Mikä on sinun muumimukisi?
Eli mistä mukista juot yleensä?
Täällä Vilijonkka.
Kommentit (46)
Juon niistä vain kun on pakko eli muut on likaisia. Pitäs myydä ne. Lahjaksi saatu ja todellakin tavallisen massamuodin tyylitön riemuvoitto. 14 tusinassa.
Rakkaus. Muumimukeja lähes 40 odottamassa sitä että lapset kasvavat ja lähtevät opiskelemaan ja omiin asuntoihinsa, saavat sitten mukit mukaansa. Siihen asti keräilen, joskaan en ihan kaikkia ilmestyviä.
Haisuli. Se on AINA käyttämätön, lapset ei siihen koske :) Pesevät ennemin jonku muun mukin puhtaaksi kuin ottava Haisulin.
Juon kaikista. Tai aina kun joku poistuu myynnistä siirrän ylemmälle hyllylle, tietää mies varoa.. lempparimukeja on paljon, menee fiiliksen mukaan. Kestolemppareita on kyllä rakkaus, seikkailu- muutto ja toven juhla. Tykkään siis tuollaisista kauniisti kuvitetuista missä tapahtuu paljon :)
Mulla on ainakin 15 mukia ja tykkään kaikista, mutta suosikki on keltainen Pikku Myy :)
Millenium-muki.Mies aikoinaan kolautti sen pöydänkulmaan ja nyt pohjasta puuttuu piķkuinen pala.Oli melko kallis kolaus:(
Toimisto (tiedän että saisin myytyäkin) ja Primadonnan hevonen.
Nuo ovat käytössä,toinen aina tiskissä.
Niiden arvo ei enää kauaa nouse, joten ne kannattaisi myydä nyt.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:45"]Mymmeli. Se istuva Mymmeli on hurjan söpö ja muki on kivan värinen.
[/quote]
Mulla sama
Tää on tylsä mut tän hetkinen suosikki on musta Muumipappa :) ennen tykkäsin keltaisesta Niiskuneidistä.
Meidän perheessä kaikilla useampi. Minulla mymmeli, haisuli, hattivatti,sosuli,vilijonkka,niiskuneiti,keltainen pikkumyy ainakin nämä.
Hattivatti ja Nipsu sen kissan kanssa
En tiedä mikä tän nimi on, mut tää on mun muumimuki:
Eniten tykkään keltaisesta Pikku-Myystä. Toisiksi eniten turkoosista Nipsusta. Päivä lähtee parhaiten käyntiin siitä keltaisesta kupista. :)
Join aikaisemmin iltapäiväkahvini lahjaksi saamastani roosanvärisestä 90-luvun muumimukista (ainoa muumimukini), jossa muumimamma leikkaa ruusuja ja keittää jotain. Sitten satuin huomaamaan, millä hinnalla sitä on netissä myyty. Eihän sitä uskalla enää edes käyttää :)