Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leponex on useissa maissa kielletty...

Vierailija
13.12.2021 |

Suomessa annetaan alaikäisille.

Mikä tää juttu on?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo panee ihmisen ihan lamaantuneeksi, tunteet katoaa. Vierestä nähnyt, tosin hänestä tuli jokseenkin vakaampi, mutta lamaantunut, kuin lobotomia.

Vierailija
2/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kielto johtuu harvinaisesta sivuoireesta, jota seurataan verenkuvan valkosoluista hyvin aktiivisesti, kun hoitoa aloitetaan.

Lääke voi olla tosiaan hengenvaarallinen kun romahduttaa vastustuskyvyn, mutta tämä pystytään eliminoimaan tuolla aktiivisella verenkuvan kontrollilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen lama, paras lama.

Vierailija
4/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos käy kokeissa ja silloin vielä jokunen valkosolu jäljellä ja seuraavana päivänä ikävästi delaa?

Onko vaan voi voi?

Kuka noita hirvityksiä edes MÄÄRÄÄ lapsille joiden aivot on vielä kehittymistilassa?

Vierailija
5/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos käy kokeissa ja silloin vielä jokunen valkosolu jäljellä ja seuraavana päivänä ikävästi delaa?

Onko vaan voi voi?

Kuka noita hirvityksiä edes MÄÄRÄÄ lapsille joiden aivot on vielä kehittymistilassa?

Kuka tahansa laillistettu lääkäri, joka ei usko esim. sitä, että lasta on käytetty seksuaalisesti hyväksi. Kuka tahansa lääkäri tekee töissään vähän mitä sattuun, koska se tuo eurot tilille. Ei sen parantavaan vaikutukseen tarvitse uskoa. Kunhan tekee työtään kuten esimies määrää tai kuten itse päättää.

Vierailija
6/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi lääke (injektio)

Ei näitä ilman syytä kukaan saa

Vierailija
7/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lääke on käytännössä kemiallinen lobotomia. Toivon, että joskus tulevaisuudessa tätä määränneet puoskarit tuomitaan.

Vierailija
8/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä lääke on käytännössä kemiallinen lobotomia. Toivon, että joskus tulevaisuudessa tätä määränneet puoskarit tuomitaan.

Laki ei toimi sillä tavalla, että ihminen tuomittaisiin vanhoista teoista uuden lain tullessa voimaan.

Vierailija
9/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laki ei toimi sillä tavalla, että ihminen tuomittaisiin vanhoista teoista uuden lain tullessa voimaan.

Paitsi jos on siiteerannut raamattua entisten lakien aikaan.

Vierailija
10/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen lääke hyvin monelle sellaiselle, jolle muut lääkkeet ei auta. Pelastanut monen elämän ja mahdollistanut ihmisarvoisen elämän. 

Vierailija
11/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erinomainen lääke hyvin monelle sellaiselle, jolle muut lääkkeet ei auta. Pelastanut monen elämän ja mahdollistanut ihmisarvoisen elämän. 

Tämän lääkkeen kanssa kenenkään elämä ei ole ihmisarvoista - ja tiedät sen varsin hyvin itsekin. Syö kognitiiviset taidot pysyvästi ja surkastuttaa aivot. Tuttavani kuolasi tästä niin paljon, että tyyny homehtui joka kuukausi.

Vierailija
12/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävä lääke. Valitettavasti olen itse aikoinaan sitä joutunut koittamaan, mutta onnekseni olin allerginen sille. Olin aivan zombi, mun läheiset oli kauhuissaan.

Vierailija
13/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävä lääke. Valitettavasti olen itse aikoinaan sitä joutunut koittamaan, mutta onnekseni olin allerginen sille. Olin aivan zombi, mun läheiset oli kauhuissaan.

Kyllä. Kuten sanottua, kemiallinen lobotomia. Ihmisen laillista kidutusta psykiatriassa. Kukaan täysipäinen ei määrää tuota.

Vierailija
14/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän lääkkeen kanssa kenenkään elämä ei ole ihmisarvoista - ja tiedät sen varsin hyvin itsekin. Syö kognitiiviset taidot pysyvästi ja surkastuttaa aivot. Tuttavani kuolasi tästä niin paljon, että tyyny homehtui joka kuukausi.

Tiedän asian todennäköisemmin paremmin kuin sinä, koska olen urani aikana antanut ko. lääkettä sadoille ihmisille. Ilman tuota lääkettä he olisivat kestopsykoosissa ja vaarallisia itselleen tai muille. Lääkkeen ansiosta moni on saanut oman kodin ja kyennyt menemään esimerkiksi opiskelemaan tai kouluun, sen sijaan että huutaisi harhojensa kanssa kilpaa kadulla.

Leponexissa on riskinsä, pääosin veriarvoihin liittyviä, mutta ne kontrolloidaan tarkasti kuukausittain. Jos sinulla on ongelmia tämän lääkkeen kanssa, niin selvä sitten, mutta älä esiinny täällä asiantuntijana koska et sellainen ole.

Vierailija
15/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on Suomessakin kuollut moni, lääkärit pääsevät kuin koira veräjästä ilman vastuuta määrättyään tätä myrkkyä.

Vierailija
16/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen on Suomessakin kuollut moni, lääkärit pääsevät kuin koira veräjästä ilman vastuuta määrättyään tätä myrkkyä.

22 vuoden urani aikana psykiatrisessa sairaalassa ei yksi ainoa ole tähän kuollut. Ja lääkettä on mennyt sadoille. 

Vierailija
17/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaan voi voi?

Niitä verikokeita otetaan niin usein ja jos valkosolut lähtevät laskemaan niin ne eivät tämän lääkkeen takia laske hengenvaaralliselle tasolle niin nopeasti. Leponex ei ole ensisijainen lääke lapsille mihinkään vaivaan vaan sitä käytetään, kun vähintään kaksi aikaisempaa neuroleptiä ovat olleet tehottomia tai sovuoireet ovat olleet sietämättömiä. Yleisin syy leponexin käyttöön psykoosi, joka on jo itsessään haitallisempaa kuin leponex.

Vierailija
18/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän asian todennäköisemmin paremmin kuin sinä, koska olen urani aikana antanut ko. lääkettä sadoille ihmisille. Ilman tuota lääkettä he olisivat kestopsykoosissa ja vaarallisia itselleen tai muille. Lääkkeen ansiosta moni on saanut oman kodin ja kyennyt menemään esimerkiksi opiskelemaan tai kouluun, sen sijaan että huutaisi harhojensa kanssa kilpaa kadulla.

Leponexissa on riskinsä, pääosin veriarvoihin liittyviä, mutta ne kontrolloidaan tarkasti kuukausittain. Jos sinulla on ongelmia tämän lääkkeen kanssa, niin selvä sitten, mutta älä esiinny täällä asiantuntijana koska et sellainen ole.

Jep. Tässähän se ilmeni n@tsihoitsu. Teillä on ammattiryhmänä ongelma. Sen lisäksi _et_ ole minkään sortin asiantuntija (lääkäri), vaan tosiaan lääkkeiden jakaja ja perseen pesijä. Case closed, amisten kanssa en keskustele tällaisista.

Vierailija
19/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni oli pahoissa, toistuvissa psykooseissa eikä mistään lääkkeestä ollut hänelle apua. Hän oli täysin harhainen eikä tunnistanut psykoosissa edes omaisiaan. Lääkäri aloitti Leponexin ja se muutos oli ihan uskomaton: hän tokeni lähes täysin ja sai elämänsyrjästä kiinni. Sairaalahoidot loppui siihen, eikä ole tarvinnut uudestaan mennä sairaalaan. Asuu tyttöystävänsä kanssa yhdessä ja saa elää rauhallisesti eläkkeellä.

Vierailija
20/56 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni oli pahoissa, toistuvissa psykooseissa eikä mistään lääkkeestä ollut hänelle apua. Hän oli täysin harhainen eikä tunnistanut psykoosissa edes omaisiaan. Lääkäri aloitti Leponexin ja se muutos oli ihan uskomaton: hän tokeni lähes täysin ja sai elämänsyrjästä kiinni. Sairaalahoidot loppui siihen, eikä ole tarvinnut uudestaan mennä sairaalaan. Asuu tyttöystävänsä kanssa yhdessä ja saa elää rauhallisesti eläkkeellä.

Höpö höpö. Olet tarinoita keksivä hoitsu. Tämä lääke - toivottavasti - tuottaa antajilleen ja määräjilleen vielä pitkät tuomiot tulevaisuudessa. Tarkoituksellista ja tiedostettua ihmisten tuohoamista. Demonista pahuutta. Sadismia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan