Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löydätkö sopivaa eduskuntavaaliehdokasta?

Vierailija
21.03.2015 |

Täällä vaalipiirissä on niin huonoja ehdokkaita etten taida äänestää ketään. Nykyiset edustajat ovat olleet kykenemättömiä mihinkään alueen kehittämiseen. Valitettavasti he varmaan pääsevät kun kasvava varakas eläkeläisväestö ja varakkaat äänestävät heitä. Sama ilmiö varmaan muuallakin: entistä enemmän otetaan huomioon eläkeikäiset koska heidän määränsä kasvaa koko ajan.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:15"]

En löydä, olen mamukriittinen lesbo, joten en halua äänestää hyysäreitä enkä juntteja. Vähän paskan maku suussa koko hommasta kun yksikään puolue ei iske mutten halua antaa ääntäki Akullekaan. :(

[/quote]

Äänestä Viskipuoluetta! T. Mamukriittinen bi

[/quote]

Tämä oli tarkoituksena ja kun kuulin puolueesta ensimmäisen kerran, olin ihan fiilareissa ettei tarvi tällä kertaa pahemmin pähkäillä kenelle ääni menee - mutta eipä vaan satu olemaan ehdokasta omassa vaalipiirissä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:15"]

En löydä, olen mamukriittinen lesbo, joten en halua äänestää hyysäreitä enkä juntteja. Vähän paskan maku suussa koko hommasta kun yksikään puolue ei iske mutten halua antaa ääntäki

Akullekaan. :(

[/quote]

Äänestä Viskipuoluetta! T. Mamukriittinen bi

[/quote]

Niin hullulta kuin kuullostaakin persut on paras puolue homolle.

Vierailija
24/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sopivan ehdokkaan, mutta pahus kun on väärässä vaalipiirissä itseeni nähden... Vastasi ajatusmaailmaltaan juurikin sitä mitä itse ajattelen asioista (ja sattunalta samanlainen koulutustaustakin kuin itselläni), sellainen sinivihreän liberaali nuori nainen ja faktoihin mielipiteensä perustava järki-ihminen, ei liian kokoomus, ei liian vihreä, ei sellainen jonka kuvittelisi päästävän urpouksia suustaan tai menevän myötävirrassa älyttömien ehdotuksien mukana... Toivottavasti tulisi valituksi.

Vierailija
25/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit mamut eivät hyväksy homoutta.

Vierailija
26/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. P.S J. Ronkainen. :)

Vierailija
27/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaivautuisin, niin ääni persuille, mutta kyllä se on krooh pyyh.. ei kiinnosta.

Vierailija
28/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:35"]Jos vaivautuisin, niin ääni persuille, mutta kyllä se on krooh pyyh.. ei kiinnosta.
[/quote]
Höpsis! Vaivaudu vaan ja ääniä persuille!

Vierailija
29/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki Luoto t Terhi Kiemunki, näistä jompikumpi (Pirkanmaan vaalipiiri)

Vierailija
30/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Keski-Suomen vaalipiiri ja muutama ehdokas, jonka välillä vielä mietin... Kukaan niistä ei ehkä ole mun kannalta "täydellinen" valinta, mutta aion joka tapauksessa äänestää 100% varmuudella.

Vierailija
31/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:32"]

Muslimit mamut eivät hyväksy homoutta.

[/quote]

tämä persujen vastustajilta johdonmukaisesti unohtuu. Itketään muutaman änkyräpersun vanhoillisuutta avioliittoasiassa, mutta on se pikkasen eri asia kuin muslimit, jotka ovat valmiit raiskaamaan ja sitten tappamaan kaikki homoudesta kiinni jääneet. Jopa homojen kannattaisi nyt äänestää persuja, jotta muut puolueet heräisivät siihen, että maahanmuuttokysymys on tärkeä kaikille niille, jotka kokevat uhkaa muslimien taholta

Vierailija
32/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika!

Vierailija
33/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinnässä edelleen. Katsomatta ovat vaalien ympärille kyhätyt tv-ohjelmat.  Lehtiä olen lukenut ja niistä tulee mieleen BB-talo, jossa asukit yrittävät viimeiseen asti vaikuttaa äänestäjiin jotta saisi mahdollisimman suuren potin ;). Onhan BB-ohj./vaaliohj. ero tietysti siinä, että jälkimmäiset hakevat meille töihin, mutta BB-talossa olleet tavoittelivat julkisuutta/rahallista hyötyä. Nipottajaa, joka haluaa kaikki karkit kansalta pois tai työpaikkakiusaajaa en halua äänestää. Uskonto/lahkot pelottaa, koska en oikein tiedä kuinka se vaikuttaa napinpainallukseen asioissa jotka koskevat koko kansan kohtaloon.

Vierailija
34/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ehdokkaita... http://www.sfp.fi/

Vierailija
35/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:53"]

Täällä ehdokkaita... http://www.sfp.fi/

[/quote]

Hur helvete!

Vierailija
36/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestääkö ap oulun vaalipiirissä? Mulla ihan sama ongelma, mutta äänestän silti, äänestän vain pienintä pahaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi