Mies ei huolehdi itsestään-kokemuksia?
Usein tälläkin palstalla miehet valittavat, kuinka nainen lössähtää ja homssuuntuu parisuhteen vakiintuessa, mutta onko naisilla kokemusta siitä, kun oma rakas alkaa raunioitua radikaalisti? Omalla miehelläni nimittäin on vuosien varrella tullut suuria hankaluuksia huolehtia omasta hygieniastaan ja nyt ollaankin siinä pisteessä, että hampaat putoilevat suusta ja mädäntyvät (ihan oikeasti) ja mies haisee pahalle. Hän käy suihkussa harvoin ja pitää koko talvikauden samaa villapaitaa pesemättä sitä kertaakaan. Seksi hänen kanssaan kuvottaa tuon hajun ja mädän takia ja koko parisuhde tuntuu mielettömältä.
Ehkä olen pinnallinen, mutta kertakaikkiaan jo pelkkä suutelu mädäntyneen suun kanssa tuntuu vastenmieliseltä. Onko muilla vastaavia kokemuksia ja onko miehenne käytökselle löytynyt jokin syy, esimerkiksi masennus? Mieheni ei vaikuta masentuneelta, mutta en sitten tiedä varmasti. Alunperin hän oli tarkka hygieniastaan, mutta nyt on tilanne aivan katastrofaalinen. Kalunsakin hän huuhtelee lavuaarissa ajoittain.
En ole Porvoosta, mutta olen haisulin vaimo. Jätänkö sian vai kustannanko tekarit?
Kommentit (9)
Mun siiippani käy päivittäin pesulla, mutta hampaita se ei pese kovin usein. No ei me kyllä olla pussailtukaan moneen vuoteen.
Mun miehen hampaat ällöttää kans, niissä on sellaista töhnykkää. Pesee ne kerran kahdessa päivässä ja muutama jouduttu jo poistamaan. Ei pahemmin olla pussailtu enää.. olen sanonut töhnykästä ja patistellut hampaiden pesulle, mutta ei auta. Mietin jo eroa, kun ällöttää niin tuo ja jatkuva lihominen..
Onko kaikki miehet samanlaisia? Mun mies pesee kans tosi harvoin hampaat ja kun ne pesee, pesee vaan vedellä ja harjalla. Ei tee mieli kielareita eikä pusuja jaella. :-X
... mä en osaa vastata alko oksettaan
Mun mies on muuten tosi tarkka hygieniastaan, mutta hammaslääkärillä ei ole käynyt kolmeen vuoteen. Yks valtava reikä ja kaks puoitiehen jäänyttä viisuria (ruuan jämiä pääsee ikenen sisään) niin henki haisee kaalimaisen mädältä.
Eipä paljoo pussailla.
Mä sanoin tänä aamuna miehelle että makuuhuone haisee perseeltä, pese se kiitos saippualla.
On haissut jo vuoden, välillä tulee semmoinen vanhan papan haju! Mies nelikymppinen.
Muuten tarkka ulkonäöstään ja vaatteistaan mutta suihkuun meno on pakkopullaa.
Käy suihkussa 1-3 kertaa viikossa ja välillä mietin peseekö alapäätään ollenkaan, ainakaan saippualla! Myös henki haisee reikien takia. Olen pitkään nukkunut tyyny välissä tai jos oikein hönkii päin niin käännyn niin että laitan pään jalkopäätyyn.
Se haju on semmoinen tympeä, mätä ruoka usein höystettynä raa'an sipulin hajulla!
Enää en ole kohtelias, sanon suoraan!
Munkaan mies ei peseydy. Ällöä! Eikö ne itse haista tai häpeä kun asiasta joku huomauttaa?
Mua alkoi oksettaan. Yäk.