Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan maksulliselle miehelle paljon kysyntää?

Vierailija
13.12.2021 |

Ajattelin vaihtaa alaa ja pohdin mies-prostituutioiduksi ryhtymistä. Penikseni on tosin keskimittainen, mutta seksitaidot ovat kunnossa, kuten kroppakin, ulkonäkö muuten aika keskinkertainen. Olisikohan tässä markkinarakoa vai hankkivatko kaikki naiset netistä miehensä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että enemmän on miehissä niitä, jotka ovat valmiita maksamaan miesseurasta.

Vierailija
2/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kompata. Hetero oon enkä muuksi muutu, eli naisille olen vain tarjolla. Missä kannattaisi mainostaa? M46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kompata. Hetero oon enkä muuksi muutu, eli naisille olen vain tarjolla. Missä kannattaisi mainostaa? M46

No aloita Tinderissä ja kerro hinnat profiilissa. Sit jäät odottelemaan swaippauksia oikealle. 

Vierailija
4/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat hormonihoitoja, karvat laserilla pois, laihdutat, meikkaat yms. Shemalet ovat päivän sana markkinoilla.

Vierailija
5/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitreffit sivusto on se paikka missä maksulliset mainostavat.

Vierailija
6/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos perärööri hyvin rasvattu.

Vierailija
7/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen puoluekokouksessa on runsaasti menekkiä persuksille.

Vierailija
8/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota uusi ura ammatillisesti äläkä väheksy maksavia asiakkaita. Pääset paremmille tienesteille miesasiakkailla.

Vierailija
9/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan intiimihierontaan. En kaipaa penetraatiota tuntemattomalta tyypiltä.

Vierailija
10/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet huomattavan hyvin varustettu niin voi olla kysyntää naisiltakin. Varaudu kuitenkin siihen että miehet on niitä joilta voit oikeasti saada maksua niin että sillä elää. Vähänkään kokeneet heteromiehet tietää kuinka helposti naiset saa halutessaan ilmaiseksi. 

Mainosta vaikka tinderissä. Sehän on seksiseuran hakuun tarkoitettu sovellus. En ole sitä käyttänyt niin en tiedä saako siellä mainostaa maksullisia palveluita.

Vierailija
11/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama vaikuttaa paljon. Naiset haluaa sellaisia latinon tai afrikkalaisen näköisiä veikeitä tyyppejä, ei perus suominaamoja. Vierasgeenit houkuttaa.

Vierailija
12/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä ikäinen olet? 20-30v suuseksi vanhemmalle naiselle, voi olla kysyntää. Nuoret ja kauniit tuskin ostaa juuri minkäänlaiselta mieheltä.

Vierailija
13/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biseksuaalina voin kuvitella ostavani seksiä naisprostituoidulta, mutta miehelle maksamisessa ei vaan olisi oikein mitään järkeä. Jotenkin olisi niin nöyryyttävää maksaa siitä että mies teeskentelee haluavansa, että mieluummin olisi ilman. Naisen kohdalla taas se maksettu nainen on luonnollinen ihailun ja himojen kohde ja se on ok.

Vierailija
14/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkä ikäinen olet? 20-30v suuseksi vanhemmalle naiselle, voi olla kysyntää. Nuoret ja kauniit tuskin ostaa juuri minkäänlaiselta mieheltä.

Tuossa on kyllä riski saada joku nenäkuppa tai herpes, joten toosaa en lähtis lipsuttamaan mistään hinnasta. Vanhemmat naiset eivät häiritse.

Vierailija
15/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on kyllä riski saada joku nenäkuppa tai herpes, joten toosaa en lähtis lipsuttamaan mistään hinnasta. Vanhemmat naiset eivät häiritse.

Sitten et voi toimia maksullisena.

Naiset saavat huonoa seksiä maksuttakin.

Vierailija
16/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellä vähän, naiset eivät juurikaan seksiä osta.

Vierailija
17/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen puoluekokouksessa on runsaasti menekkiä persuksille.

Ja vihreiden allasbileissä kaikille pervoille.

Vierailija
18/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos on hyvä kroppa ja naama, osaa hieroa ja keskustella. Vaatii tietysti aikaa löytää asiakkaat.

Vierailija
19/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, jos perärööri hyvin rasvattu.

Eikä saisi olla veriripulia.

Vierailija
20/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että enemmän on miehissä niitä, jotka ovat valmiita maksamaan miesseurasta.

Tämä! En usko, että tavismiehrlle riittää asiakkaita riittävästi naisista,naiset saaseksiä maksamattakin siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi