Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtaisitteko tilaanteessani työpaikkaa?

Pökötin
13.12.2021 |

Olen asiantuntijatyössä ja teen töitä ihan hulluna. Siis enemmän ja tehokkaammin kuin kollegani, mutta työni on hallinnollista ja organisaation sisäistä työtä, siispä sitä ei yhtä hyvin huomata. Minusta tuntuu ettei esimiehet ja työkaverit arvosta työpanosta laisinkaan. Saan ehkä kerran vuodessa positiivista palautetta työstäni, mutta heti jos olen tehnyt jonkun pienen virheen, kuulen asiasta hyvin negatiiviseen sävyyn. Ja virheitä tulee väkisin suurella työmäärällä. Olen myös ollut kipeänä töissä, ja kun eilen ilmoitin esimiehelle, että olen kipeänä, sain kiukkuisen viestin että miksi en vastaa puhelimeen. Työhöni ei siis kuulu olla koko ajan tavoitettavissa, mutta omaa tyhmyyttäni olen antanut esimiehelleni sellaisen kuvan että näin on. Positiivista työssäni on joustavuus ja mahdollisuus itsensä kehittämiseen, johon aikaa ei kyllä juurikaan ole. Arvostuksen puute, epätasa-arvo ja ylimääräiset työtunnit (osa myös omalla ajalla) ovat johtaneet siihen, että harkitsen tosissani työpaikan vaihtoa. Esimies ei huomaa miten paljon töitä teen. Pelkään myös työuupumusta, sillä en kotonakaan ajattele enää muuta kuin työtä ja voimani ovat ihan lopussa, unohtelen asioita ym. Kellään omia kokemuksia samanlaisesta tilanteesta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta ja minua huolestutti tuo, että kotonakin ajattelet vain työasioita. Kyllä vapaa-ajalla pitää irtautua töistä. Muuten väsyt ja varmasti saatkin työuupumuksen. Itse en työasioita vapaalla mieti juuri lainkaan. Ja jos mietin, huomaan, että kaikki ei ole kunnossa.

Tuollaiseen liikatyöhön ja työuupumuksen alkuun tavallaan "tottuu", ja ei huomaa, että kärsii koko ajan pahasta olosta. Juuri lomalla saatatkin havahtua, että kuinka väsynyt oletkaan työssäsi. Tsemppiä

Vierailija
2/3 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaisit itsesi piippuun uudessakin työssä eli ota vähän etäisyyttä työhön, tee lyhyempää päivää ja mieti miksi pitää olla hikipikari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä