Mistä lasketaan suhteen vuosipäivä?
Meillä ei ole tiettyä päivää, että ollaan sovittu että seurustellaan. Itse olin sitten ajatellut että vuosipäivä on vuosi ensitreffeistä.
Pari päivää sitten vietettiin tätä "vuosipäivää" ja miehen mielestä oli outoa sanoa sitä vuosipäiväksi. Hän sanoi sitä "vuosi ensitreffeistä"-päiväksi :D
Meillä ei sitten vissiin vuosipäivää olekkaan... Eihän se mikään maata kaatava asia ole, mutta harmittaa, kun edellisissäkin suhteissa vuosipäivää on juhlittu ja se on ollut oikea merkkipäivä.
Mistä teillä lasketaan vuosipäivä?
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:16"]Meidän vuosipäiviä on kolme: ensi suudelma (siitä se seurustelu alkoi vaikka ei varsinaisesti sovittukaan seurustelevamme), kihlajaispäivä ja hääpäivä. Sitten on vielä yksi vuosipäivä josta ei muille niin puhutakkaan eli ensimmäisen seksikerran vuosipäivä.
[/quote]
Itse en edes muista milloin eka kerta oli. Tai siis muistan ja muistan sen seksikerran, mutta en mitään tarkkaa päivämäärää, vain "noin" ajan :D
-ap
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:16"]Meidän vuosipäiviä on kolme: ensi suudelma (siitä se seurustelu alkoi vaikka ei varsinaisesti sovittukaan seurustelevamme), kihlajaispäivä ja hääpäivä. Sitten on vielä yksi vuosipäivä josta ei muille niin puhutakkaan eli ensimmäisen seksikerran vuosipäivä.
[/quote]
Itse en edes muista milloin eka kerta oli. Tai siis muistan ja muistan sen seksikerran, mutta en mitään tarkkaa päivämäärää, vain "noin" ajan :D
-ap
[/quote]
Meillä se oli yleisenä juhlapäivänä joten helppo muistaa.
Kaikki taitaa laskea sen vähän eri tavalla.. Meilläkään ei ole vuosipäivää, juuri siitä syystä kun en tiedä mistä sen laskisi, ja miehen mielestä vuosipäivän vietto on turhaa.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:42"]
Kaikki taitaa laskea sen vähän eri tavalla.. Meilläkään ei ole vuosipäivää, juuri siitä syystä kun en tiedä mistä sen laskisi, ja miehen mielestä vuosipäivän vietto on turhaa.
[/quote]
Niin eihän tämä ole mikään vakava asia, itse vaan tykkäisin aina juhlistaa yhdessä oloa vähän spessummin :)
-ap
Me vaan päätettiin suunnilleen päivä mikä miellytti molempia :)
Asutteko yhdessä tms.? Juhlikaa päivää jolloin mahdollisesti astuitte avoliittoon, tai sit sitä ensitreffipäivää.
Me juhlitaan uutena vuotena seurustelun aloitusta, elokuussa kihlapäivää ja, no... sitä hääpäivää ei taida koskaan tullakaan, äh!
Hääpäivän laskenta? Jos on menty naimisiin x.x.2001 niin ensimmäinen hääpäivä on x.x 2002
Onko x.x,2021. 20 hääpäivä vai 19 hääpäivä?
Uppaan tätä vanhaa ajankohtaista keskustelua :D Kertokaas minkä päivän te valitsitte!
Epätietoinen kirjoitti:
Hääpäivän laskenta? Jos on menty naimisiin x.x.2001 niin ensimmäinen hääpäivä on x.x 2002
Onko x.x,2021. 20 hääpäivä vai 19 hääpäivä?
Tuo olisi 20. häiden vuosipäivä.
Uskomatonta, miten pienistä asioista voikaan ihminen tehdä ongelman.
Ensitapaamisesta. Emme ole koskaan sopineet seurustelusta vaan ensitapaamisesta muodostui vuosi- ja kuukausipäivä. Edelleen, kahdeksan yhteisen vuoden jälkeen, puoliso toisinaan toivottaa hyvää kuukausipäivää :-) Emme sitä kyllä sen enempää juhlista, sen sijaan vuosipäivää kyllä. Viimeksi olimme vuosipäivänä hotellilomalla kotimaassa.
Tehkää toisillenne joka päivä jotain hyvää niillä arjen pienillä teoilla niin tuollaiset päivät menettää sen merkityksensä.
Meillä lasketaan ensi viestistä nettitreffeillä.
Meillä se on päivä, jolloin tapasimme ensimmäisen kerran. Se oli molemmille "rakkautta ensi silmäyksellä", joten se tuntui siltä tärkeimmältä päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Sama meillä. Oltiin kuitenkin tunnettu vuosia ennen kuin meidän välillä oli yhtään mitään kaveruutta kummempaa, siitä osan olin vielä toisessa suhteessakin joten mikään ensitapaamisen tai ensimmäisten treffien muistelu ei millään tavalla toimi.
Meillä on siitä kun sovittiin seurustelusta. Oikeasti varmaan muutama kuukausi oli jo seurusteltu siinä aiemmin, mutta pidettiin sellainen vakavampi keskustelu mitä halutaan tulevaisuudelta, halutaanko muuttaa joskus yhteen, mennä naimisiin, lapsia jne. Keskustelun päätteeksi sovittiin, että ollaan jatkossakin yhdessä, eikä tapailla muita. En itse ollut tapaillut muita, enkä usko puolisonkaan tapailleen, kun niin tiiviisti oltiin koko ajan yhdessä. Ei haittaisi jos olisi, mutta mietityttäisi , että missä välissä ehti :D
Meidän vuosipäiviä on kolme: ensi suudelma (siitä se seurustelu alkoi vaikka ei varsinaisesti sovittukaan seurustelevamme), kihlajaispäivä ja hääpäivä. Sitten on vielä yksi vuosipäivä josta ei muille niin puhutakkaan eli ensimmäisen seksikerran vuosipäivä.