Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilaako kukaan enää Hobby Hallista mitään? Onko tuotteet tulleet perille?

Vierailija
13.12.2021 |

Hobby Hall pommittaa sähköpostiani jatkuvasti ja tilasin marraskuussa muutamia Marimekko-tuotteita, kun olivat edullisempia kuin muualla. Eipä näy eikä kuulu tavaroita, tulinkohan huijatuksi?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuluttajariitalautakunnan kanssa juttu käsityelyssä HobbyHallin kanssa. Ostamallani tuotteella on vuoden takuu, josta he vähät välittävät. Jos ei tuosta ole apua niin rikosilmoituksen teen seuraavaksi.

Vierailija
22/89 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 2 mattoa nyt helmikuussa laskulla.

Viikon päästä olivat matot lattialla ja kuvauksen mukaiset.

Ei valittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisinpa itsekin lukenut arvostelut ennen tilaamista... Tai edes sen, että on nykyään virolaisomistuksessa.

Vierailija
24/89 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä tilasin puutarhatraktorin ja tuli kuten piti.

Vierailija
25/89 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskaltanut enää tilata sieltä vaikka tietyt tuotteet kiinnostaisivat.

Vierailija
26/89 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Harkitsen sohvan tilaamista tuolta mutta enpä nyt tiedäkään.

Vierailija
27/89 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin patjan noin vuosi sitten ja tuli nopeasti perille, Ei se ihan päivässä tullut, mutta taisi olla viikko tai sinnepäin kun patja oli perillä.

Vierailija
28/89 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pari tuotetta just, ja sain ne ennen luvattua aikaa. Eri paketeissa kyllå että tulevatkohan suoraan jostain muualta ulkomailta sitten. Huonosti pakattu, pitäisi kokeilla toimivatko.

En oikein ole varma tilaisinko enää.

Vierailija
29/89 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ruohonleikkurin ja tuli alle viikossa. Kaikki toimi.

Vierailija
30/89 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vääntänyt yli 6 kk Hobby Hallin ruohonleikkurin 24 kk:n takuusta, joka ei Hobby Hallin mukaan ole voimassa. Laite tärisee niin, että osat irtoavat mm bensatankin kiinnike katkesi tärinästä ja tippui kuuman laitteen päälle.   iWatchin mukaan ruohonlikkurin ääni on niin kova, että se aiheuttaa melullaan kuulovaurion riskin. Ruohonleikkuria on käytetty tasaisen, kohtuullisen pienen pihan ruohon ajamiseen n 5 h. Olen Hobby Hallin mukaan aiheuttanut ruohonleikkuriin kampiakselin vääntymisen, mikä ei pidä paikkaansa. Väite on aivan älytön. Jos kampiakseli on vääntynyt, se on ollut laitteessa jo ostettaessa. Hobby Hall myy heikkolaatuisia tuotteita ja laitteita ja asiakaspalvelu on aivan ulalla, eikä yritys hoida asianmukaisesti takuitaan kuluttajia kovtaan. Aivan uskomatonta toimintaa Suomessa! Älkää ihmeessä ostako tuolta yritykseltä mitään.

Vierailija
31/89 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla tähteä. Verkkokauppa on muuttunut eri myyjien myyntialustaksi joille maksat jokaiselle erikseen postikulut. Olin tilaamassa neljä eri tuotetta jotka näyttivät tulevan neljältä eri myyjältä ja postikulut jokaisesta erikseen 5,99€ eli yhteensä postikuluja olisi tullut maksettavaksi 23,96€ eli aivan sama kuin olisin tilannut neljästä eri verkkokaupasta. Eikä asiakaspalvelussa ole ketään töissä eikä mitään kautta saa siihen yhteyttä. Hobby Hall on pilattu täysin virolaisten ostettua sen eikä tämä yllätä. Ei ikinä Hobby Hallista! Virolaiset pitäkööt tunkkinsa!

Vierailija
32/89 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tilannut aikoinaan hobby hallista ja hyvin toimi mutta viime marraskuussa tilasin tiipii teltan . Posti toi teltan kotiin ja kaksi päivää myöhemmin palautin sen postiin. Joulun jälkeen laitoin postin kuitin roskiin .  Sitten alkoi älytön sähköposti viestittely . Esim. Kyseisen tuotteen kohdalla palautus aika on 14 pvä, kuitenkin mainostavat palautus ajan olevan 30 pvä.  Lasku tuli taas , pitäisi maksaa vaikka minulla ei ko. tuotetta ole ?? Ei tilaa heiltä enää koskaan yhtään mitään . 

Vierailija
33/89 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kallis paikka nykyisin että en ole sieltä vuosiin tilannut mitään kun muualta saa halvemmalla(enkä tarkoita mitään temua jne vaan ihan normaaleja kauppoja). Silloin kun viimeksi sieltä jotain tilasin niin tuote tuli kyllä perille.

Vierailija
34/89 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen päivä toukokuuta tilasin sukulaistytölle synttärilahjan. Piti tulla 10.päivä (synttärit 11.päivä). Tuli viestiä että viivästyy. Synttäreiden jälkee tuli viestiä et lähetys on nyt ärrällä. Ei ollut. Soitto hobbyhallin asiakaspalveluun, sanoivat ettei ole edes Suomessa koko paketti. Lupasivat selvitellä että minne se on hukattu. Päivien kuluttua jälleen tuli taas viestiä että lähetys on saapunut ärrälle. No, eipä ollut taaskaan. Soittoa hobbyhallille, sanoivat että paketti on muka haettu jo. Lupasivat taas selvitellä asiaa. Tänään on 29.päivä, eli 4 viikkoa nyt odoteltu sitä synttärilahjaa.

Ensimmäinen ja viimeinen kerta ku hobbyhallilta tilaan yhtikäs mitään!

Vierailija
35/89 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meno jatkuu. Tavaraa myydään mutta toimituksilla ei ole väliä. Ei eipä tilaamaani tuotetta ole kuulunut eikä näkynyt. Onneksi maksoin luottokortilla, joten seuraava yhteys sitten sinne.

Tältä firmalta en tilaa enää koskaan mitään enkä suosittele sitä muillekaan.

SeSe

Vierailija
36/89 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITÄEUROOPPALAISTEN TOUHUJA.ei toimi

Vierailija
37/89 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden jutun hiljakkoin tilasin ja jossakin vaiheessa myöhemmin ilmoittivat että ei heillä sitä tuotetta ollutkaan. Rahat tulivat kyllä takaisin.

Vierailija
38/89 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kk 3viikkoa tässä odotellu että jotain tapahtuisi. Paketti on hobbyhallin mukaa saapunut perille ja olen muka kuitannutkin kyseisen lähetyksen (joka ei pidä paikkaansa). Rahojakaan eivät suostu palauttamaan tän takia. Joku huijaus sivustohan tuo näyttäisi olevan, sinne jäi minun 120e

Vierailija
39/89 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sieltä lapselle kerhorepun, mutta minulle lähetettiin täysin eri reppu tilalle, vaikka varastotilanne näytti että kyseisiä reppuja olisi ollut vielä jäljellä. Tein tästä reklamaatiota ja he käskivät tilaamaan uudestaan saman alkuperäisen repun ja palauttamaan toisen ja näin tein. En edelleenkään saanut sitä tilaamaani reppua vaan lähetettiin täysin eri tilalle. Palautin repun, minkä piti olla maksutonta, mutta he veloittivatkin postikulut 8;. Tästä aiheutui turhaa vääntöä. Itselle oli kyllä viimeinen kerta kun sieltä mitään tilaan, kun ei sieltä edes tunnu saavan sitä mitä tilaa.

Vierailija
40/89 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä outoja kokemuksia! Minä tilaan aina laskulla niin välttää mahdolliset ongelmat.

Tlasin repun vuosi sitten ja tuli nopeasti perille. Pari päivää sitten tilasin pienen akkumoottorisahan ja se tuli luvattua nopeammin parissa päivässä ärrälle.Laskun eräpäivä on yllätyksekseni vasta kuukauden kuluttua.