Löydätkö sopivaa eduskuntavaaliehdokasta?
Täällä vaalipiirissä on niin huonoja ehdokkaita etten taida äänestää ketään. Nykyiset edustajat ovat olleet kykenemättömiä mihinkään alueen kehittämiseen. Valitettavasti he varmaan pääsevät kun kasvava varakas eläkeläisväestö ja varakkaat äänestävät heitä. Sama ilmiö varmaan muuallakin: entistä enemmän otetaan huomioon eläkeikäiset koska heidän määränsä kasvaa koko ajan.
Kommentit (36)
Persujen Leena Meri (Uusimaa). Löytyi yhden vaalikoneen avulla, puolueen tiesin mutta ehdokas oli hakusessa.
Löytyi taas kerran helposti. Puoluetta ei tarvinnut edes miettiä, ja kanssani samalla tavalla isoista asioista ajatteleva nuori nainen löytyi melkein hakematta.
Löysin loistavan, vastustaa äärisovinistisia persuja :) Olisi hirveää, jos nuo moukat pääsisivät valtaan.
Viskipuoluessa oli paljon oman maailmankatsomukseni jakavia. Taidan olla poikkeuksellinen tänä vuonna ja äänestää pienpuoluetta. Toisaalta kokkareillakin oli hyvä ehdokas, mutta samalla ääneni menisi Stupido & co:n hyväksi, ja tätä en halua sillä en ole poliittisesti samoilla linjoilla oikein mistään näiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:21"]Löysin loistavan, vastustaa äärisovinistisia persuja :) Olisi hirveää, jos nuo moukat pääsisivät valtaan.
[/quote]
Niin ja nythän kaikki on niin hyvin kun "muut" ovat näyttäneet osaamisensa..
olen löytänyt, ipun riveistä :) Kannattaa kristallipuolueen ideologiaa.
niin, pienpuolueissa ääni menee hukkaan ja suuremmissa on kaikissa vikansa.
Olen löytänyt, mutta kauan on mennyt harkitessa koska perussuomalaisissa on niin monta hyvää ehdokasta.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:51"]
Kyllä, J. Vartiainen (kok, HKI).
[/quote]
ent. SDP
Tää nyt on selvä provo, mutta haluaisin oikeasti nähdä Vartiaista äänestävän henkilön :D
Tuntuu olevan ihan yhtä nihkeä valikoima kuin aikaisemmillakin kerroilla. Muutaman "ihan ok:n" vaihtoehdon olen löytänyt ja tutkin vielä lisää ennen äänestämistä. Hämeen vaalipiiri.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:57"]
Olen löytänyt, mutta kauan on mennyt harkitessa koska perussuomalaisissa on niin monta hyvää ehdokasta.
[/quote]
Hakkarainen jatkokaudelle! :D
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:59"]
[/quote]
[/quote]
Koska Jussi Halla-aho ei ole ehdolla, niin päädyin Timo Soiniin.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:59"]
[/quote]
[/quote]
Koska Jussi Halla-aho ei ole ehdolla, niin päädyin Timo Soiniin.
[/quote]
"Nyt tuli jytky! Röhöröhöröhöröhöröhöröhöröhöröhö" -Timo Soini
Mä toivon että tulevassa hallituksessa ei ole ainakaan ministerikolmikkoa Sipilä-Soini-Räsänen keskiaikaistamassa Suomea...
En löydä, olen mamukriittinen lesbo, joten en halua äänestää hyysäreitä enkä juntteja. Vähän paskan maku suussa koko hommasta kun yksikään puolue ei iske mutten halua antaa ääntäki Akullekaan. :(
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:10"]
"Nyt tuli jytky! Röhöröhöröhöröhöröhöröhöröhöröhö" -Timo Soini
Mä toivon että tulevassa hallituksessa ei ole ainakaan ministerikolmikkoa Sipilä-Soini-Räsänen keskiaikaistamassa Suomea...
[/quote]
Räsäsestä ei ole varmuutta, mutta Sipilä-Soini on varmasti ministereinä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:15"]
En löydä, olen mamukriittinen lesbo, joten en halua äänestää hyysäreitä enkä juntteja. Vähän paskan maku suussa koko hommasta kun yksikään puolue ei iske mutten halua antaa ääntäki Akullekaan. :(
[/quote]
Äänestä Viskipuoluetta! T. Mamukriittinen bi
Löysin onnekseni ihan hyvän oloisen ehdokkaan Uudenmaan vaalipiiristä, vaikka aluksi pähkäilin, löytyykö ketään.
Äänestäminen kannattaa aina, vaikkei olisikaan löytänyt aivan mieleistä ehdokasta. Ehdokkaita on joka tapauksessa jokaisen mielestä enemmän ja vähemmän huonoja, joten äänestä siihen vähemmän huonoon suuntaan, ellei loistavaa suuntaa löydy.