Tilaako kukaan enää Hobby Hallista mitään? Onko tuotteet tulleet perille?
Hobby Hall pommittaa sähköpostiani jatkuvasti ja tilasin marraskuussa muutamia Marimekko-tuotteita, kun olivat edullisempia kuin muualla. Eipä näy eikä kuulu tavaroita, tulinkohan huijatuksi?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Jos haluatte hyvää tavaraa niin kokeilkaa amazon.de eli Saksan amazon. Kielen saa vaihdettua englanniksi jos saksaksi asiointi ei napostele.
Toimii kuin saksalainen junan vessa.Samaa tavaraa kuin Temussa, mutta onko myynnissä myös merkkituotteita?
En siis tiedä, mutta itsellä on tullut vain Kiinatavaras vastaan.
Tarkistin itse, näkyy myös merkkituotteita olevan, mutta hinnat ei ole halpoja. Suomesta olen ostanut halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmisiä riivaa, miksi tilailette verkkokaupoista?
No mutta, siksi tietysti että välillä täytyy vaan hankkia erilaisia tuotteita ja tavaroita, hassua ettet tällaista ymmärrä?
Kuukauden sisällä olen tilannut tuholaismyrkkyä, pari kasvilamppua, shampoota ja kasvovoidetta, päiväpeiton, 4 uutta tyynyä, kahdet talvikengät, koirille valjaat ja aktivointimattoja. Tällä hetkellä odottelen vielä yhtä pakettia, jossa on pyyhkeitä ja verhot, lahjaksi. Kaikki on tulleet ajallaan ja kuten pitikin, tuotteisiin olen ollut tyytyväinen eikä ole tarvinnut palautella. Myös 99% vaatteistani takkeja ja kenkiä myöden tilaan verkkokaupoista. Ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, siksi tietysti että välillä täytyy vaan hankkia erilaisia tuotteita ja tavaroita, hassua ettet tällaista ymmärrä?
Kuukauden sisällä olen tilannut tuholaismyrkkyä, pari kasvilamppua, shampoota ja kasvovoidetta, päiväpeiton, 4 uutta tyynyä, kahdet talvikengät, koirille valjaat ja aktivointimattoja. Tällä hetkellä odottelen vielä yhtä pakettia, jossa on pyyhkeitä ja verhot, lahjaksi. Kaikki on tulleet ajallaan ja kuten pitikin, tuotteisiin olen ollut tyytyväinen eikä ole tarvinnut palautella. Myös 99% vaatteistani takkeja ja kenkiä myöden tilaan verkkokaupoista. Ei ongelmaa.
Jep, sieltä ostetaan, mistä halvimmalla saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en itse asiassa hirveän kauaa käytä aikaa hintavertailuun, vaan pikemminkin ostan sieltä mistä helpoiten saa. Eli, en tilaa Temusta tai muualta, mistä toimitusaika ei ole riittävän lyhyt. Se jota lainasit.
Ennen hyvä kauppa. Nyt Temu-portaali. Kannattaa seurata aikaa eikä elää menneessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en itse asiassa hirveän kauaa käytä aikaa hintavertailuun, vaan pikemminkin ostan sieltä mistä helpoiten saa. Eli, en tilaa Temusta tai muualta, mistä toimitusaika ei ole riittävän lyhyt. Se jota lainasit.
Temusta tulee yleensä viikossa, itselle riittävän nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut kataloogeja enää postiluukusta. Ne oli kyllä niin ihania, vetäviä ja koukuttavia.
Tilaisin varmaan vieläkin. Oon ihan tosissani.
Mikset tilaisi sen sijaan Temusta? Mitään Hobby Hallia ei käytännössä ole moneen vuoteen ollut. Vaikka vanhan nimen turvin myyvät.
Eikös se olut Stockmannin omistuksessa?
Oli. Ja nimen omaan oli. Ei ole enää eikä ollut pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Jos haluatte hyvää tavaraa niin kokeilkaa amazon.de eli Saksan amazon. Kielen saa vaihdettua englanniksi jos saksaksi asiointi ei napostele.
Toimii kuin saksalainen junan vessa.Samaa tavaraa kuin Temussa, mutta onko myynnissä myös merkkituotteita?
Saksan amazon myy paljon hyvää merkkikamaa. Ei ole kiinapaskaa siellä, ainakaan pahimmasta päästä. Olen ollut kaikkeen 100% tyytyväinen.
🇺🇦🇮🇱
Samaa tavaraa kuin Temussa, mutta onko myynnissä myös merkkituotteita?