Tokmannilla on myynnissä lumipallojen tekoon lumipallopihdit. Uusavuttomuuden huippu
Jos ei enää osata lumipallojakaan pyörittää käsin. 🙈
Siis tällaiset:
https://www.tokmanni.fi/lumipallopihdit-prosperplast-5905197264790
Kaikkea älyttömyyksiä sitä ihmisille myydäänkin. 🤣
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ei myydä jos ei kukaan osta eli kyllä se vika tosiaan ostajissa on taas kerran, tyhmyydellä on ennenkin tehty bisnestä.
Ei se ole tyhmyyttä ostaa väline jota kokee tarvitsevansa.
Vaikka sinulla ei olisi tarvetta vääntää tasalaatuisia lumipalloja sarjatuotantona, niin jollakulla voi olla.
Perfektionistejä riittää, joiden lumilyhdyn pitää olla just eikä melkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei myydä jos ei kukaan osta eli kyllä se vika tosiaan ostajissa on taas kerran, tyhmyydellä on ennenkin tehty bisnestä.
Ei se ole tyhmyyttä ostaa väline jota kokee tarvitsevansa.
Vaikka sinulla ei olisi tarvetta vääntää tasalaatuisia lumipalloja sarjatuotantona, niin jollakulla voi olla.
Perfektionistejä riittää, joiden lumilyhdyn pitää olla just eikä melkein.
Sekä tietenkin ne yksikätiset, jotka jo mainittiin.
Heille ehdoton.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin tuollaiset muotit, joilla voi tehdä pingviinejä. Jossain näin ja olisi ihan passeli turhake: voisi tehdä pihan täyteen pingviinejä. (Joo, halvat olisi huvit.)
Aika hauska!
Näistä erilaisista muoteista tulis kyllä hitti niiden keskuudessa, jotka tykkää koristella pihaa ja taiteilla lumesta. Mä voisin ostaa tähden ja pääkallon.
Onhan niitä jäälyhtymuottejakin keksitty ja ihan hyvin myyvät.
No mä voisin tuollaiset ostaa, jos kovasti hinkuisin lumipallojen tekoon. Mulla nimittäin on vain yksi toimiva käsi.
Nuohan on kätevät. :D Tekee mieli tarttua ja tehdä lumipallo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisille yms. avuksi?
millä logiikalla yksinäiset ei osaa/pysty tehdä lumipalloja?
Yksin yksinäisenä minä osaan ainakin tehdä lumipalloja.Lumi ukonkin ulos esim. urheilupuistojen sivuun Itä-Helsinki. Mutta hitto soikoon,seuraava päivä kävelessä ohi se on rikottu! Aika uusi avutomutta on jos kakeen tarvitaan luonnossakin apua,muotteja ymm. Välineitä. Ihan sama kun valmiit hiihto ladut tehdään, en käsitä? Mitä se maksaa veronmaksajille? Ladut tulee hiitäämällä. Mutta kaikki nykyaika pitää olla Valmista pöytää!
Vierailija kirjoitti:
Lumipallo pihdit 🤣🤣🤣🤣🤣. Myydään vaan kaupunkilaisille ituhipeille 🤣🤣🤣🤣
Kyllä näiden kohderyhmä asuu kuule maaseudulla, missä sitä luntakin on ja tilaa tehdä lumilyhtyjä
Juuri tuollaisen krääsän valmistus pitäisi kieltää lailla.
Ensi vuonna tulee myyntiin kassillinen valmiiksi tehtyjä palloja. Säilytä pakastimessa ja ole aina valmis lumisotaan!
Juu, turhakehan tuo on, mutta kyllä minua jotenkin huvittaa, kun aina joku jaksaa nillittää jostain uusavuttomuudesta, vaikka asiassa ei ole mitään siihen viittaavaa. kyse on lasten lelusta, joka ei ole yhtään sen kummallisempi kuin vaikka vesipyssy, liukuri tai hiekkamuotti. Menettekö näistäkin sanomaan lapsille, että ettekö te nyt osaa tehdä hiekasta eri muotoisia kasoja ilman muotteja? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisille yms. avuksi?
millä logiikalla yksinäiset ei osaa/pysty tehdä lumipalloja?
Yksin yksinäisenä minä osaan ainakin tehdä lumipalloja.Lumi ukonkin ulos esim. urheilupuistojen sivuun Itä-Helsinki. Mutta hitto soikoon,seuraava päivä kävelessä ohi se on rikottu! Aika uusi avutomutta on jos kakeen tarvitaan luonnossakin apua,muotteja ymm. Välineitä. Ihan sama kun valmiit hiihto ladut tehdään, en käsitä? Mitä se maksaa veronmaksajille? Ladut tulee hiitäämällä. Mutta kaikki nykyaika pitää olla Valmista pöytää!
Urheilutarkoitukseen ei kyllä tule. Siihen pitää olla vähän tiiviimpää se lumi ja pysyä yhtenä urana ettei siellä ole jokaisen hiihtäjän yksittäiset suksenjäljet viemässä minne sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Samoja oli myynnissä jo kolme vuotta sitten Sortavalassa. On tullut paljon muutakin tavaraa siltä suunnalta.
Hinta oli siellä reilusti alle euron.
Ap ei näy tajuavan miten markkinatalous toimii. Ei me tarvita juuri muuta kuin ruokaa, vaatteita ja lämpöä, mutta kauppiaat kauppaavat paljon muutakin.
Kapitalisti keksii ja valmistaa tuotteita ja palveluja, markkinoija herättää tarpeita ja ap maksaa. Emme me tätä sähkösyöppöä vauva.fitäkään varsinaisesti tarvitse, jos meillä on läheisiä, joiden kanssa vaihtaa ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin tuollaiset muotit, joilla voi tehdä pingviinejä. Jossain näin ja olisi ihan passeli turhake: voisi tehdä pihan täyteen pingviinejä. (Joo, halvat olisi huvit.)
Ostin siskolle joululahjaksi tuon pingviinimuotin. Hänellä on ensimmäistä kertaa oma pieni piha ja tuo oli vain niin suloinen ja meidän huumoriin menevä että pakkohan se oli hankkia.
Toimiiko nuo? Oikeasti katselin noita mainoksesta. Tykkään kovasti lumilyhdyistä, mutta inhoan pallojen tekoa. Jos nuo toimivat, niin käyn kyllä ostamassa.
Lapaset ei kastu, jos täytyy tehdä paljon lumipalloja lyhtyä varten. Siinä mielessä hyvä keksintö.
On myös lapsia, joilla on motoriikassa vikaa, heille tuollainen on hyvä. Saavat tehdä lumipalloja apuvälineellä kun ei muuten onnistuisi. Ei kaikkea ole suunniteltu vain 40 vuotiaalle elämänsä kunnossa olevalle av-mammalle.
Vois alkaa myymään muovista tehtyjä kestolumipalloja, niitä vois käyttää vuodesta toiseen ja jouluna vaikka ripustaa kuuseen.
Tulispa hyvän kokoisia lihapullia noilla.