Avioliitossa olevien miesten vapaa-aika lakisääteiseksi
Kommentit (34)
Minä haluan naisillekin samanlaisen lakisääteisen vapaa-ajan!
:--------D miten kukaan kehtaa suoltaa tollasta kakkaa omalla nimellään. Pakko olla läppä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:59"]
:--------D miten kukaan kehtaa suoltaa tollasta kakkaa omalla nimellään. Pakko olla läppä.
[/quote]
Ehkä se onkin naapurin nimellä?
tunnen monta miestä jotka on käytännössä ehdonalaisessa - vaimot määrää mitä ja milloin tehdään. Ite meen ja annan mennä kohtuuden rajoissa.
Ei tarvii sitten mennä avioliittoon, jos sen takia pitää alkaa työpäivää/työviikkoa lyhentämään.
Pah, vaan 24h kuussa, 24h viikossa, niin voisin allekirjoittaa.
Miehet päättivät asioista aikansa, nyt on meidän vuoro.
Vaimo oli allekirjoittanut adressin! Ehkä tuo riittää adressin laatijalle. Mutta minusta tuo oli hauska :-D
Tää yrittää ajaa tasa-arvoisuutta, mutta ei edes naurattanut.
No just... Mites vaimojen vapaa-aika?
Saa olla aika helvetin beeta, jos joutuu vaimolta kysymään luvan vapaa-aikaan.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:46"]
No just... Mites vaimojen vapaa-aika?
[/quote]
Nillä on jo 24/7 vapaa-aikaa!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:51"]
onhan se nyt säälittävää, että aikuisilla miehillä on lupalaput ja kotiintuloajat
[/quote]
Kuinka niin, töistä pitää tulla suoraan kotiin, että ehtii tekemään kotityöt ennen iltauutisia, ja sitten nukkumaan että herää aamulla töihin.
Tilipäivänä palkka minulle tilinauhan kera, että voin tarkistaa ettei pimitä mitään.
Viikkorahaa saa viisikymppiä, että voi töissä jonkun sämpylän ostaa ruokatunnilla.
[/quote]
Paska provo olet
Heti kun myös lisääntyminen ja naimisiinmeno tulevat luvanvaraisiksi.
Kalastukseen tarvitaan lupa, kukaan ei estä idiootteja lisääntymästä tai menemästä naimisiin.
Onhan toi nyt oikeasti vain jonkun tekemä lauantaipäivän trollaava piristys?
Jos ei, niin aika pelottavaa : )
en oo koskaan tavannut suomalaista naista jota mies ei päästäisi harrastaan tai tapaamaan kavereita. Mutta nainen ei välttämättä haluu lähteä ja siks miehetkään ei saa mennä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:56"]
Minä haluan naisillekin samanlaisen lakisääteisen vapaa-ajan!
[/quote]Jo vapaa-aika miehestä on hyvä ja piristävä asia, perhevapaa on ihan luksusta!
suomalainen mies tarvitsee alistamista, se antaa hänelle syyn olemassaoloon.
Pitäköön naiset vapaa-aikansa, minä ainakin teen töitä.
Mun puolesta mies voisi olla vaikka 75% vapaa-ajastaan muualla kuin pyörimässä tässä kotona. Mutta eipä ole, pikapikaa voi käväistä puoli tuntia lenkillä tai Motonetissa, lopun aikaa meidän muiden riesana.