Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on tylsä ihminen?

Vierailija
13.12.2021 |

Kertokaa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuton ja mauton saivartelija.

Vierailija
2/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, kenen mielestä tylsä. Joku voi nauttia suuresti siitä, että mies kertoo tuntikausia varusmiesajoistaan tai ajomiehenä olostaan hirvimetsällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen olevani aika tylsä. En jaa itsestäni paljonkaa ulkopuolisille. Eikä ole mitään varsinaista jaettavaakaan: elän niin hiljaista ja rauhalliseta elämää kuin pystyn, eli nautin siitä, että mitään ei tapahdu, enkä "koe mitään" - ainakaan mitään kertomisen arvoista.

ELämässäni on ollut tapahtumia ja tragedioita, ja minä vihasin niitä. Nyt mä haluan vain nostaa jalat lämmintä takanseinustaa vasten ja lukea keskivertoista ennustettavaa dekkaria. Ei sillä, että niistä tapahtumista ja tragedioistakaan olisi voinut mitään kenellekään ulkopuolisille viihdettä tehdä, joten olin yhtä tylsä silloinkin kun elämä oli niitä täynnä.

Vierailija
4/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen olevani aika tylsä. En jaa itsestäni paljonkaa ulkopuolisille. Eikä ole mitään varsinaista jaettavaakaan: elän niin hiljaista ja rauhalliseta elämää kuin pystyn, eli nautin siitä, että mitään ei tapahdu, enkä "koe mitään" - ainakaan mitään kertomisen arvoista.

ELämässäni on ollut tapahtumia ja tragedioita, ja minä vihasin niitä. Nyt mä haluan vain nostaa jalat lämmintä takanseinustaa vasten ja lukea keskivertoista ennustettavaa dekkaria. Ei sillä, että niistä tapahtumista ja tragedioistakaan olisi voinut mitään kenellekään ulkopuolisille viihdettä tehdä, joten olin yhtä tylsä silloinkin kun elämä oli niitä täynnä.

Niin se Bilbokin sanoi, ennen Gandalfin saapumista

Vierailija
5/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kotona viihtyvä hiirulainen.

Minä viihdyn kotona aika jos en ole töissä tai kaupassa.

Vierailija
6/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka puhuu vaan itsestään.

Vierailija
7/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan samanlainen ja oletettavasti muiden mielestä tylsä.

Vierailija
8/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sellainen, jolla on hidas kommunikointitapa. Ei vaikuta nauravan aidosti juuri koskaan. Monotoninen. Ja tuon lisäksi todella arkinen, mutta ei tee mitään erikoista.

Vierailija
9/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se Bilbokin sanoi, ennen Gandalfin saapumista

Toivokaamme siis, ettei tule Gandalfia viisastelemaan tälle takanrenukselle.

Vierailija
10/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itsessä ole mitään, vaan täytyy omia muiden juttuja ja elämää. Esim narsistit: jos hyllyssä on kirja mitä kukaan ei lue. Mutta jos sinä alat lukea sitä, narsisti kiinnostuu samasta ja ottaa kirjan mukaansa. Jos kaapissa on paita jota ei käytetä, ja sinä otat sen, äkkiä narsistin pitää saada juuri se paita. Narsistit on tyhjiä kuoria, loisia. Heissä on vain tylsyys. Voivat tunkea seuraan kun ei ole omia kavereita ja esittää kivaa, tylsän päinvastaista. Silti ne eivät kestä olla yksin ja ovat siksi tylsääkin tylsempiä.

Vierailija
11/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei itsessä ole mitään, vaan täytyy omia muiden juttuja ja elämää. Esim narsistit: jos hyllyssä on kirja mitä kukaan ei lue. Mutta jos sinä alat lukea sitä, narsisti kiinnostuu samasta ja ottaa kirjan mukaansa. Jos kaapissa on paita jota ei käytetä, ja sinä otat sen, äkkiä narsistin pitää saada juuri se paita. Narsistit on tyhjiä kuoria, loisia. Heissä on vain tylsyys. Voivat tunkea seuraan kun ei ole omia kavereita ja esittää kivaa, tylsän päinvastaista. Silti ne eivät kestä olla yksin ja ovat siksi tylsääkin tylsempiä.

Tunnistin itseni. Tosin yksikään ei koskaan ole kuvaillut mua tyhjäksi kuoreksi vaan päinvastoin: uniikiksi, autenttiseksi ja vaikeaksi unohtaa.

Vierailija
12/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen on tylsä, joka ei ole kiinnostunut mistään. Eikä innostu mistään. Ei jatkoon.

Vierailija
13/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älää nyt. Lama aiojen tuomat oireet antaaa periksi kokeilla lääkkeiden käytttöä saa kompensoida yhdellä kokeilullla kun mietityttäää että kannattaako antaa terveystietoja jonnekkin jos ne vaiikka kaapataaan.

Vierailija
14/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka ei ole itse kiinnostunut mistään eikä suhtaudu mihinkään intohimolla. Shakista tai kolikoiden kerääntymisestä paasaava tyyppi on paljon kiinnostavampi kuin joku toinen, joka kuuntelee sitä mitä NRJ soittaa ja katsoo Temppareita, koska tv:stä ei tule muutakaan. 

15/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on tylsin ihminen, jonka tunnen, ja sen takia en pidäkään häneen yhteyttä. Hän jaarittelee tietokoneista, vaikka sanon, että en ymmärrä, autoista, vaikka en ole pätkääkään kiinnostunut ja bensan hinnasta, mikä kiinnostaa vielä vähemmän. 

Vierailija
16/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei puhu mitään tai puhuu vain taukoamatta itsestään

Vierailija
17/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tylsää ihmistä ei olekaan, kun vähän syvemmältä kaivetaan. Joku voi päällisin puolin vaikuttaa tylsältä, jos on esim. hiljainen eikä ns. käy missään (tämä ei ole hlökoht mielipiteeni), mutta se ei todellakaan ole koko totuus ihmisestä.

Vierailija
18/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5697 kirjoitti:

Veljeni on tylsin ihminen, jonka tunnen, ja sen takia en pidäkään häneen yhteyttä. Hän jaarittelee tietokoneista, vaikka sanon, että en ymmärrä, autoista, vaikka en ole pätkääkään kiinnostunut ja bensan hinnasta, mikä kiinnostaa vielä vähemmän. 

Mistä asioista yrität itse keskustella veljesi kanssa? Hiuksista, meikeistä ja julkkiksista?

Vierailija
19/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka ei ole itse kiinnostunut mistään eikä suhtaudu mihinkään intohimolla. Shakista tai kolikoiden kerääntymisestä paasaava tyyppi on paljon kiinnostavampi kuin joku toinen, joka kuuntelee sitä mitä NRJ soittaa ja katsoo Temppareita, koska tv:stä ei tule muutakaan. 

Minä olen tästä täysin eri mieltä. En näe mitään kiinnostavaa ihmisessä jolla on joku intohimon kohde.

Sellainen ihminen jolla ei ole mitään spesiaalia kiinnostuksen kohdetta, voi olla paljon syvällisempi ja moniulottoisempi kuin yksioikoisesti postimerkkejään keräilevä yksikertaisuus.

Ihminen voi katsoa vaikka BB:tä tai Lööv ailandia, ja olla siitä huolimatta syvällinen, omata omia ajatuksia ja analyyttisyyttä.

Vierailija
20/36 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tylsää ihmistä ei olekaan, kun vähän syvemmältä kaivetaan. Joku voi päällisin puolin vaikuttaa tylsältä, jos on esim. hiljainen eikä ns. käy missään (tämä ei ole hlökoht mielipiteeni), mutta se ei todellakaan ole koko totuus ihmisestä.

Oon samaa mieltä. Oon tullut tulokseen että tylsyys on kyllä aika paljon ihmisessä itsessään, jos joku toinen tyyppi tuntuu tylsältä. Ehkä kommunikaatio ei pelaa? Ehkä ette vaan tykkää toisistanne? Ehkä oma ennakkoasenne on kielteinen --> ei osa suhtautua toiseen avoimin mielin? Vähän sama, kuin että jos elämä tuntuu tylsältä niin se ei ole elämän vika vaan ehkä kannattaa silloin muuttaa omaa asennetta :) 

Joo sori, tää on kauheeta jeesustelua, ettei vaan vielä tylsääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi