin kotona saunan ja join pari olutta, menin nukkumaan. Parempi niin... M36v

Ja sussa ei ole edes sen verran miestä, että heittäisit tinderit hitolle. Mulla oli nuorempana  harrastepuolelta kavereina pari tuollaistä häntäheikkiä. Molemmilta hajosi  pää, kun ero tul, meni  vaimo ja lapset. Toinen oli 6kk lataamossa eron jälkeen. Ei kestäneet pojilla päät, kun kyselin, että tokihan teidän vaimot saa käydä yhtä lailla vieraissa. No ei saanut. Sitten kun tuli erot romahti kaikki kulissit.  Saivat mitä tilasivat. Ei tullut yllätyksenä kellekään. 

Isommissa porukoissa kun liikuttiin, näki aina helposti kenellä suksi luistaa kotona ja kellä ei. Ne jolla ei luistanut haki aina vierasta. Samaten kaikki niistä näytti eronneen muutamassa vuodessa. 

Vierailija
33/39 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lupa ja vaimolla myös. Kunpikaan ei oo kuitenkaan kokemut tarpeelliseks, en usko ainakaan. Kiva jos on.

Vierailija
34/39 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lupa ja vaimolla myös. Kunpikaan ei oo kuitenkaan kokemut tarpeelliseks, en usko ainakaan. Kiva jos on.

Ja sun pää kestää sen, että vaimo lähtee? 

Vierailija
35/39 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis aina muistaa parisuhteesta, että ihmisten vuorovaikutus muistuttaa avaruutta.  Joka kerta kun puolisoaan työntää pois päin, niin on hän myös saman voiman verran lähempänä jonkun muun vetovoimaa. Salaisuus onkin, että muistetaan myös rakentaa suhdetta ja siten keskinäinen vetovoima tasapainossa.

Samalla logiikalla on selvää, että jos parisuhteessa molemmat pyörii kauan ulkokehällä toistensa vastakohdissa, niin jossain vaiheessa toinen lähtee vaan  "riittävän" kappaleen kulkiessa vierestä. Nämä on aika surullisia näkyjä vierestä katsottuna.

Vierailija
36/39 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa on tietysti melkein mahdotonta tutkia uskottavasti, mutta asenteet pettämiseen ovat ilmeisesti pikemminkin tiukentuneet. Eli ennen ei ollut kunnollista, vaan ennen petettiin enemmän. Silti avioliitot kestivät paremmin, ehkä pikemminkin siksi että pettämistä siedettiin paremmin. 

En myöskään osaa sanoa pettävätkö miehet vai naiset enemmän, joten lähdetään siitä että yhtä paljon. 

Vierailija
37/39 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä muuaalla kun kotona ei saa suuseksiä. Ei ole ikinä edes yrittänyt, miksköhän aloin edes tälläiseen juttuun.

Vierailija
38/39 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjäntie

Meni oudosti sekaan. Piti olla erikseen.

Yllä oleva ihan kuin minun elämästä paitsi, että parisuhdetta takana melkein kolmekymmentä vuotta.

Mitä tekeekään tämä alituiseen seksistä kieltäytyvä vaimo. Jokin aika sitten suutuksissaan lipsautti asiaa koskevan riidan eikun kova äänisen keskustelun aikana, että hänellä on toinen mieskaveri, jonka luona on käynyt minun ollessani töissä.  

Tuon jälkeen meillä onkin ollut varsin arktinen ilmapiiri. MIkä asiassa on ihmeellisintä, niin koko soppa yritetään kääntää minun syykseni.

Vierailija
39/39 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessäoloa on ollut kohta 18 vuotta. En ole pettänyt, en ole ollut edes lähellä sitä, vaikka olen muutamia kertoja saanut naisilta ihan suorasukaisia ehdotuksia, lisäksi vielä vihjeitä ja flirttiä (joita en edes laske).

En ole niin paljon ollut parisuhteeseen kyllästynyt, vihastunut tai pettynyt, että olisin lähtenyt etsimään seuraa vieraista. Vaikka on välillä ollut muutamia kuivia kausia, muulloinkin kuin tavanomaisten lasten syntymän jälkeiset kuivat kaudet. Itse asiassa vain yksi kuiva kausi on vienyt omat tuntemukseni sellaisiksi, että pettäminen olisi ollut ihan oikeasti varteenotettava vaihtoehto. Tuo kausi liittyi sellaiseen tilanteeseen, jossa tiesin että vaimoni seksihalut eivät olleet sinänsä laantuneet, mutta luulen, että hänellä oli halu kokeilla seksittömyyttä kontrolloidakseen minua. Tuo ei kestänyt kuitenkaan kuin ehkä 4 viikkoa kaikkineen, sen jälkeen palasimme normaaliin kerran viikossa -seksiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan