Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisiko olla keskivertopalstalaisen ystävä?

Vierailija
13.12.2021 |

Olen löytänyt tältä palstalta paljon sielunsiskoja tilanteisiin, mistä niitä ei tavallisesta elämästä ole löytynyt. Liittyen niin lasten huonoon käytökseen ja epäonnistuneeseen vanhemmuuteen, häihin, nykyiseen ghostaus-kulttuuriin jne. Mietin monesti, että olisipa tälläisiä ihmisiä oikeassakin elämässä enemmän. Toisaalta näen keskivertopalstalaisen samalla aika kyynisenä ja surumielisenä introverttina, kuka keskittyy elämässään lähinnä huonoihin puoliin. Vaikka olen itsekin sitä mieltä, että suurin osa häistä on aika tylsiä ja rahan hukkaa, en voi silti tykätä tästä tavasta ajatella. En myöskään ylipäätään ihannoi yltiö kyynistä elämänkatsomusta, missä kaikki muut paitsi kotona hiljaisuudessa möllöttäminen on typerää ajanhukkaa, ja muut ihmiset ja työkaverit ja ystävät tyhmiä, kaakattavia hölösuita. Ymmärtääkö kukaan mitä tällä haen? Olen siis tavallaan iloinen, että täältä löytyy paljon samalla tavalla ajattelevia ihmisiä, mutta toisaalta olen ihan tyytyväinen että ne ajatukset rajautuvat tälle palstalle.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla