Tilaako kukaan enää Hobby Hallista mitään? Onko tuotteet tulleet perille?
Hobby Hall pommittaa sähköpostiani jatkuvasti ja tilasin marraskuussa muutamia Marimekko-tuotteita, kun olivat edullisempia kuin muualla. Eipä näy eikä kuulu tavaroita, tulinkohan huijatuksi?
Kommentit (89)
Ei se taida mikään huijaus olla, mutta virolaisilla on hieman erilainen näkökuöma siitä miten liiketoimintaa tulee harjoittaa. Vähän semmiinen kasari neuvistotyylinen.
Hyvin toimii, aika usein tilaan tuolta tavaraa. Aina tullut kohtuu nopeasti ja takuut /palautukset toimii ihan oikein.
Kannattaa varautua jopa yli puolen vuoden toimitusaikoihin. Tilauksen perumisessa ja maksun palauttamisessa voi mennä vielä kauemmin.
No huh huh..... Olisinpa lukenut firman arvostelut ennen kuin maksoin! Kolmesta joululahjaksi tilatusta tuotteesta tulossa yksi, kaksi muuta on kuulema loppunut, vaikka toista edelleen myydään nettikaupan etusivulla. Rahojen palautukseen menee asiakas"palvelijan" mukaan kuukausi, tai ehkä kaksi viikkoa, tai sinnepäin. Aspa ei suostunut kertomaan esimiehensä nimeä, eikä mitään yhteystietoja laskutukseen, jotta rahojen palautusta voisi kiirehtiä. Firman arvostelujen perusteella meillä päästään kuitenkin helpolla, mikäli yksi tuote jopa tulee postissa, ja mikäli rahat joskus palautuvat tilille. Monilla näyttää olleen paljon huonompi tuuri.
Katson, mitä kaikkea tästä vielä seuraa, ja otan sitten yhteyttä kuluttaja- asiamieheen. Kannattaa varoa kyseistä firmaa! Palautteiden perusteella on nykyään virolaisomistuksessa.
Tilasin just ekaa kertaa. Viisi tuotetta, tulivat kolmena eri lähetyksenä 🤷♀️
Olen tilannut aijemmin ja on toiminut ihan jees. (Joulu voi ruuhkauttaa nyt kun koronan vuoksi ei kaikki osta kivijalkaliikkeistä mitään).
Tilasin lokakuun alkupuolella joululahjoja. En ole vieläkään niitä saanut. Onneksi otin laskulle, niin rahat eivät ole tilauksessa kiinni. Olen asioinut monta kertaa sähköpostilla, joka kerta on annettu jokin viikko sille, milloin tuotteet tulevat. Ei ole vieläkään näkynyt. Laitoin viestiä, että en enää tarvitse tuotteita, sillä joulu on ihan juuri ja olen jo ajat päivät sitten ostanut vastaavia tuotteita muualta. Nyt olen saanut jo viikko sitten viestin, että tuotteet ovat lähteneet, mutta ei niitä kuitenkaan ole näkynyt. Minusta vähintään 2,5 kk ihan tavallisten kosmetiikkatuotteiden yms. toimittamiseen on aika kauan.
Olen tilannut kyseisestä firmasta joskus vuosia sitten paljonkin tavaraa, ja silloin se hoitui hienosti. Nyt en tilaa enää koskaan.
Olen tilannut vuoden alussa työtuolin, tuli parissa viikossa. Etukäteen en maksa mitään, vaan luottokortilla. Saan sillä paremman kuluttajansuojan, jos ei ala näkymään.
AP tässä moi!
Ne tärkeimmät tuotteet eivät ole tulleet vieläkään. Tammikuussa tulevat, sanoi aspa.
Ei muuta kuin joululahjaostoksille sitten. Hitto miten surkeaa palvelua.
Tilasin viime viikolla puhallettavan nojatuolin (älkää kysykö miksi...). Saapui 3 päivää tilauksesta. Ehkä oli niin härö tuote että halusivat sen pakata heti matkaan ennen kuin ostaja keksii perua tilauksensa :D
Palauttamisen takia olen saanut odottaa laskun poiskuittautumista jo vaikka kuinka kauan. Taaskin lähetin sinne sähköpostia.
Onneksi on palautuskuitti tallella.
Ennen oli tosi hyvä ostopaikka, nykyään epävakaa. En enää osta tuolta mitään.
Tilasin Hobby Hallista teräksisen muurauslastan. Jouluruuista tuli sitten kova ummetus. Tänäkin aamuna tein sitten turhan reissun postilaatikolle ja vessaan.
Ei tullut lasta eikä paskaa! 😒
Tilasin tässä kuussa ja marraskuussa pari tilausta. Hyvin tuli perille eikä ollut mitään ongelmaa.
Koronan takia tavaroiden liikkumisessa maailmassa tulee välillä katkoksia joten en tilaa mistään mitään tuotetta, mitä ei ole kaupalla valmiiksi varastossa. Hobby hallin sivuiltakin näkyy varastosaldo ja toimitusaika.
Kyllä ne tilaukset tulevat, mutta vasta viikkojen kuluttua. Minä tilasin pari kuukautta sitten juoksumaton jolle ilmoitettiin toimitusajaksi 2-5 päivää. Se tuli puolentoista kuukauden kuluttua vaikka netissä saman tuotteen toimitusaika oli koko ajan 2-5 päivää.
Tosin sama juoksumatto oli lopussa kaikkialta muualtakin, eli kyseessä oli varmaan oikeastikin tehtaan toimitusviive.
Just ajattelin tehdä tuolta tilauksen, mutta enpä nyt sitten teekään.
Pari, kolme viikkoa meni, vähän kuin AliExpress tilauksissa, kun toimivat normaalisti.
Oli ensimmäinen kerta kun tilasin Hobby Hallin kautta. Saattaakin jäädä viimeiseksi. Nyt tuo sama tuote oli selvästi halvempi kuin muualla ja sain myös postimaksun kuitatuksi, joten siksi päädyin tilaamaan. Aika kallis postimaksu, eikä alennusta ole todennäköisesti tarjolla, joten ... Ei taida "kanta-asiakkuus" kannattaa?
Trustpilot-sivuilla on lukuisa määrä asiakaskokemuksia tästä firmasta.
Apua! Just äsken tilasin tosi tärkeän jutun sieltä ja tarvitsen sen tammikuun alkupuolella. Toivottavasti ei oo mikään huijaus nykyään toi paikka.