Haamu, plussa vai nega?
Tein kaksi pregcheckin liuskatestiä, toisen illalla ja toisen aamulla, illalla en nähnyt mitään, aamulla ennen töihin lähtöä en nähnyt tietääkseni mitään mutta iltapäivällä olin näkevinäni tässä 2 viivaa? Kertokaas näettekö plussan vai negan? :) http://aijaa.com/aKpzJI
Kommentit (16)
Minä en näe toista viivaa. Edes pientä. Odottele pari päivää/viikko ja tee testi uusiksi?
Hyvin hailakka mutta kaksi näkyy. Onnittelut!:)
Wtf noi karvat tuossa päässä, miten?
Todellisuudessa viiva näkyy hieman paremmin kuin kuvassa mutta ei paljoa.. Väriä näkyy tosi vähän..
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:22"]Minä en näe toista viivaa. Edes pientä. Odottele pari päivää/viikko ja tee testi uusiksi?
[/quote]
Miksi alapeukut? Tässä kysyttiin mielipidettä ja itse en nähnyt viivaa. Onko vain yhdenlaiset mielipiteet sallittuja?
Teitkö siis uuden testin iltapäivällä vai katsotko sitä aamuista testiä?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:23"]Todellisuudessa viiva näkyy hieman paremmin kuin kuvassa mutta ei paljoa.. Väriä näkyy tosi vähän..
[/quote]
No jos näet viivan, niin eiköhän se positiivinen ole? :) Tee testi silti uusiksi parin päivän päästä.
Tein itse saman valmistajan testin alkuviikosta ja lapuissa taisi lukea, että testitulos on katsottava 30min sisällä testin tekemisestä, sen jälkeen tulos alkaa olla epävarma? Kauvan on aikaeroa testin tekemisestä kuvan ottamiseen?
9h niin sen takia epäilenkin että olisi plussa..
Mun mielestä haamu, en oo varma huijasko silmät. Itse en ehkä uskaltaisi juhlistaa kunnolla vielä mutta onnea!
Tein itsekin ko. valmistajan testin keskiviikkona iltapäivällä ja testiin ilmestyi testiajan jälkeen ihan samanlainen viiva kuin tuossa laittamassasi kuvassa!
Seuraavana aamuna ei mitään vaikka kuinka tihrustin testiajan puitteissa ja jälkeenkin. Kolmas testi eilen ja taas tyylipuhdas nega. Neljättä en taida enää tehdä. :(
Nega. Jos tossa testissä on pluussa niin se toinen tulee aika lähelle sitä kontrolliviivaa. tollasta väriä tulee siihen "liittymäkohtaan" aina vähän... Kontrolliviivan viereisen sen "plussauran" näet uurrettuna tikkuun tietyssä valossa jos katsot tarkkaan.
Kyllä minä ainakin näen kaksi viivaa, toinen hyvin hailakka tosin. :)
Testaa huomenna tai parin päivän päästä uusiksi.