Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholilaskurin mukaan mulla olis ollu 4 promillen humala.

Vierailija
13.12.2021 |

Enkä edes juo kovin usein. Pelottaa vaan jo itteensä tuollainen viinan kiskominen, tuollaiset kertamäärät..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kunnon tauko juomisesta.

Vierailija
2/7 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta toi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko joit ja missä ajassa? Joillakin erittäin harvoilla on nopeasti polttava maksa. Juotiin kavereiden kanssa kaikki ihan huolella kaljaa ja viinaa. Aamulla puhalleltiin vuorotellen mittariin voiko kukaan ajaa. Suurin osa puhalsi lukemia 0,8- 1,3. Yksi puhalsi 0,3 ja me oltiin nähty että joi siinä kuin me muutkin. Hän sitten puhalsi pieniä taukoja pidellen 0,3 ja kerran 0,2. Hänen kyydillä sitten haettiin lisää juotavaa.

Vierailija
4/7 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join eka ilta kuudesta aamu yhteentoista noin 25-30 annosta.. ja sit nukuin muutaman tunnin ja join ehkä 5 annosta vielä 4 h aikana.

Ap

Vierailija
5/7 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tottumattomana voinut juoda noin paljon.

Vierailija
6/7 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tottumattomana voinut juoda noin paljon.

Toivon todellakin että arvioin tuon määrän yläkanttiin!

Ap

Vierailija
7/7 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eilen en syönyt juuri mitään.. nyt pitää pakottaa itsensä syömään pikkuhiljaa.. ja oon juonu vichyä koko päivän. Semmosta tärinää on välillä. En kyllä muista että krapulassa oisin tärissy.. aamulla olin vielä vähän ehkä promilleissa vielä. Yhen pint oluen join. Illalla otin ketipinorin, kun tiedän niitten ns myös rauhoittavan. En kyllä ketipinoria käytä säännöllisesti.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi