Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtikuisten torstai

14.09.2006 |

Moikka!

Paha olo senkun jatkuu.. Tää on aivan järkyttävää kun oksennat n 40krt vuorokaudessa! Blaa..

Viime yönä alkoi hirveät vatsakivut ja verta tuli, ei paljoo mut silleen että meinasin jo heittää kirveen kaivoon. Aamulla soitin neuvolaan ja sai lähetteen äippäpolille.

Siellä tod kuitenkin että kaikki hyvin, " Sintti" siellä uiskenteli ja sydän pumppas hirveetä vauhtia. Ultralla vastasi viikkoja 8+1 eli la siirtyi kahdella pvällä eli nyt la on 25.4.2007.

Oli kyllä heloptus kuulla että kaikki ok. Jossai munasarjojen takana oli pieni verenpurkauma, se selittäis sen yöllisen verenvuodon. Eka neuvola käynti on jo takana, nyt ootetaan kutsua np-ultraan.

Nyt on pakko mennä väliin, esikoinen saa kyytiä kuopokselta.

Vointeja kaikille!

T. jonzku80 rv 8+1

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin.. lääkäri teki sisätutkimuksen ja kyseli että onko ollut pissankarkailua. No ei ole!

Selvisi syykin kyselyyn.. Kohtuni kuulemma on melko alhaalla, normaalia alempana. Onko ketään kohtalotoveria?

Ja perään lääkäri sitten vielä totesi, että se on harvinaisempaa toista odottavalla, useammin sitä on kuulemma naisilla joilla on jo useita synnytyksiä takanaan. Kiva kiva! Onko mun lantionpohjan lihakset nyt sitten rappeutuneet vai mitä?

Onhan niitä silloin tällöin yrittänyt jumpatakin, eikä tosiaan mitään vaivoja ole ollut.

Mutta jos se aiheuttaa ongelmia niin kuulemma sinne voi jonkin renkaan laittaa tukemaan kohdunpohjaa.

Tulipa taas ärsyyntynyt olo!

Maria rv 10+1

Vierailija
2/7 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Jonzku pahoinvointiin, se on hirveetä, mulla on jo onneksi vähän helpottanut, kuvottavaa oloa on edelleen, mutta oksentaa tarvii enää harvemmin. Onneksi pikkuasukilla oli kaikki kunnossa.

Oletteko muuten vielä miettineet, että aiotteko ottaa pakkauksen vai ette? Mä oon vielä vähän kahden vaiheilla. Toisaalta esikoiselta on jäänyt tosi paljon pieniä vaatteita, haalarikin on hienompi kuin uudessa pakkauksessa. Mutta sitten taas toisaalta olisi kiva saada uusia vaatteita ja muuta sälää mitä siinä pakkauksessa sitten tuleekin. Pakkauksen vaatteet on kyllä aika sinisiä, jos esikoinen olisi ollut tyttö, niin nyt ottaisin pakkauksen varmasti, mutta kun noita sinisiä vaatteita on kotonakin riittämiin.

Taidan kuitenkin kallistua sen rahan kannalle.

Me kerrottiin jo raskaudesta kaikille. Tai kerroin oikeastaan vain äidilleni joka sitten jakoi ilouutisen eteenpäin :) Niin ja tietysti joka toinen totesi, että mä tiesin sä olit niin sen näköinen...

No nyt pitää kiiruhtaa kauppaan

Joikkuli rv 12+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos joikkuli tsempeistä, ne on tervetulleet!

Mä oon kans miettiny sitä pakkaus juttuu. Esikoisenkaa otin tottakai pakkauksen, kuopuksenkaa otin rahat. Pakkauksessa on joitain kivoja juttuja mutta paljon sellasta mitä jo on, paitsi et värit ei oo samat kun mitä laatikosta löytyy =)

Taidan kyllä kallistua minäkin rahan puoleen..

Nyt tiskit koneeseen ja sit nukkumaan. Kuopuksella ollu kuumetta jo 2pvää yli 40´joten yöt on aika itkuisia.

Vointeja kaikille!

t. jonzku80 rv 8+1

Vierailija
4/7 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitte tota äitiyspakkausta. Sama täällä. Tai en oo oikeestaan kauheesti miettinyt ja oon päättänyt ottaa avustuksen rahana. Esikoinen (poika) nyt 1v 10kk ja häneltä jäi paljon pakkauksen vaatteita käyttämättä, kun kasvoi niin kovaa vauhtia, että kaikki 60-62 senttiset vaatteet jäi kokonaan käyttämättä. Kaikki sukulaisethan meinaan tietysti toi juuri noita 60senttisiä, niin käytin mielummin niitä kun pakkauksen vaatteita.

Onhan se avustus rahana paljon pienempi kuin pakkauksena, mutta...

Täällä kanssa huonovointisuus jatkuu. Onneksi en oksentele, mutta ei tää oo kivaa olla töissäkään, kun koko ajan on paha olo. Ja väsymys ei meinaa millään helpottaa, mutta onneksi viikonloppu edessä ja saa nukkua pojan kanssa päikkäreitä.

Täytyy jatkaa töitä.

Kirjotelkaa kuulumisia ja voikaa paksusti!

-lellu 10+2-

Vierailija
5/7 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa miettinyt tota pakkausta, mutta rahaan päädyttiin täälläkin. Esikoisen pakkaus kuitenkin vielä niin tuore (vuoden 2005), ja siitä jäi paljon vaatteita käyttämättä. Inhottavaa kun osa niin huonovointisia.. Itse päässyt siinä mielessä helpolla ettei oksentaa ole tarvinnut, naama täynnä näppylöitä ja pahoinvointia, näin täällä :) miten on, jokos teidän masut pullottaa? Musta tuntuu että mulla jo ison iso.. :)

T: Sanna 9+2

Vierailija
6/7 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei oteta uutta pakkausta, koska esikoisen vm 03 pakkauksen vaatteita ei niin hirveästi tullut käytettyä, kun mun mielestä ne sen malliset potkarit sun muut ei ollu kovin käytännöllisiä, kun ei esim oo neppareita haaroissa.. Lisäksi meillä on esikolta todella paljon vaatteita tallessa ja sitten saa hyvällä omalla tunnolla ostaa uudelle tulokkaalle uusiakin vaatteita.. :) Ja mummot sun muut ostelee kuitenkin. Kaikki mitä pakkauksesta tarvitsisin on vielä niin hyvässä kunnossa että kelpaa meille.

Vierailija
7/7 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole ajatellutkaan että ottaisin pakkauksen rahana. Meillä käytettiin tosi paljon niitä pakkausvaatteita, meillä oli se v.2003 lila pakkaus, ja ne sävyt kävi tosi kivasti meidän pojalle. Ja lisäksi meillä oli kauhean hoikka ja pitkä poika. Ne äitiyspakkauksen vaatteet oli siis malliltaan aika sopivia. Potkuhousut oli tosi jees. Nythän siinä on vähän niitä muutoksia tullut, on puolipotkareita ym. Lisäksis meillä poika nukkuu edelleen siinä äitiyspakkauksen peitossa, harsoja käytän edelleen paljon, pussilakanat on käytössä esikoisella. Meilläkin osa vaatteista on suht siistejä, kun poika ei pulautellut, mutta kyllä ne niin käytettyjä ja pesunukkaisia on, että uudet kyllä kelpaa. Tosin, jos tulee tyttö, niin taitaahan se aika sinisävyinen pakkaus olla...

t.hannah 11+ 6(vissiin...)