Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudunko osastolle lepareihin?

Vierailija
13.12.2021 |

Asun tällä hetkellä lastensuojelulaitoksessa.
en oo pystynyt syömään mitään pariin viikkoon ja ne uhkailee osastohoidolla ja letkuruokinnalla...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/32 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen lain mukaan pelkän syömättömyyden tai itsetuhoisuuden takia ei voi pakottaa hoitoon. Vain psykoosin takia voi joutua tahdonvastaiseen hoitoon. Uhkaukset ovat siis tyhjiä. Suomessa jokaisella on oikeus vaikka tappaa itsensä jos niin haluaa.

Oman terveytesi ja tulevaisuutesi kannalta olisi tietysti hyvä, jos pystyisit syömään ja ottaisit vastaan apua ja hoitoa.

Olen joutunut anoreksian takia pakkohoitoon ala-ikäisenä joten ei pidä paikkaansa tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen hullu!!

Vierailija
24/32 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen lain mukaan pelkän syömättömyyden tai itsetuhoisuuden takia ei voi pakottaa hoitoon. Vain psykoosin takia voi joutua tahdonvastaiseen hoitoon. Uhkaukset ovat siis tyhjiä. Suomessa jokaisella on oikeus vaikka tappaa itsensä jos niin haluaa.

Oman terveytesi ja tulevaisuutesi kannalta olisi tietysti hyvä, jos pystyisit syömään ja ottaisit vastaan apua ja hoitoa.

Olen joutunut anoreksian takia pakkohoitoon ala-ikäisenä joten ei pidä paikkaansa tuo.

Mielenterveyslaki 9. pykälä. Tarkista itse.

Alaikäisen hoidon osalta tietysti myös huoltajalla on jonkin verran oikeuksia tehdä päätöksiä vasten huollettavan tahtoa.

Vierailija
25/32 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavast raiskaavat, ja tekevät sulle siellä osastolla kaikenlaisia kivuliaita kokeita :D:D:D

Vierailija
26/32 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveyslaki 9. pykälä. Tarkista itse.

Alaikäisen hoidon osalta tietysti myös huoltajalla on jonkin verran oikeuksia tehdä päätöksiä vasten huollettavan tahtoa.

Okei pitääpi tarkistaa. Tuosta on kylläkin jo lähes 10 vuotta aikaa. Vanhempanikin olivat pakkohoidon kannalla, en tiedä olisiko muuttanut tilannetta jos olisivat olleet sitä vastaan.

Vierailija
27/32 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et oo missään Pisan ilmaria kodissa,en ihmettele silloin jos ei oo nälkä. Olin siellä alle vuoden ja kauhutarinoita ois kerrottavaksi, niinkuin muillakin ex pisalaisill@.

Terkkuja vaan juankoskelle, ikää kun oli 25 niin oli 6tietämääni nuorta kuollut, kertoo paikasta ihan tarpeeksi.

Vierailija
28/32 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miten tukehtumisen tunne ilmenee? Osa lääkkeistä kuivattaa suuta. Jotkut lääkkeet lisäävät syljen eritystä. Tuntuuko suu kuivata tai valuuko sylkeä jatkuvasti?

Vierailija
29/32 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/32 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös jotkut ruoat aihettavat tukehtumisen tunnetta, mutta tiedän mitkä ne ovat ja jätän ne ruoat syömättä. Oletko kokeillut esimerkiksi keittoja?

Vierailija
31/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, miten tukehtumisen tunne ilmenee? Osa lääkkeistä kuivattaa suuta. Jotkut lääkkeet lisäävät syljen eritystä. Tuntuuko suu kuivata tai valuuko sylkeä jatkuvasti?

tuntuu että ruokaa menee henkeen8

Vierailija
32/32 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luokiteltu mielisairaudeksi byrokratiasyistä? Niin voodaan tehdä esim. kiusaamisen takia eli kunhan paperit saadaan kuntoon, sinne kirjataan mikä on kätevintä kyseisen henkilön kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi