Olisitko tyytyväinen kerran viikossa seksiin pitkässä parisuhteessa?
Itse toivoisin 2 kertaa, miehelle riittää kerta. Yhteisiä vuosia 25 takana.
Kommentit (71)
Liittoa takana 20 v ja kyllä kerran viikossa olisi liian vähän. Meillä on joka toinen päivä. Seksi on ihanaa rakastamani miehen kanssa ja lujittaa suhdetta. Säännöllinen seksi pitää mielen hyvänä ja lisää muutakin koskettelua arjessa, halauksia ym.
Nämä kommentit pistää miettimään. Edellisestä seksikerrasta reilu 2 vuotta eli ennen koronaa ja sekin tuntuu olleen olemassa aina. Jotenkin se vain hiipui, ehkä omalta osaltani siihen vaikutti se, että koin asiasta keskustelun aina syyttäväksi mua kohtaan ja toisaalta jos itse halusin jotain, se oli "väärin" kun ainoa oikea tapa oli perinteinen yhdyntä. Alkuun tuntui sille, että viikko oli pitkä aika, sitten 2 ja lopulta pari kuukauttakin oli ihan normaali. Mutta nyt on ruvennut tuntumaan sille, että asialle pitäisi oikeasti tehdä jotain tai ollaan ihmeissään kun lapset muuttaa kohta pois. Ja toisaalta samaan aikaan kynnys siihen, että vaimon kanssa rupeaisi lämmittelemään tuosta noin vaan ikuisuuden jälkeen, on todella iso. Kokemuksia tai neuvoja? M49
Vierailija kirjoitti:
Nämä kommentit pistää miettimään. Edellisestä seksikerrasta reilu 2 vuotta eli ennen koronaa ja sekin tuntuu olleen olemassa aina. Jotenkin se vain hiipui, ehkä omalta osaltani siihen vaikutti se, että koin asiasta keskustelun aina syyttäväksi mua kohtaan ja toisaalta jos itse halusin jotain, se oli "väärin" kun ainoa oikea tapa oli perinteinen yhdyntä. Alkuun tuntui sille, että viikko oli pitkä aika, sitten 2 ja lopulta pari kuukauttakin oli ihan normaali. Mutta nyt on ruvennut tuntumaan sille, että asialle pitäisi oikeasti tehdä jotain tai ollaan ihmeissään kun lapset muuttaa kohta pois. Ja toisaalta samaan aikaan kynnys siihen, että vaimon kanssa rupeaisi lämmittelemään tuosta noin vaan ikuisuuden jälkeen, on todella iso. Kokemuksia tai neuvoja? M49
En kyllä tajua, mistä tuollaisella kärsivällisyydellä varustettuja miehiä oikein löytyy tai miten pehmeästi pitää olla kasvatettu, jotta tuollaiseen henkiseen väkivaltaan suostuu edes. Itsellä kun leviää pälli jo yhdestä viikostakin ja olen todellakin tehnyt vaimolle selväksi, että katson olevani oikeutettu seksiin jonkun muun naisen kanssa, ellei edes pari kertaa kuussa seksi onnistu kanssaan. Eipä ole yhtään menkkaväliä ollut ilman seksiä, kai se sitten on jonkinlainen kauhun tasapaino tai sitten vaimo vain tykkää seksistä kanssani liikaa alkaakseen venytellä taukoja hurjan pitkiksi.
Tuskin tyytyväinen mutta en erityisen tyytymätönkään.
Eiköhän se ole aika normaali aikaväli.
Aikamoista jyystöä tuo 1krt/vko. Kerta kuussa on aika optimi. Jos vaimo useammin haluaa, saa hoidella itsensä, kun pelaan pleikkaria tms.
Olisin erittäin tyytyväinen. Nyt vaimo on suostunut seksiin viimeksi 10 kuukautta sitten ja on ilmoittanut ettei voisi vähemmän kiinnostaa. Ei kuulemma ole mitään virityksiä kenenkään kanssa meneillään ei vaan jaksa, vastaus suoraan kysymykseen. Kaiken maailman harrastuksissa ja kavereidensa luona kyllä jaksaa ravata. Minulal on kyllä omat epäilykseni näistä menoista.
Itse mielessäni olen päättänyt, että tasan vuoden tätä katselen ja jos mitään muutosta ei tapahdu niin sen jälkeen minulla on virityksiä.
Olisin tyytyväinen jos sais joskus puhdasta anaalia kotona. Sonta kullin varressa kyllästyttää.
Unelma olisi 3-4 kertaa viikossa, mutta tuo kerta viikossa olisi ihan ok, jos olisi laadukasta. Nykyisellään meillä on ehkä kerran tai kahdesti kuussa ja sekin huonolaatuista.
M33
Vierailija kirjoitti:
Olisin erittäin tyytyväinen. Nyt vaimo on suostunut seksiin viimeksi 10 kuukautta sitten ja on ilmoittanut ettei voisi vähemmän kiinnostaa. Ei kuulemma ole mitään virityksiä kenenkään kanssa meneillään ei vaan jaksa, vastaus suoraan kysymykseen. Kaiken maailman harrastuksissa ja kavereidensa luona kyllä jaksaa ravata. Minulal on kyllä omat epäilykseni näistä menoista.
Itse mielessäni olen päättänyt, että tasan vuoden tätä katselen ja jos mitään muutosta ei tapahdu niin sen jälkeen minulla on virityksiä.
Kannattaa jättää. Se, että miehet katselevat tuollaista menoa, tarkoittaa sitä, että joutuu katsomaan sitä.
"If you tolerate this, your children will be next".
Vaikea kuvitellakaan että kerran viikossa. Meillä ei ole koskaan ollut noin usein, ei edes alkuaikoina 20-vuotiaina. En tiedä olisinko tyytyväinen, haluaisin enemmän mutta tuo tuntuisi ehkä hullun paljolta. No, kaikkeen tottuu. Meille tavallista on kerran vuodessa, tosin nytkin on kolme vuotta viime kerrasta.
En mitenkään! Jokapäivä saatava, ja onneksi saankin.