Stressaa taas kaikki
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen autokyytiä? Sähän juuri muutama kuukausi sitten ostit itsellesi oman auton?
Autokyytiä. No maanantaina illalla pääsen ostoksille.
Sä saat autokyytiä vaikka joka päivä kun vaan istahdat ratin taakse. Sitä vartenhan sä sen auton ostit, että pääset vapaasti liikkumaan.
Mitä pölhöyksiä sä taas selität???
Vierailija kirjoitti:
Sä saat autokyytiä vaikka joka päivä kun vaan istahdat ratin taakse. Sitä vartenhan sä sen auton ostit, että pääset vapaasti liikkumaan.
En mä tänne kaikkea kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu et varmaan. :)
Mutta sen nimenomaisesti kerroit, että ostit itsellesi auton, jotta pääset kulkemaan kaupoille ja muuallekin. Kerroit jopa useampaan otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu et varmaan. :)
Mutta sen nimenomaisesti kerroit, että ostit itsellesi auton, jotta pääset kulkemaan kaupoille ja muuallekin. Kerroit jopa useampaan otteeseen.
Miksi sua mun kulkemiset niin kiinnostaa? Vielä on paljon hommia tehtävänä ennen jouluaattoa.
Totta kai, totta kai. Sinä olet kiireinen nainen monine tehtävinesi. Emme halua enempää häiritä. :)
Tää ketju menee kyllä Ammattivalittajan top kolmoseen...
Khrmm. Nyt taitaa olla niin, että se ammattivalittajan auto jäi Aruballe. Saattoi jäädä sininen talokin (ja kylpypalju).
Aika outoa että se eksä vielä kuskailee Valista. Luulisi molempien olevan niin helpottuneita kun pääsivät eroon toisistaan, etteivät enää olisi missään tekemisissä.
Huh. Joulu: tiskikoneen täyttöä ja tyhjennystä, kattausta ja pöydänsiivoamista, kattiloidenkolistelua. Vieraana lapsia, aikuisia, koiria. Lakanoita. Joulurauha? Ei emännällä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja stressi vaan jatkuu...?
Tottakai jatkuu. Se loppuu vasta aattona.
Onhan se ymmärrettävää. Vastuullinen, kiireinen työ ja siinä sivussa laitettava joulut isolle suvulle.
Mulla on onneksi helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ymmärrettävää. Vastuullinen, kiireinen työ ja siinä sivussa laitettava joulut isolle suvulle.
Mulla on onneksi helpompaa.
On tässä useamman talon siivoaminen, lahjojen ostoa yms.
Ai sä olet ostanut lisää taloja. No kyllä sitä siivottavaa sitten piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai sä olet ostanut lisää taloja. No kyllä sitä siivottavaa sitten piisaa.
En ole, mutta voi sitä muutenkin siivota.
Mitä ihmeen autokyytiä? Sähän juuri muutama kuukausi sitten ostit itsellesi oman auton?