Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako yrittää iskeä naista metsässä lenkkipolulla?

Vierailija
21.03.2015 |

Lähimetsässä jossa käyn usein lenkillä on alkanut lenkkeilemään myös todella kuuma nainen, huh huh sitä näkyä kun se juoksee juoksutrikoissa. Tuo lenkkipolku on ainut paikka jossa naista nään eli se on ainut paikka jossa voin naista lähestyä. Olisiko outoa iskeä naista lenkkipolulla, kokisiko nainen sen jotenkin epämiellyttäväksi tai että häiritsen lenkkeilyä. Miten keskustelun voisi polulla aloittaa?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:41"]Ei ole ainut paikka. Voit juosta perässä, mutta älä monta kertaa, ja seurata pois metsästä imisten ilmoille. Sitten tee aloitteesi ihan tavallisen kohtelaasti. "Hei! Saanko kysyä jotakin. Minun nimeni on Jussi Jaakkola. Olet mielestäsi todella viehättävä. Mikä sinun nimesi on? Haluaisitko lähteä kanssani treffeille vaikka huomenna? Voisimme mennä vaikka Kahvila Kultakuppiin. "
[/quote]

Totta, voisin kyllä seurata naista ja tuo keskustelunavaus kuulostaa hyvältä. Metsä on tosiaan vähän synkkä ja hiljainen mutta en tullut ajatelleeksi että nainen oikeasti voisi pelästyä.

En ole Rovaniemeltä kun joku kysyi
[/quote]
No älä ainakaan kovin näkyvästi lähde seuraamaan, se vasta pelottavaa onkin.
[/quote]

Joo pikkasen karmivaa olis jos sama ukko tavais aina perässä:D

Vierailija
22/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:41"]Ei ole ainut paikka. Voit juosta perässä, mutta älä monta kertaa, ja seurata pois metsästä imisten ilmoille. Sitten tee aloitteesi ihan tavallisen kohtelaasti. "Hei! Saanko kysyä jotakin. Minun nimeni on Jussi Jaakkola. Olet mielestäsi todella viehättävä. Mikä sinun nimesi on? Haluaisitko lähteä kanssani treffeille vaikka huomenna? Voisimme mennä vaikka Kahvila Kultakuppiin. " [/quote] Totta, voisin kyllä seurata naista ja tuo keskustelunavaus kuulostaa hyvältä. Metsä on tosiaan vähän synkkä ja hiljainen mutta en tullut ajatelleeksi että nainen oikeasti voisi pelästyä. En ole Rovaniemeltä kun joku kysyi

[/quote]

Miehen voi olla vaikea ymmärtää, miten paljon moni nainen pelkää miehiä ihan omien kokemustensa vuoksi. Myös Suomessa naiset kokevat nuorena tyttönäkin itsensäpaljastelua, pyllynnipistelyä, uhkaavaa seuraamiista, törkeyksien huutelua ym. Olen pelännyt pienestä tytöstä lähtien, ja pelkään edelleen keski-ikäisenä naisena, enkä syyttä. Seuraa metsäalueella kohtuullisen matkan pässä ja sitten tosiaan vasta ihmisten ilmoilla ystävällisesti puhu. Jos nainen kieltäytyy, älä suutu äläkä rupea puhumaan ikäviä tai pahempaa. Huomaa myös, ettei mahdollinen kieltäytyminen välttämättä johdu mitenkään sinusta. Nainen voi olla varattu tai ei vain halua mitään sutinaa. Onnea matkaan kuitenkin, olet ilmeisesti ihan mukavin aikein liikkeellä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdi ensin viikko-pari-kolme.. kuinka kauan nut vaan ikinä jaksat. Jos nainen näyyttää aina hämmästyneeltä, pelokkaalta, epäilevältä yms, älä tee aloitetta metsässä:D Jos hymyilee sinulle, voit joskus vaikka hänet nähdessäsi hidastaa sen verran, että voisit sanoa hänelle jotain. Jos taas aina juoksee kovaa ohitsesi, voisin väittää ettei halua tutustua sinuun, tai uskalla jäädä juttelemaan.

Vierailija
24/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voit lähestyä avoimesti hymyssä suin. Kommandopipon alta hymy ei aina säihky, mutta päälle käyvä testosteronia pukkaava karju lenkkipolulla on niin joka naisen unelma. Muista edes huppari, jos ei raiskuripipoa kaapista löydy.

Anna sen naisen olla rauhassa edes lenkkipolulla, pliis.

Vierailija
25/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat. Kaikki ei osaa iskeä. 

Jostain syystä vaikka huutaisin naiselle "hyvä perse" niin ei ne koskaan suutu siitä eikä pelkää eikä mitään muutakaan, vaan hihittelevät ja joskus heittävät jotain takaisin. Mulla on melko hyvä tilannetaju, johtuu varmaan siitä.

Osaan heittää jotain tilanteeseen liittyvää läppää, enkä käytä mitään kankeita ulkoa opiskeltuja 'iskurepliikkejä'... ne on minusta nolon kuuloisia. Alan puhua jostain ihan asiasta - vaikka vähän väkisin väännetystä joskus. 

Vierailija
26/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:55"]Olen kyllä iskenyt lenkillä muutaman kerran ja se onnistui ihan hyvin. Voihan sitä kysyä kuinka pitkän lenkin hän juoksee. Minä olen ihan hyvässä kunnossa ja minä pystyn aina juosta noitten naisen tempo. Minä sitten aina vain kysyin että olisiko hänellä jotain sitä vastaan jos juoksemme yhdessä kun yksin juokseminen on niin tylsää. Harvoin nuo naiset tekee kunnon tempo-lenkit. Yleensä ne vain vähän hölkkää ja sillä tempolla voi ihan hyvinkin jutella. Jos olet huonomassa kunnossa kun hän, niin sitten tuollainen yritys voi kyllä olla vähän noloa. Ja yleensä hyvässä kunnossa oleva nainen ei ole kiinnostunut huonokuntoisesta miehestä. Mutta sinä varmasti pystyt arvoida kuka teistä on peremmassa kondiksessa.
[/quote]
Hyvä kuulla että jollakin on positiivisia kokemuksia lenkillä iskemisestä. Juoksemme yleensä onneksi melkein samaa vauhtia. Alkoi kyllä mietityttää jos naisia ahdistaa, pelottaa jne metsässä lähestyminen. Toivottavasti tämä nainen kuuluu niihin jotka ei ole pelokkaita

Vierailija
27/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:00"]

Miehen voi olla vaikea ymmärtää, miten paljon moni nainen pelkää miehiä ihan omien kokemustensa vuoksi. Myös Suomessa naiset kokevat nuorena tyttönäkin itsensäpaljastelua, pyllynnipistelyä, uhkaavaa seuraamiista, törkeyksien huutelua ym. Olen pelännyt pienestä tytöstä lähtien, ja pelkään edelleen keski-ikäisenä naisena, enkä syyttä. Seuraa metsäalueella kohtuullisen matkan pässä ja sitten tosiaan vasta ihmisten ilmoilla ystävällisesti puhu. Jos nainen kieltäytyy, älä suutu äläkä rupea puhumaan ikäviä tai pahempaa. Huomaa myös, ettei mahdollinen kieltäytyminen välttämättä johdu mitenkään sinusta. Nainen voi olla varattu tai ei vain halua mitään sutinaa. Onnea matkaan kuitenkin, olet ilmeisesti ihan mukavin aikein liikkeellä. :)

[/quote]

No on todellakin vaikea ymmärtää. Jos ei ole koskaan tehnyt mitään pahaa kellekään niin ei kai kukaan oleta kenenkään pelkäävän itseään? 

Lisäksi aika moni meistä luulee, että naiset ja tytöt pitävät kun heitä vaikka kähmitään. Tai eivät ainakaan pistä pahakseen. 

Vierailija
28/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:41"]Ei ole ainut paikka. Voit juosta perässä, mutta älä monta kertaa, ja seurata pois metsästä imisten ilmoille. Sitten tee aloitteesi ihan tavallisen kohtelaasti. "Hei! Saanko kysyä jotakin. Minun nimeni on Jussi Jaakkola. Olet mielestäsi todella viehättävä. Mikä sinun nimesi on? Haluaisitko lähteä kanssani treffeille vaikka huomenna? Voisimme mennä vaikka Kahvila Kultakuppiin. " [/quote] Totta, voisin kyllä seurata naista ja tuo keskustelunavaus kuulostaa hyvältä. Metsä on tosiaan vähän synkkä ja hiljainen mutta en tullut ajatelleeksi että nainen oikeasti voisi pelästyä. En ole Rovaniemeltä kun joku kysyi

[/quote]

[/quote]
Kiitos ja niin, haluaisin vaan tutustua. Hyvä kun selvensitte että tuollainen on naisista pelottavaa, en tullut miehenä ajatelleeksi sitä

Vierailija
29/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne juoksureitin varrelle ilmoituksia esim. puihin

'WANTED

kaunis nainen joka lenkkeilet tällä alueella, *tuntomerkit tarkemmin*, haluaisin kahville kanssasi mutten uskalla lähestyä metsässä ettet luule raiskaajaksi. Soitathan minulle numeroon 000000000 t. Jonne'

Vierailija
30/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolku metsässä on pahin mahdollinen paikka lähestyä. Siellä ahdistuu jokainen nainen, voin vaikka vannoa, jos vieras mies tunkee lähelle. Alkaisin varmaan huutaa ja soittaisin 112 samantien. 

Vierailija
31/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, ahdistavaa olisi.

Vierailija
32/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei varmaan tajua miten paljon naiset joka päivä joutuvat pelkäämään. Lenkillä ei voi käydä pimeällä, tai ainakin sydän kurkussa, baarista ei voi kävellä kännissä, eikä edes selvinpäin kotiin, taxin jos otat, saa pelätä että taxikuski onkin joku hullu lähentelijä joka ehdottaa kyydin maksamista luonnossa, bussissa saa pelätä raiskaavia miehiä jne...Miehethän ei joudu miettiin näitä ikinä, senkun elää kuin siat pellossa. 

Vierailija
33/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudat jo kaukaa HEI ANTEEKSI! Ja jatkat vaikkapa että multa hävis sejase juttu, ootko nähnyt, ai et, no mut läheks vaik kahville joku kerta...

Tai sitten ostat koiran ja toivot että hän tekee saman jolloin pääsette luontevasti juttusille kun koirat menevät moikkaamaan toisiaan.

Vierailija
34/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä karmivaa, jos joku mies lähtisi metsässä seuraamaan. Sitä en todellakaan suosittele tekemään, tuskinpa nainen haluaa tutustua sen jälkeen.

Vierailija
35/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:18"]

Miehet ei varmaan tajua miten paljon naiset joka päivä joutuvat pelkäämään. Lenkillä ei voi käydä pimeällä, tai ainakin sydän kurkussa, baarista ei voi kävellä kännissä, eikä edes selvinpäin kotiin, taxin jos otat, saa pelätä että taxikuski onkin joku hullu lähentelijä joka ehdottaa kyydin maksamista luonnossa, bussissa saa pelätä raiskaavia miehiä jne...Miehethän ei joudu miettiin näitä ikinä, senkun elää kuin siat pellossa. 

[/quote]

Kyllä miehen on hyvin paljon todennäköisempää joutua randomin väkivallan uhriksi mainitsemissasi tilanteissa kuin naisen raiskatuksi. Yhtään naisten pelkoja vähättelemättä. 

Vierailija
36/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä sitten voi tehdä jos ei voi seurata naista muttei myöskään siellä polulla jutella? Tuo koirajuttu oli kyllä hyvä idea mutta en vain iskemistä varten viitsisi koiraa hankkia

Vierailija
37/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen satoja naisia. Yksikään ei pidä siitä, että äydään kähmimään takapulta tai rintoja muuten kuin lähisuhteessa. Ei vaika olis minkä nköinen mies. Ja kaikki pelkäävät esim. juosta hämärässä metsäsä. On poikkeuksellista, jos nainen ei lainkaan pelkää seksuaalista ahdistelua. Olen puhunut tästä todella kymmenien ja kymmenien kanssa suoraan.

Vierailija
38/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:18"]

[/quote]

Kyllä miehen on hyvin paljon todennäköisempää joutua randomin väkivallan uhriksi mainitsemissasi tilanteissa kuin naisen raiskatuksi. Yhtään naisten pelkoja vähättelemättä. 

[/quote]

Niin varmasti tilastojen mukaan onkin. Kuitenkin tämä pelko iskostetaan naisiin jo lapsesta asti tai sitten se on synnynnäinen ominaisuus kaikilla naisilla. Seksuaalinen väkivalta on kyllä vielä asteen "tavallista" väkivaltaa vakavampi uhka. Jos minua ei voitaisi raiskata, vaan joutuisin pelkäämään vain turpiinsaamista, ei se pelko varmaan estäisi minua kävelemästä pimeällä. Seksuaalinen väkivalta, vaikken sitä itse ole edes kokenut, pelottaa huomattavasti enemmän. Jo pelkkä seksuaalinen lähentely on epämiellyttävämpi ajatuksena kuin esim että minua läimäistäisiin avarilla naamaan. Seksuaaliseen väkivaltaan liittyy valtaelementti niin vahvana ja oman itsemääräämisoikeuden kadottaminen, se olisi varmaan traumaattisinta mitä minulle voisi tapahtua.

Vierailija
39/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:22"]Mitä tässä sitten voi tehdä jos ei voi seurata naista muttei myöskään siellä polulla jutella? Tuo koirajuttu oli kyllä hyvä idea mutta en vain iskemistä varten viitsisi koiraa hankkia
[/quote]
Jos välttämättä haluat jotain tehdä, niin kannattaa alkaa tervehtiä siellä lenkkipolulla. Älä jää juttelemaan sen enempää (ainakaan ensimmäisillä kerroilla) äläkä varsinkaan seuraa.

Vierailija
40/93 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:22"]Mitä tässä sitten voi tehdä jos ei voi seurata naista muttei myöskään siellä polulla jutella? Tuo koirajuttu oli kyllä hyvä idea mutta en vain iskemistä varten viitsisi koiraa hankkia [/quote] Jos välttämättä haluat jotain tehdä, niin kannattaa alkaa tervehtiä siellä lenkkipolulla. Älä jää juttelemaan sen enempää (ainakaan ensimmäisillä kerroilla) äläkä varsinkaan seuraa.

[/quote]

Tervehtiminen on hyvä idea. Jos naine alkaa myös tervehtiä ja terhvetii ensin, niin hän voi olla kiinnostunut tai sitten pelksästään ystävällinen. Sen sijaan jos alkaa vältellä kohtaamisia tai ei reagoi tervehdyksiin, niin ei taatusti ole kiinnostunut.

Itse olen huomannut että juokseva mies ilmeisesti koetaan melko turvalliseksi. Aika usein naiset ovat juoksulenkillä tulleet kysymään minulta tietä jonnekkin tms.

t.mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän