Siis ihan OIKEASTI.
Poistiko joku sen "Ahdistaa." ketjun asiattomana?? Mitä asiatonta siinä oli, täh??! Tää sensuuri on järjetöntä.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:59"]
Ei kukaan jaksa lukea mitään väsyneitä av-mammojen päiväunia.
[/quote]
Ei siinä mitään av-mammojen päiväunia ollut! Luitko koko ketjua?
-ap
Ahdisti kaikkia täällä. En tosin lukenut niin pääse kommentoimaan sisältöä.
Tää palsta on kyllä sananvapauden irvikuva! Tulkaa mielummin mitäs nyt? -palstalle. Siellä ei ole läheskään näin paha sensuuri. Ja ei, siinä ketjussa ei todellakaan ollut mitään syytä poistolle. -w-
Tulee paha mieli sen aloittajan ja niiden sen tukijoiden puolesta! :'( Ketjun aloittaja ei vaikuttanu miltään kusipääraiskaajalta...
Ketju poistettiin tasan sen takia koska aloittaja oli pedofiili. Oliko pätevä syy?
Ymmärrän hyvin poiston. Tänne tehdään ketjuja myös omien sairaiden tarpeiden tyydyttämiseksi. Niissä tottakai ap antaa itsestään empaattisen kuvan, totuus voi olla toinen.
Jotenkin osasin olettaa, että niin käy. Ihme vain, ettei poisto tapahtunut aikaisemmin. t. Ahdistaa.:n ap.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:06"]
Ymmärrän hyvin poiston. Tänne tehdään ketjuja myös omien sairaiden tarpeiden tyydyttämiseksi. Niissä tottakai ap antaa itsestään empaattisen kuvan, totuus voi olla toinen.
[/quote]
Mä en ymmärrä. Aloittaja vaan halus apua. Onko väärin hakea sitä?
-ap
Mä luulen, että ketjua ei poistettu itse aiheen takia vaan siksi, että joku kommentoi siihen asiattomasti. Monesti tällä palstalla kokonaisia ketjuja lähtee, jos yksikin kommenttui on asiaton. Olisin suonut, että ketju olisi voitu säästää, aihe on sellainen, että siitä voi joku muukin vastaavassa tilanteessa oleva tarvita tietoa.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:10"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:06"]
[/quote]
Mä en ymmärrä. Aloittaja vaan halus apua. Onko väärin hakea sitä?
-ap
[/quote]
On, jos sattuu olemaan pedofiili. Pedofiili ei saa tehdä mitään. Ei syödä, nukkua, eikä käydä paskalla - eikä missään nimessä pyytää apua. Ei saa edes hävetä itseään. Ei saa toivoa, ettei olisi pedo. *sarkasmi*
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:20"]
Mä luulen, että ketjua ei poistettu itse aiheen takia vaan siksi, että joku kommentoi siihen asiattomasti. Monesti tällä palstalla kokonaisia ketjuja lähtee, jos yksikin kommenttui on asiaton. Olisin suonut, että ketju olisi voitu säästää, aihe on sellainen, että siitä voi joku muukin vastaavassa tilanteessa oleva tarvita tietoa.
[/quote]
Voi muuten olla... :/ aika typerää poistaa koko ketju.
-ap
Ei kukaan jaksa lukea mitään väsyneitä av-mammojen päiväunia.